ستارگان سابق ميلان مقابل پرسپوليس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

مالديني،ژورژ وه‌آ، پاپن، آلبرتيني،شوا،کافو،باره‌سي و ...

ستارگان سابق ميلان مقابل پرسپوليس

در صورت موافقت نهايي مسئولان ايتاليايي، ديدار دوستانه ستارگان آث ميلان و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در سفرش به ايتاليا و پس از اينکه باشگاه ميلان به صورت کامل به او معرفي شد تصميم گرفت تا پاي ستاره‌هاي ايتاليايي را به ايران باز کند.

به گزارش فارس، وي ابتدا فرانکو باره‌سي را براي دربي گذشته به ايران آورد و با او در خصوص مسائل مختلف و فوتبال ايران به گفت‌وگو پرداخت اما باشگاه ميلان با ستاره‌هاي سابق خود تيمي را تشکيل داده که در جهت کارهاي خيريه و عام‌المنفعه به سراسر دنيا سفر مي‌کند.

اين تيم به تازگي با دعوت مسئولان کشور اندونزي در جاکاراتا به ديدار ستارگان اندونزي رفت و موفق شد 4 بر 2 در ورزشگاهي مملو از هواداران ميزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رايزني هاي رويانيان به احتمال فراوان ستارگان ميلان براي بازي با پرسپوليس در سال 1392 به تهران مي آيد تا در ورزشگاه آزادي به ميدان بروند.

بازيکنان پيشکسوت ميلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- ديدا- فاوالي- باره‌سي- ژورژ وه‌آ- مالديني- تاسوتي- آلبرتيني- روسي- ساويچويچ- شوچنکو- ادو- سرجينيو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازيکناني مانند گوليت، دونادوني، فان‌باستن، آنچلوتي در اين تيم حضور دارند اما به دليل فشار کاري و مشکلاتي که داشتند به اندونزي سفر نکردند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------