آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

جلسه يك‌ساعته نيكبخت با رويانيان!/ بازگشت به پرسپوليس؛ توهم يا واقعيت؟



گزارش ويژه: نيكبخت- پرسپوليس؛ توهم يا واقعيت؟

اگر رويانيان قصد دارد همه پرسپوليسي‌هاي سابق را به يك سر و ساماني برساند بد نيست به ادموند بزيك و نيما نكيسا هم نگاهي خريدارانه بياندازد چون هنوز براي بازگشت به ميادين آماده‌اند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سايت گل- ماجراي علیرضا نیکبخت واحدی و محروميتش از ميادين فوتبال به جاهاي پيچيده‌اي رسيده است و تلاش او براي بازگشت به ميادين همچنان ادامه دارد.

نيكي كه سال گذشته را با تيم پيكان در ليگ يك سپري كرده بود در ابتداي فصل با گهر دورود قرارداد بست اما نتوانست مجوز بازي در ليگ را به دست بياورد و حاشيه‌نشين شد. حالا دو سه هفته‌اي است دوباره بحث بخشش او و بازگشتش به فوتبال باز شده است. مايلي‌كهن مربي جديد گهر او را به تمرينات اين تيم فراخوانده و گفته مي‌شود با استفاده از ارتباطاتي كه دارد قرار است حكم بخشش نيكي را بگيرد.

از طرف ديگر، نيكبخت واحدي ظهر امروز به دیدار مديرعامل باشگاه پرسپوليس رفت. مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز با محمد رویانیان ديدار كرد و چنان كه خبرگزاري‌ها مخابره كرده‌اند در این دیدار در خصوص بازگشت نیکبخت واحدی به لیگ برتر صحبت‌هایی انجام شد که رويانیان چراغ سبز خود را به مهاجم سابق تیم ملی کشورمان نشان داد.

به نظر مي‌رسيد اين جلسه نه براي پرسپوليسي شدن نيكبخت بلكه صرفا براي كمك رويانيان به بخشش محروميت او برگزار شده باشد. اما نيكبخت بعد از اين جلسه يك ساعته به خبرنگاران گفت: «جا دارد از نگاه ویژه سردار رویانیان به بحث فوتبال و اینجانب تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امروز روز بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم که بتوانم دوباره به پرسپولیس کمک کنم!»

با اوضاعي كه تيم پرسپوليس دارد و با ترافيك موجود در خط حمله اين تيم، بعيد است كه كادر فني سرخ‌ها نظري روي نيكبخت داشته باشند اما او با اميدواري از بازگشت به پرسپوليس حرف زده است: «قطعاً به زودی مایلی‌کهن را برای بازگشتم به پرسپولیس در جریان خواهم گذاشت تا انشالله بتوانم دوباره پیراهن قرمز را بپوشم. با توجه به سیاست‌های رویانیان خوشبختانه برای بازی در لیگ برتر جزء سهمیه‌ لیگ برتر محسوب نمی‌شوم و امیدوارم که بتوانم دوباره به روزهای خوب خودم برگردم.»

اما عجيب‌ترين بخش ماجرا جملاتي است كه خبرگزاري‌ها از قول رويانيان نقل كرده‌اند. گويا در اين ديدار رويانيان به نيکبخت گفته است: «بالاخره شما يکي از بازيکنان باسابقه فوتبال کشورمان هستيد و ما هم باشگاهي هستيم که دوست داريم به بازيکنان گذشته خود دوباره ميدان دهيم. از همين رو باشگاه پرسپوليس آمادگي دارد شما را براي بازي در اين تيم جذب کند...» يعني مديرعامل پرسپوليس بعد از اشتباهاتش در خريدهاي ابتداي فصل و ترافيكي كه از بازيكنان خط حمله ايجاد كرده باز هم بدون نظر سرمربي‌اش بازيكن انتخاب مي‌كند! اين نكته عجيبي است اما باز هم عجيب‌ترين نكته نيست.

عجيب‌ترين بخش ماجرا آنجاست كه نتيجه ميدان دادن به بازيكنان گذشته پرسپوليس را با نگاهي به عملكرد مهرزاد معدنچي در اين فصل مي‌توان به وضوح مشاهده كرد. اما ظاهرا آزمون و خطاهاي مديران پرسپوليس را پاياني نيست. اگر رويانيان قصد دارد همه پرسپوليسي‌هاي سابق را به يك سر و ساماني برساند بد نيست به ادموند بزيك و نيما نكيسا هم نگاهي خريدارانه بياندازد چون هنوز براي بازگشت به ميادين آماده‌اند. ضمن اين‌كه محمد برزگر هم از روي تخت بيمارستان آمادگي خودش را اعلام كرده. پس روي او هم مي‌توانيد حساب كنيد.

پرسپوليس به آرامي در حال خروج از بحران نتيجه‌گيري است و شرايط حساس اين تيم در حال حاضر بعيد است فرصتي براي نيكبخت مهيا كند تا بعد از مدت‌ها دوري از ميدان به فرم خوبش برگردد. بايد ديد در صورت محقق شدن اين انتقال واكنش ژوزه چه خواهد بود. فعلا كه نيكبخت با اعتماد به نفس خاصي مي‌گويد: «محمد رویانیان امروز کار بزرگی را در حق من کرد، من هیچ وقت محبت او را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم که در آینده این نگاه او را جبران کنم!»/گل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------