رونالدو به تیم سابقش برمی‌گردد؟ / فرگوسن: او را می‌خواهم



رونالدو به تیم سابقش برمی‌گردد؟ / فرگوسن: او را می‌خواهم

پس از صحبت‌های اخیر رونالدو شایعه پیوستن این بازیکن به منچستر بسیار جدی به نظر می‌رسد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از اعلام نارضایتی کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال از شرایط کنونی اش در باشگاه رئال مادرید، الکس فرگوسن سرمربی کهنه کار منچستر یونایتد اعلام کرد که مشتاق است تا بار دیگر بازیکن سابق خود را به رختکن اولدترافورد برگرداند. همچنین خانواده گلیزر مالکان باشگاه منچستر، آمادگی خود را برای جذب دوباره این فوق ستاره اعلام کردند.

سه سال گذشته بود که رونالدو در یک انتقال پر سروصدا و با مبلغ 80 میلیون پوند از یونایتد جدا شد و به جمع کهکشانی های مادرید پیوست. این رقم رکورد نقل و انتقالات دنیای فوتبال را شکست و البته همچنان گرانقیمت ترین قرارداد در تاریخ فوتبال به شمار می رود.

پس از صحبت های اخیر رونالدو باشگاه های زیادی از جمله منچستر سیتی، پاریس سن ژرمن و آنژی روسیه آمادگی خود را برای ارائه پیشنهاد های نجومی برای جذب برنده توپ طلا سال 2008 اعلام کردند.

این در حالیست که منابع نزدیک به رونالدو اعلام کرده اند که مسائل مالی هیچ نقشی در نارضایتی این بازیکن از شرایط فعلی اش ندارد و مهم ترین عاملی که عصبانیت ستاره پرتغالی را برانگیخته، نوع رفتاری است که هم تیمی هایش با او دارند.

در سال 2009 هنگانی که کریستیانو رونالدو از جمع شیاطین سرخ جدا و به پایتخت اسپانیا منتقل شد، الکس فرگوسن در اظهار نظری جالب اعلام کرد که یونایتد خانه اول و آخر رونالدو خواهد بود و اگر زمانی تصمیم به ترک برنابئو بگیرد، آماده همکاری دوباره با اوست و حالا به نظر می رسد آن زمان فرا رسیده.

پیش از این مسئولان باشگاه رئال مادرید اعلام کرده اند تنها در صورتی که باشگاهی قادر به پرداخت مبلغ رضایت نامه رونالدو شود، حاضر به فروش این بازیکن خواهند شد که البته مبلغ نجومی 800 میلیون پوند هر باشگاهی را از خرید این بازیکن منصرف خواهد کرد و به نظر نمی رسد که باشگاه منچستر یونایتد هم حاضر به پرداخت جنین مبلغ گزافی شود. اما اگر رونالدو همچنان ساز جدایی از رئال را بنوازد بعید نیست باشگاه مادریدی حاضر به فروش او شود و طرفداران فوتبال او را دوباره در پیراهن یونایتد ببینند./خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------