آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

دومین تساوی پیاپی بارسلونا در لالیگا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بارسلونا پس از تساوی مقابل والنسیا، در هفته چهاردهم نیز برابر سلتاویگو متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی هفته چهاردهم لالیگا در روز شنبه بارسلونا در نوکمپ به مصاف سلتاویگو رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید

 

بارسلونا از ابتدای بازی به دنبال گلزنی بود. آبی اناری‌های میزبان می‌خواستند گل نخست بازی را به نام خود ثبت کنند تا در ادامه راحت‌تر به بازی ادامه دهند. با این حال پس از فرصت‌هایی که از دست دادند دروازه‌شان را باز شده دیدند. جایگیری اشتباه ساموئل اومتیتی بازیکنان میزبان را در موقعیت خوبی قرار داد و یاگو آسپاس در دقیقه ۲۰ دروازه بارسا را باز کرد. تنها دقایقی بعد لیونل مسی توانست گل مساوی را به ثمر برساند. میزبان تا پایان نیمه نخست فرصت‌های گلزنی داشت اما نتوانست دوباره دروازه حریفش را باز کند.

 

در نیمه دوم حملات آبی اناری‌ها بیشتر شد و سلتاویگو نیز در ضد حملات تقریبا خطرناک بود. در این نیمه آندرس اینیستا تعویض شد و دنیس سوارس به جای او به میدان رفت. پس از این تغییر لوییس سوارس با پاس جوردی آلبا در دقیقه ۶۲ گلزنی کرد. میزبان با وجود به ثمر رساندن گل پیروزی باز هم حمله می‌کرد و ضربه سر مسی را روبن بلانکو به زیبایی مهار کرد. سلتاویگو به حملات خود افزود و توانست به راحتی و با اشتباه اومتیتی آسیب دیده به گل برسد. این گل با پاس آسپاس و گلزنی مکسی گومس به ثمر رسید.

 

بازیکن فرانسوی بارسلونا پس از این گل تعویض شد. در ادامه جرارد پیکه فرصت خیلی خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه‌اش را به بیرون زد. دیگر موقعیت خوب این تیم توسط مسی از بین رفت. ضربه سر مهاجم آرژانتینی به بیرون رفت. بازی باز هر دو تیم باعث شده بود که بازیکنان خیلی زود به محوطه جریمه حریف برسند و هواداران شاهد بازی زیبایی باشند. در وقت‌های اضافه ضربه سر سرخی روبرتو نیز به بیرون رفت. در نهایت آبی اناری‌ها نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند و پس از تساوی برابر والنسیا برای دومین هفته پیاپی متوقف شدند.

 

بارسلونا ۳۶ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

 

در ادامه بازی‌های امروز اتلتیکومادرید به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. سویا برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار، رئال مادرید مهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------