گل‌محمدی: داوران باز هم پنالتی پرسپولیس را نگرفتند/ نمی‌دانم به کجا شکایت کنیم؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در دقایق آخر بی‌دقت بودیم

گل‌محمدی: داوران باز هم پنالتی پرسپولیس را نگرفتند/ نمی‌دانم به کجا شکایت کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتی بود ولی راحت از آن گذشتند، نمی‌دانم به کجا باید شکایت کنیم.

اخبار ورزشی - به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم تمام کردیم. در طول 90 دقیقه اکثر دقایق بازی دست ما بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون امروز یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشتند و در حمله و دفاع خوب شروع کردند و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در دقایق آخر بی دقت بودیم.

وی در مورد داوری گفت: از زمانی که سرمربی پرسپولیس شدیم این چهارمین یا پنجمین پنالتی بود که نگرفته شد. بین دو نیمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتی بود ولی راحت گذشتند. از آن نمی‌دانم به کجای باید شکایت کنیم. اگر صدایمان به جایی می‌رسید این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. از این موضوع ناراحتم که داوران علیه ما سوت می‌زنند اما به راحتی از کنار این موضوع‌ می‌گذرند و نمی‌دانم جواب مردم را چطور می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال اصلا موقعیتی نداشت، گفت: آنها با نفرات زیادی دفاع می‌کردند و عبور از دفاع چند لایه سخت است. فکر می‌کنم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه با این تساوی لیگ برای پرسپولیس تمام شد گفت: نه این موضوع نیست و ما می‌جنگیم که در رده‌های بالا باشیم اما با این روند داوری بعید می‌دانم موفق شویم.

وی در خصوص  عملکرد انصاری‌فرد گفت: او خوب بازی کرد و زیاد دوید و احساس کردم خسته شده است. زمانی که نوروزی به میدان آمد ضربه خوبی زد. من از عملکرد مهاجمان پرسپولیس راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط کریمی گفت: متاسفانه فکر می‌کردم او زود برسد اما اینطور نشد و دو سه هفته دور از میادین خواهد بود و نبودش در تیم ما احساس می‌شود و این از بدشانسی‌های ما بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد گفت: تلاش می کنیم که سهمیه بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و هرچند دیر شده است اما امیدوارم امتیازهای اول فصل را جبران کنیم./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------