آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

جادوگر داد زد و صورتجلسه را پاره کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 نام علی کریمی با جنجال عجین شده؛ این‌بار اما خبری از دعواهای جادوگر فوتبال با فدراسیون و مسئولانش نیست.موضوع درباره جلسه او با مسئولان سپیدرود است که با فریاد «تسویه حسابم را بدهید» و پاره شدن صورتجلسه به پایان رسید؛ این یعنی پایان همکاری علی کریمی با باشگاه رشتی به ‌عنوان سرمربی.  عصر روز جمعه این اسطوره فوتبال در جلسه‌ای با مالک، اعضای هیأت‌مدیره و کمیته فنی باشگاه شرکت کرد.

 

 

در این جلسه سرمربی تیم در ٨ صفحه برنامه خود را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در لیگ هجدهم ارایه کرد و ناگهان با نشان دادن کاغذ‌های سفیدی که همراهش بود، اعلام کرد اینها بازیکنانی هستند که من قصد دارم به خدمت بگیرم و با یک کاغذ سفید دیگر گفت که اینها هم بازیکنان خروجی تیم هستند تا به این شکل به مشخص‌نبودن بودجه تیم برای فصل آینده طعنه بزند. هیأت‌مدیره باشگاه اعلام کرد که بودجه ‌سال گذشته ٧‌میلیارد تومان بوده و امسال باید با افزایشی ٣٠‌درصدی مواجه شود که به ٩‌میلیارد و ١٠٠‌میلیون تومان می‌رسد.

 

 

در این لحظه تن‌زاده، مالک باشگاه بودجه ١٠‌میلیارد تومانی را برای فصل بعد اعلام کرد. سپس علی کریمی درخواست جذب ٤ بازیکن خارجی را داد؛ این موضوع اما با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد. سرمربی سپیدرود همچنین در بخش دیگری اعلام کرد که یک دستیار خارجی باید به کادر فنی اضافه شود اما مدیران باشگاه باز هم با این موضوع مخالفت و این‌بار اعلام کردند که از جمع کادر کنونی دو نفر (مدیررسانه‌ای و آنالیزور) باید جدا شوند و از نفرات بومی بهره بگیرند که این موضوع عصبانیت کریمی را به دنبال داشت.

 

 

کریمی که از اتفاقات بسیار عصبانی شده بود، در جلسه گفت که پول قرارداد ‌سال بعدش را می‌بخشد اما ٧٠٠‌میلیون تومان طلبش از باشگاه برای لیگ هفدهم را می‌خواهد. درنهایت هم از جایش برخاست و اعلام کرد: «تسویه‌حساب مرا بدهید تا بروم.» نکته عجیب در پایان جلسه کریمی با مدیران سپیدرود این بود که وقتی اعضای هیأت‌مدیره از جادوگر خواستند صورتجلسه را امضا کند، سرمربی سپیدرود با اعلام این‌که این صورتجلسه را قبول ندارد، آن را پاره کرد و از محل باشگاه رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------