صحبت‌های جالب بکام در مورد سرمربی جدید منچستریونایتد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

صحبت‌های جالب بکام در مورد سرمربی جدید منچستریونایتد

اسطوره یونایتدها در مورد سرمربی جدید و اسکاتلندی این تیم صحبت‌های جالبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ دیوید مویس پس از آنکه الکس فرگوسن از سرمربیگری در منچستریونایتد کناره گیری کرد، به امضای قراردادی 6 ساله هدایت این تیم را به دست گرفت.

فرگوسن که 27 سال هدایت یونایتدها را عهده‌دار بود، جای خود را به مویسی داد که در نخستین دیدار مقابل منتخب لیگ تایلند با یک گل شکست خورد.

 

دیوید بکام که در مدت 10 سال حضور در ترکیب منچستریونایتد موفق به فقح 9 جام معتبر شده بود، در مورد آینده مویس در این باشگاه به اسکای اسپورت گفت: فکر می‌کنم فصل آینده در لیگ برتر انگلیس اتفاق‌های بسیار هیجان انگیزی رخ دهد زیرا تغییرهای زیادی در آن رخ داده است. ژوزه مورینیو به لیگ برتر بازگشته ولی بازهم اطمینان دارم که منچستریونایتد قهرمان خواهد شد. فراموش نکنید من یک یونایتدی هستم.

 

بکام که در پایان فصل گذشته و پس از قهرمانی به همراه پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال کناره گیری کرد تاکید کرد که راهنمایی‌های الکس فرگوسن بدون شک به کار مویس خواهد آمد و او در این تیم عملکردی بسیار موفق خواهد داشت.

 

«اطمینان دارم که فرگوسن همه چیز در منچستریونایتد را زیر نظر خواهد گرفت. می‌دانم که مویس از آن دسته مربیان است که وقتی به کمک احتیاج داشته باشد، تلفن را برمی‌دارد و به فرگوسن زنگ می‌زند. همواره می‌دانستم کسی که می‌خواهد جانشین فرگوسن شود کاری بسیار سخت خواهد داشت اما مویس می‌تواند از پس آن برآید./فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------