گل‌محمدی: هم نفت، هم ذوب‌آهن قهرمان شدند/ منصوریان: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهترین تیم این فصل بودیم
گل‌محمدی: ماندنم در ذوب‌آهن صد در صد نیست/ هم نفت، هم ذوب‌آهن قهرمان شدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست ندارم زیاد باشگاه عوض کنم اما ماندنم در ذوب‌آهن صد در صد نیست.

یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم نفت تهران و ذوب‌آهن هر دو قهرمان شدند. جوانانی امروز بازی کردند که همه آنها لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند. این قهرمانی متعلق به هواداران ما است و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: اول فصل شرایط سختی داشتیم و با اراده آهنین و همت عالی توانستیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و جزو 4 تیم بالای جدول باشیم. از همه عوامل باشگاه، هیأت مدیره، مدیرعامل و هواداران ذوب‌آهن و پرسپولیسی‌هایی که امروز تعدادشان در ورزشگاه کم نبود هم تشکر می‌کنم. حمایت خوبی را امروز شاهد بودیم. بازی هم بد نبود البته در نیمه اول گرمای هوا باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه ذوب‌آهن بهترین تیم نیم‌فصل دوم بود، گفت: با اجازه از تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، نفت و تراکتورسازی باید بگویم ما بهترین تیم این فصل بودیم هم جام حذفی را گرفتیم و هم فوتبال زیبایی ارائه کردیم. از هفته دهم روند رو به رشد خود را آغاز کردیم و این روند تا آخر فصل ادامه پیدا کرد و تا آخر فصل توانستیم قهرمان شویم. روزهای دشواری را پشت سر گذاشتیم. خدا را صد هزار مرتبه شکر که با عنایت او و همت بچه‌ها توانستیم موفق شویم.

گل‌محمدی تصریح کرد: باید از خانواده خودم و خانواده بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها همیشه نگران و دعاگوی تیم بودند از هوادارانی هم که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. فصل واقعا سختی بود و خوشحالم که با قهرمانی به پایان رسید.

وی در مورد اینکه در فصل آینده در ذوب‌آهن می‌ماند یا نه،‌گفت: دوست ندارم که مدام باشگاه عوض کنم اگر شرایط خوبی فراهم باشد می‌مانم. هیأت مدیره خوبی داریم که می‌تواند شرایط خوبی را فراهم کند. یک تیم خوب ساخته‌ایم و دوست دارم این روند را ادامه دهم اما ماندنم در ذوب‌آهن صد درصد نیست. باید همه چیز مشخص شود و شرایط قرارداد معلوم شود البته مشکل خاصی برای ماندنم وجود ندارد. من ذوب‌آهن را دوست دارم و ذوب‌آهن هم همین طور.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: افتخار بزرگی است در 9 هفته اول لیگ روزهای سختی را گذراندیم و همیشه به بازیکنانم می‌گفتیم این روزهای سخت می‌تواند سکوی پرتاب ما شود تا آینده بهتری داشته باشیم و خدا را شکر که بازیکنان آرام آرام اعتماد به نفس پیدا کردند. کسی فکرش را نمی‌کرد ما قهرمان شویم.

 

------------------------------

 

منصوریان: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم/ نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم که کلکسیونی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از شکست 3 بر یک در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم کمتر کسی فکر می‌کرد برای این مسابقه این همه تماشاگر بیاید نفت که در اول فصل فقط چند صد تماشاگر داشت اکنون 6-7 هزار نفر را به ورزشگاه آورده است. از همه تشکر می‌کنم و دست شان را می‌بوسم. از استقلالی‌هایی که آمدند و ما را حمایت کردند. به یحیی عزیز این برد را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این افتخار برای فوتبال ایران است که کلکسیونی از بازیکنان امید و آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند و نقش‌آفرینی می‌کردند. کمتر کسی فکر می‌کرد در 3 جام مدعی باشیم. مدیریت تیم حرفه‌ای بود و باشگاه خوبی داشتیم. برنده واقعی هم همین هواداران بودند که از فوتبال لذت بردند. البته زمان بازی می‌توانست زمان بهتری باشد و در زمان دیگری این مسابقه برگزار شود.

منصوریان تصریح کرد: ما 9 بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم و 45 روز زمان ریکاوری‌مان کمتر بود. ذوب‌آهن هم نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد و پایان خوبی هم داشت. اما ما هنوز به آن پایان خوب نرسیدیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده به استقلال می‌رود یا در نفت می‌ماند، گفت: اکنون فقط به این فکر می‌کنم به داخل زمین بروم و به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که امروز برای حمایت ما آمدند همانطور که گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 7 خرداد 93 باشگاه نفت به من اعتماد کرد و در حالی که 7 ستاره از این تیم رفتند من توانستم این تیم را خوب جمع کنم و یک تیم مدعی در 3 جام باشد. کمتر کسی به این مسئله فکر می‌کرد. اکنون نیاز به 1-2 روزی ریکاوری دارم. چه من باشم و چه نباشم تیم نفت فصل آینده را زودتر شروع خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------