مهدی رحمتی: بعد از پیروزی همه چیز را می‌گوییم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان لوکوموتیو را به خوبی آنالیز کرده‌اند، گفت: بعد از پیروزی در بازی فردا همه چیز را خواهیم گفت.

به گزارش مهر، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در چند سالی که من در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم همواره با تیم های ازبکستانی همگروه بودیم و شناخت کافی را از این تیم ها داریم.

 

وی ادامه داد: تیم های ازبکستانی از نظر فیزیکی و کار تیمی خوب هستند اما ما حریف را آنالیز کامل کردیم و شناخت کافی را از لوکوموتیو داریم تا فردا یک عیدی خوب را به هواداران عزیز و هم‌میهنان بدهیم.

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات حاشیه ای پیش آمده در این تیم در چند وقت اخیر تصریح کرد: هواداران استقلال فهیم هستند و همه چیز را درک می‌کنند. تیم ما در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت اما رفته رفته در جدول بالا آمد و توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و اگر عدالت برقرار می‌شد الان در رده دوم جدول رده بندی قرار داشتیم. الان هم با اختلاف دو امتیاز در رده سوم هستیم و توانستیم کمی جایگاهمان را در بالای جدول تثبیت کنیم و در کورس قهرمانی باشیم. در حال حاضر هم مانند بازی با سایپا هیچ توجهی به مسائل حاشیه ای نداریم و تصمیم گرفتیم تا بعد از بازی در این مورد صحبت نکنیم و در کنار کادر فنی برای پیروزی تلاش کنیم.

 

رحمتی خاطرنشان کرد: ما برای پیروزی در بازی فردا از جان مایه می‌گذاریم و بعد از اتمام بازی اتفاقات را همه بازیکنان شرح خواهیم داد. همه ما از همه مسائل و پشت پرده ها خبر داریم و فردا با حمایت هوادارانمان پس از پیروزی همه مسائل را پاسخ خواهیم داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------