هفته اول لیگ اروپا/ برتری تاتنهام،روبین و فرانکفورت، تحقیر والنسیا



لیگ اروپا,بازیهای لیگ اروپا

هفته اول لیگ اروپا
برتری تاتنهام،روبین و فرانکفورت، تحقیر والنسیا

شب گذشته هفته اول لیگ اروپا برگزار شد و در دیدارهای مهم تیمهای تاتنهام ، سوانسی، روبين کازان، فرانكفورت ، گنک، گیمارش و لازیو مقابل حریفان خود به برتری رسیدند ، در پر گلترین بازی تیم روبين کازان در غیاب سردارآزمون 5 بر 2 ماريبور اسلونی را برد و تیم تیم فوتبال استاندارد لیژ بلژیک در حضور قوچان نژاد مقابل تیم فوتبال اسبرگ دانمارک متحمل شکست خانگی شد.

برتری تاتنهام،روبین و فرانکفورت، تحقیر والنسیادر یکی از دیدارها تیم استاندارد لیژ که از حضور رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران سود می‌برد در پیکارهای لیگ اروپا میزبان اسبرگ بود و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.

به گزارش «تابناک»، در این دیدار رضا قوچان نژاد تا دقیقه 71 در زمین حضور داشت و در این دقیقه جای خود را به موجانگی بیا داد و این بازیکن دو دقیقه پس از حضورش موفق به گلزنی شد. اما گلزنی باکنگا در دقیقه 95 باعث شکست خانگی لیژ شد. گل اول بازی هم توسط ون بورن در دقیقه 63 زده شده بود.


شگفتی بزرگ در مستایا رقم خورد که سوانسی با سه گل در مستایا والنسیا را مغلوب کرد ، ويلفرد بوني14، ميچو 58 و جاناتان دي کژمان 62 زننده گلهای سوانزی بودند .

تیم تاتنهام با گلهای دفو 2گل و اریکسون 86 از سد لودونسو گذشت ، بازی تیمهای بتیس و لیون صفر بر صفر تمام شد .

در پر گلترین بازی تیم روبين کازان در غیاب سردارآزمون 5 بر 2 ماريبوراسلونی را برد ، در این بازی گودنيز کارادنيز 23 ، ايوان مارکانو27 ،رومان ارمنکو57 ، آلکساندر ريازانتسف 90 ، سالومون روندون90+1 زننده 5 گل تیم  روبين کازان بودند .

ضمنا فرانکفورت سه بر صفر بوردو را درهم کوبید. کنگ 1 بر صفر دیناموکیف را برد و لازیو با گل آندوراده 53 لگیا وارساوا را شکست داد .

همچنین تیمهای گیمارش و سارلزبورگ با نتایج مشابه 4 بر صفر مقابل حریفان به برتری قاطع رسیدند . سورانو برای سارلزبورگ هت تریک کرد .

تیم دینامو زاگرب کرواسی دو بر 1 مغلوب کورنومورتس شد، آنتونوف65  و جیج 82  زننده گلهای تیم برنده بودند . و تیم مکابی با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلکمار شد .   همچنین تون 1 بر صفر  از سد راپید وین اتریش گذشت .

تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------