سعید معروف خیانت در امانت کرد/منتظر رای دادگاه هستیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه:

سعید معروف خیانت در امانت کرد/منتظر رای دادگاه هستیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: به خاطر خیانت در امانت از سعید معروف شکایت کرده ایم و منتظر رای دادگاه هستیم.

به گزارش مهر، احد یوسفی عصر سه شنبه در نشست خبری در خصوص دلیل شکایت از سعید معروف اظهارداشت: سعید معروف در سال ۹۴ یک میلیارد و ۶۰۰ تومان با تیم شهرداری ارومیه قرارداد داشت و بر اساس این قرارداد توافق داشتیم کل مبلغ در پایان فصل به وی پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به شرایط مالی باشگاه در سال ۹۴ توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان به معروف پرداخت کنیم و مقرر شد بعد از پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان چکی که به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰میلیون از طرف باشگاه به عنوان قرارداد به وی داده شد پس گرفته شود ولی تاکنون نتوانسته ایم مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنیم.

 

یوسفی با تاکید بر اینکه در این راستا دنبال تهاتر بودیم که قبول نکردند گفت: سعید معروف به دنبال این موضوع کل مبلغ چک را با وجود اینکه باشگاه یک میلیاردتومان آن را پرداخت کرده بود برگشت زدند البته معروف این مبلغ یک میلیارد تومان را خرج کرده و چک نه از سمت ایشان بلکه توسط فرد دیگری برگشت خورده است.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تاکید کرد: متاسفانه  معروف خیانت در امانت کرده و دادخواست کل مبلغ چک را به دادگاه تحویل دادند در حالی که یک میلیاردتومان پرداخت و تمامی مستندات به دادگاه ارایه شده و پرونده در دادگاه مطرح است و منتظر رای دادگاه هستیم.

 

والیبال ارومیه امسال با مشکلات زیادی پا به لیگ گذاشت

 یوسفی در خصوص وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امسال با چالش های زیادی از جمله در زمینه تامین بازیکن، حضور بازیکنان بر سرتمرینات پا به لیگ گذاشتیم و متاسفانه آسیب های دوران لیگ تاثیرگذار بود.

 

وی ادامه داد: از ۱۳ بازی که تاکنون انجام شده تیم در جایگاه ۵ قرار دارد این در حالی است که ابتدای لیگ تصور نمی کردیم با آسیب و چالش های جدی از جمله آسیب های بازیکنان مواجه شویم این آسیب دیدگی موجب شد در هر بازی که انجام شد تاکنون از ترکیب کامل ۱۴ نفره تمرین کنیم و بازیها با حداقل قانونی بازیکنان انجام شد.

 

یوسفی گفت: این اتفاقات موجب شد در نیم فصل اول آن گونه که پیش بینی کرده و انتظار داشتیم نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیرم ولی شروع نیم فصل دوم به دلیل هماهنگی بهتر بین بازیکنان و سیاست های تراویسا در خصوص بازیکنان اصلی و ذخیره بهتر از نیم فصل اول بود.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در ابتدای راه هستیم و یکی از نقاط ضعف تیم نبود پشت خط زن دوم است و در حال حاضر نیاز به پشت خط زن دوم داریم که امین علوی یکی از بازیکنان تیم متین وارمین از روز یکشنبه به صورت یار تمرینی و مشروط وارد شهر ارومیه شده است.

 

یوسفی عنوان کرد: قرار است طی یک هفته آتی تراویسا در خصوص بازی امین علوی نظر قطعی خود را اعلام کنند اگر نیاز تیم توسط ایشان برطرف شد که ادامه می دهند اگر نه اقدام به جایگزینی بازیکن خارجی خواهیم کرد.

 

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فدراسیون بدهی داریم

 یوسفی در خصوص تاییده سلامت بازیکنان خارجی تیم عنوان کرد: نه تنها در رشته ورزشی والیبال بلکه در تمامی حوزه هر فرد خارجی که وارد کشور می شود نیاز به تاییده پزشکی دارند و در این راستا بازیکنان خارجی تیم حتی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز تست پزشکی دارند.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص بدهی باشگاه شهرداری ارومیه به فدراسیون والیبال عنوان کرد: باشگاه یک میلیارد و ۸۰۰ تومان از بابت سال های ۹۳ تاکنون به فدراسیون بدهکار بود با حمایت شهردار ۴۰۰میلیون تومان پرداخت کردیم و در حال حاضر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بدهکار هستیم.

 

یوسفی کل مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اگر از نظر ریالی و غیرریالی حساب کنیم بالاترین حجم تسویه حساب قرارداد بازیکنان در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اتفاق افتاده است.

 

وی در خصوص حاشیه های باشگاه و تیم والیبال گفت: در حالی که در سال های ۹۲ و قبل از آن یک تیم بود ولی در حال حاضر باشگاه با این وضعیت بد اقتصادی۱۷ تیم را مدیریت می کنیم و با همه شرایط در سال های ۹۳ و ۹۴ جزو پر افتخارترین تیم لیگ بودیم ولی با حال عده ای در صدد تخریب باشگاه حرکت کرده و می کنند و متاسفانه همه مسائل را به سیاست دخیل می دانند.

 

سود حاصله از باشگاه داری نشاط اجتماعی است

 یوسفی با بیان اینکه از جمع ۱۵ نفر عضو شورای شهر ارومیه آقایان علیزاده و پناهی اعضای ناظر بر سیاست باشگاه شهرداری هستند و نظر انها بمعنای دخالت نیست گفت : نقد تمام رسانه های حاضر منصفانه بوده و فقط انگشت شمار رسانه مجازی دنبال تخریب و تشویش بودند.

 

یوسفی در خصوص اختلاف مطرح شده با هیئت والیبال استان هم افزود: از کسانی که به این موضوع دامن زدند ناراحت هستیم البته هیئت والیبال حق دارد ولی از نحوه برخورد و بیان برخی افراد نقد داریم و در همین جا دارد از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان هیئت والیبال و شهردار ارومیه تشکر کنم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه سود حاصله از باشگاه داری و مسابقات را شادی مردم و شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: متاسفانه عده ای با حاشیه سازی در حوزه ورزش اقدام به سیاسی کردن این حوزه دارند در حالی که سود حاصله از باشگاه داری و مسابقات را شادی مردم و شور و نشاط اجتماعی است.

 

وی در خصوص حواشی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: حواشی امروز این تیم تنها منوط به امسال نیست  در سالهای ۹۳ و ۹۴ تیم شهرداری ارومیه پرافتخارترین تیم لیگ برتر کشور بود باز هم حواشی زیادی وجودداشت این نشان می دهد عده ای با اهداف سیاسی به دنبال تخریب هستند.

 

یوسفی با بیان اینکه وجود مشکلات در یک تیم ورزشی کاملا طبیعی است عنوان کرد: ولی این مشکلات دستاویز عده ای افراد مغرض شده است که با هدف تخریب اقدام به حاشیه سازی به تیم کرده اند برخی افراد واقعا بی تقوایی می کنند.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص عدم ساماندهی هواداران و کانون هواداران گفت: در این زمینه قبول دارم و نمره منفی به باشگاه شهرداری ارومیه است ولی متاسفانه عده ای معدود به اسم هوادارنما اقدام به حاشیه سازی برای تیم کرده اند.

 

یوسفی افزود: رفتار ناپسند انگشت شمار افراد هوادارنما نباید به اسم هوادار ارومیه ای تمام شود این افراد به نام هوادار دست به تخریب می زنند که با این اقدام ما مجبور به هزینه دادن و انجام بازی بدون هوادار می شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------