توقف منچستر مقابل فولام قعرنشين در غياب دژاگه / نتايج هفته بيست‌و‌سوم سري A ايتاليا



اخبار, ليگ برتر انگليس,سری آ ایتالیا

 

اخبار ورزشی - هفته بيست و پنجم ليگ برتر انگليس
توقف منچستر مقابل فولام قعرنشين در غياب دژاگه

تيم فوتبال منچستر يونايتد مقابل قعرنشين ليگ برتر متوقف شد.

 در يک ديدار ديگر از هفته بيست و پنجم ليگ برتر انگليس، تيم فوتبال منچستر يونايتد در ورزشگاه خانگي خود اولدترافورد ميزبان فولام قعرنشين بود.

به گزارش فارس، در اين ديدار اشکان دژاگه بازيکن ايراني فولام در ترکيب 18 نفره تيمش قرار نداشت و غايب بود.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر 2  به پايان رسيد، نتيجه‌اي که به آساني براي شاگردان ديويد مويس به دست نيامد و شياطين سرخ تا دقيقه 78 با تک گل سيدول که در دقيقه 19 براي فولام به ثمر رسيد، يک بر صفر از ميهمان قعرنشين خود عقب بودند.

در اين دقيقه بالاخره فن‌پرسي موفق شد قفل دروازه فولام را باز کند و دو دقيقه بعد مايکل کريک گل دوم يونايتد را به ثمر رساند.در حالي که تنها يک دقيقه به پايان وقت‌هاي تلف شده اين ديدار باقي مانده بود، بنت در دقيقه 4+90 بازي را به تساوي کشاند تا ناکامي‌هاي يونايتد در اين فصل تداوم يابد.

منچستريونايتد با اين تساوي 41 امتيازي شد و فولام در امتياز 20 و قعر جدول باقي ماند.

 

 ------------------------

 

دربي رم برنده نداشت
نتايج هفته بيست‌و‌سوم سري A ايتاليا

در شبي که دربي رم گلي در بر نداشت يوونتوس هم در خانه هلاس ورونا متوقف شد.

هفته بيست‌و‌سوم سري A ايتاليا عصر امروز (يک‌شنبه) با 5 بازي همزمان پيگيري شد. در مهم‌ترين ديدار هفته و در دربي رم تيم‌هاي لاتزيو و رم در ورزشگاه المپيکو به مصاف هم رفتند که جدال 2 تيم در پايان 90 دقيقه برنده نداشت و 2 تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

به نقل از تسنيم، شاگردان رودي گارسيا با اين تساوي 51 امتيازي شدند و جايگاه دومي خودشان را حفظ کردند. لاتزيو هم با 32 امتياز در مکان نهم ايستاد.

در ديداري ديگر هم يوونتوس، مدافع عنوان قهرماني در خانه هلاس ورونا به ميدان رفت و با نتيجه 2 بر2 متوقف شد. يوونتوس با 2 گلي که کارلوس توز آرژانتيني در دقايق 4 و 21 به ثمر رساند از ميزبان خود پيش افتاد اما در ادامه لوکا توني در دقيقه 52 يکي از گل‌هاي خورده را براي ورونا جبران کرد. بازي با همين نتيجه رو به پايان بود که خوان گومز در دقيقه 4+90 با گشودن دروازه جان لوئيجي بوفون کار را به تساوي کشاند.

شاگردان آنتونيو کونته با اين تساوي 60 امتيازي شدند و صدرنشيني خودشان را استحکام بخشيدند. هلاس ورونا هم با اين نتيجه 36 امتيازي شد و در مکان پنجم جدول جاي گرفت.

در ساير ديدارهاي برگزار شده هم نتايج زير رقم خورد:
ليورنو صفر- جنووا يک
پارما صفر- کاتانيا صفر
سامپدوريا يک- کالياري صفر

در آخرين ديدار هفته ساعت 23:15 امشب اينتر در خانه خود به مصاف ساسولو مي‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي سري A ايتاليا تيم‌هاي يوونتوس، رم و ناپولي به ترتيب با 62، 51 و 47 امتياز در رده‌هاي اول تا سوم قرار دارند.
اخبار ورزشی - فارس،تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------