پرسپولیس مقابل الهلال متوقف شد/ سرخپوشان با یک امتیاز شروع کردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس مقابل الهلال متوقف شد/ سرخپوشان با یک امتیاز شروع کردند

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی که برابر الهلال عربستان پیش افتاده بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان از  گروه D مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید.

 

محسن مسلمان (۶۸) برای پرسپولیس و کارلوس ادواردو (۸۲) برای الهلال در این مسابقه گلزنی کردند.

 

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، رامین رضائیان (محسن ربیع خواه)، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (سامان نریمان جهان)، سروش رفیعی (علی علیپور)، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفت. حسین ماهینی یکی از بازیکنان موردنظر برانکو برای این مسابقه بود که به خاطر مسمویت، به این بازی نرسید و صادق محرمی جایگزین وی شد.

 

نیمه اول این دیدار متعادل و کم موقعیت برگزار شد و دو تیم بیشتر در میانه های میدان با پاس های کوتاه سعی کردند خود را به دروازه حریف نزدیک کنند اما در خلق موقعیت ناکام بودند و نتوانستند بازی جذابی را به نمایش بگذارند تا این نیمه با تساوی بدون گل تمام شود.

 

در نیمه دوم اما پرسپولیس هجومی تر کارش را آغاز کرد. طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس پِرِس از بالا را در دستور کار قرار دادند تا حریف عربستانی را تحت فشار بگذارند. حملات پرسپولیس سرانجام در دقیقه ۶۸ به ثمر نشست و محسن مسلمان با یک ضربه نه چندان محکم از پشت محوطه جریمه توانست گل اول نماینده ایران را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد از این گل، برانکو برای حفظ نتیجه دست به یک تعویض هجومی زد تا فشار را روی دروازه الهلال با استفاده از ضد حملات حفظ کند. بر این اساس علی علیپور که یک بازیکن سرعتی است، به جای سروش رفیعی وارد زمین شد.

 

الهلالی ها برای جبران نتیجه حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند و سرانجام روی ضربه سر «کارلوس ادواردو» در دقیقه ۸۲ بازی را به تساوی کشاند.

 

برانکو در دقایق پایانی دست به یک تغییر دیگر در ترکیب تیمش زد تا بلکه بتواند با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. رامین رضائیان در دقیقه ۸۳ از زمین خارج شد و محسن ربیع خواه به جای وی به بازی رفت ولی به جای دفاع چپ، در پست هافبک دفاعی قرار گرفت. با این تغییر، کمال کامیابی نیا یک خط بالاتر رفت تا بار هجومی پرسپولیس افزایش یابد ولی این تغییر هم نتیجه ای در بر نداشت تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------