استقلال دربی هشتاد و چهارم را فتح کرد/ پرسپولیسِ مغرور مجازات شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درشرایطی هشتاد و چهارمین دیدار تاریخ خود را آغاز کردند که پیش از این آبی‌پوشان صاحب ۲۴ برد و سرخپوشان صاحب ۲۱ پیروزی شده‌اند.

به گزارش مهر، هشتاد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۰۸ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر یک استقلال به پایان رسید. قضاوت این دیدار با علیرضا فغانی است. سروش رفیعی(۵) برای پرسپولیس و فرشید اسماعیلی(۱۷)، علی قربانی(۲۰) و کاوه رضایی(۴۵) برای استقلال گل زد.

 

کارت زرد: امید ابراهیمی و رابسون جانوآریو از استقلال و حسین ماهینی از پرسپولیس

 

در این دیدار پرسپولیس با این ترکیب به میدان رفت: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رامین رضائیان، وحید امیری و مهدی طارمی.

 

استقلال هم با این ترکیب در میدان حاضر شد: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی ، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی.

 

* دقیقه یک:

بازی را بازیکنان پرسپولیس روع کردند و در همین دقیقه اول توپ را در زمین خودشان به گردش درآوردند. پرسپولیسی ها آرام به سمت دروازه حریف نزدیک شدند که توپ را مدافعان استقلال از داخل محوطه جریمه دور کردند.

 

* دقیقه ۳:

پرسپولیسی ها که از ابتدای بازی توپ را در اختیار داشتند در سومین دقیقه توسط فرشاد احمدزاده قصد داشتند توپی را از جناح چپ روی دروازه استقلال ارسال کنند که ضربه این بازیکن با بدترین شکل ممکن به بیرون زمین رفت.

 

* دقیقه ۵ :

پرسپولیس در اولین حرکت جدی خود دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه محسن مسلمان از جناح چپ نفوذ کرد و توپی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که سروش رفیعی با حرکتی دیدنی و ضربه ای دقیق دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کرد.

 

* دقیقه ۱۰ :

استقلال که در دقایق ابتدایی بازی حرفی برای گفتن نداشت با اشتباه حسین ماهینی صاحب توپ شد اما خیلی سریع این توپ را لو داد که به یک ضد حمله تبدیل شد و سانتر وحید امیری را مهدی طارمی با سر به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۱۵:

استقلال کمی از زمین خود خارج شد و سعی داشت از جناح راست با ارسال خسرو حیدری صاحب موقعیت شود اما ارسال این بازیکن از عرض دروازه به سمت بیرون حرکت کرد.

 

* دقیقه ۱۷:

اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ موقعیت را در اختیار فرشید اسماعیلی قرار داد که پشت محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد و با ضربه ای زیبا و دیدنی دروازه بیرانوند را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

* دقیقه ۲۰:

درحالی که استقلالی ها هنوز شادی گل اول را به پایان نبرده بودند بازهم صاحب یک موقعیت دیگر شدند که این بار فرشید اسماعیلی توپ خوبی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و علی قربانی با ضربه سر زیبا گل دوم را به ثمر رساند.

 

امید ابراهیمی در دقیقه ۲۳ این دیدار کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه ۲۷ هم رابسون جانواریو از داور کارت زرد دریافت کرد.

 

* دقیقه ۳۰ :

ضربه ایستگاهی از جناح چپ پرسپولیس نصیب این تیم شد که ارسال رامین رضاییان را مهدی طارمی با ضربه سر به سمت دروازه استقلال زد که توپ با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت تا یکی دیگر از موقعیت های خوب پرسپولیس از دست برود.

 

* دقیقه ۴۰ :

پرسپولیس در ادامه بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه استقلال شد که این ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان زد اما با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۴۴: 

امید نورافکن از میانه های زمین صاحب توپ شد و با یک ارسال بلند کاوه رضایی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن با ضربه داخل پای زیبا برای سومین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

* دقیقه ۴۷: 

پرسپولیسی ها در حملات ابتدای نیمه دوم درون محوطه جریمه توسط طارمی صاحب توپ شدند که این بازیکن توسط جانواریو روی زمین افتاد که طارمی اعتقاد به پنالتی داشت اما علیرضا فغانی دستور به ادامه بازی داد.

 

* دقیقه ۵۲:

ارسال محسن مسلمان از جناح چپ روی سر مهدی طارمی فرود آمد که ضربه این بازیکن پس از برخورد با مدافع استقلال در اختیار رحمتی قرار گرفت.

 

* دقیقه ۵۷:

پرسپولیس در یک موقعیت عالی توسط مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت گل شد که سیدمهدی رحمتی ضربه آرام طارمی را به زیبایی مهار کرد.

 

* دقیقه ۷۴:

مدافعان استقلال روی حسین ماهینی مرتکب خطا شدند که این ضربه را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد و مدافعان آبی توپ را به کرنر فرستادند. 

 

* دقیقه ۸۰:

امید ابراهیمی پشت محوطه جریمه استقلال روی علی علیپور مرتکب خطا شد که این ضربه ایستگاهی را محسن مسلمان به بدن مدافعان حریف کوبید.

 

* دقیقه ۸۷:

پرسپولیس صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد که یک بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد و یک بار هم سیدمهدی رحمتی توپ را به کرنر فرستاد تا آبی ها از زیر فشار نه چندان زیاد حریف خارج شوند.

 

* دقیقه ۹۳: 

درگیری بازیکنان در دقیقه پایانی وقت های اضافه منجر به گل پرسپولیس شد. ابتدا رحمتی با سیدجلال درگیر شدند و یک دقیقه بعد سیدجلال با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. با این گل رحمتی به خاطر خطا روی بازیکن پرسپولیس اخراج شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------