آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

چلسي آرسنال را با شش گل در هم شکست / پيروزي باواريايي‌ها و دورتموند



اخبار,ليگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته سي‌و يکم ليگ برتر انگليس
چلسي آرسنال را با شش گل در هم شکست

چلسي موفق شد در هفته سي‌و يکم ليگ برتر با نتيجه 6 بر صفر آرسنال را شکست دهد.

هفته سي و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک ديدار آغاز شد که در آن چلسي موفق شد با 6 گل آرسنال را شکست دهد. اسکار (دوبار)، اتوئو، هازارد، شورله و محمد صلاح براي آبي‌هاي لندن گلزني کردند.

چلسي با اين برد 69 امتيازي شد تا همچنان جايگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

 

-------------------------

 

شکست سنگين فولام برابر من‌سيتي در غياب دژاگه
نتايج هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس

با برد مقتدرانه قرمزپوشان مرسي‌سايد در خارج از خانه و شکست سنگين تيم فولام در خانه من‌سيتي، هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس پيگيري شد.

در ادامه ديدارهاي هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس امشب (شنبه) تيم فوتبال فولام بدون حضور اشکان دژاگه، هافبک ايراني خود،‌ در خانه تيم منچسترسيتي تن به شکست سنگين 5 بر صفر داد. در اين بازي که دژاگه آن را به دليل مصدوميت از دست داد،‌ يحيي توره 2 بار از روي نقطه پنالتي در دقايق 26 و 54 و يک بار ديگر در دقيقه 66 گلزني کرد تا هت‌تريک خود را کامل کند. فرناندينيو در دقيقه 84 و مارتين دميچليس در دقيقه 88 2 گل ديگر آبي‌پوشان شهر منچستر را در اين بازي به ثمر رساندند، ضمن اينکه فولام از دقيقه 54 اين بازي که فرناندو آموره‌بيتا از ترکيب‌اش اخراج شد، 10 نفره کار خود را ادامه داد. فولام با قبول اين شکست با 24 امتياز در قعر جدول 20 تيمي ليگ برتر ماند اما منچسترسيتي با 3 امتيازي که از اين بازي گرفت 63 امتيازي شد و به رده سوم صعود کرد.

در ديگر بازي مهم امشب نيز تيم ليورپول در خانه تيم کارديف سيتي ولز با نتيجه قاطعانه 6 بر 3 پيروز شد و جايگاه خود را در رده دوم جدول تثبيت کرد. لوئيز سوارز 3 بار در دقايق 16، 60 و 90، مارتين اسکرتل 2 بار در دقايق 41 و 54 و دنيل استوريج در دقيقه 75 گل‌هاي ليورپول را به ثمر رساندند و براي کارديف هم جوردن ماتچ 2 بار در دقايق 9 و 88 و فريزر کمپبل در دقيقه 25 گلزني کردند.

نتايج ساير بازي‌هاي امشب به شرح زير است:
اورتون 3 - سوانزي 2
هال سيتي 2 - وست برومويچ صفر
نيوکاسل يک - کريستال پالاس صفر
نورويچ سيتي 2- ساندرلند صفر

در آخرين بازي امشب تيم فوتبال منچستريونايتد، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها از ساعت 22 به وقت تهران به مصاف وستهام رفته است.

در جدول رده‌بندي‌ليگ برتر،‌ چلسي با 31 بازي و 69 امتياز صدرنشين است، ليورپول با 30 بازي و 65 امتياز در رده دوم قرار دارد و منچسترسيتي با 28 بازي و 63 امتياز سوم است.

 

-------------------------

پيروزي باواريايي‌ها و دورتموند
نتايج هفته بيست و هشتم بوندس ليگا

با پيروزي قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا در شب باخت خارج از خانه تيم اينتراخت برانشويگ برابر شالکه هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا پيگيري شد.

در ادامه ديدارهاي هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا، امشب (شنبه) 5 بازي برگزار شد که در جريان آنها تيم اينتراخت برانشوايگ، در حضور 90 دقيقه‌اي سنگربان ايراني خود، دنيل داوري در خانه تيم شالکه با نتيجه 3 بر يک تن به شکست داد. در اين ديدار، لئون گورتزکا در دقيقه 17، کلاس يان هونتلار در دقيقه 65 و آدام زالاي در دقيقه 90 براي شالکه گلزني کردند و تک گل اينتراخت برانشوايگ را هم بنيامين کسل در دقيقه 81 زد. شالکه با اين پيروزي 50 امتيازي شد اما جايگاهش در جدول رده‌بندي تغييري نکرده و همچنان سوم است . اينتراخت برانشوايگ هم با 18 امتياز در قعر جدول 18 تيمي بوندس‌ليگ باقي ماند.

در ديگر بازي‌هاي مهم امشب تيم بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها موفق شد ميزبان خود، تيم ماينتس را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد تا 74 امتيازي شود و در فاصله يک امتيازي کسب عنوان قهرماني فصل جاري رقابت‌هاي بوندس‌ليگا قرار بگيرد. باستين شواين‌اشتايگر در دقيقه 82 و ماريو گوتسه در دقيقه 87 گل‌هاي اين بازي را به ثمر رساندند تا باواريايي‌ها حاشيه امنيت 23 امتيازي خود را در صدر جدول و در فاصله 8 هفته مانده به پايان رقابت‌ها حفظ کنند. باواريايي‌ها با کسب يک تساوي در بازي بعدي خود سريع‌ترين قهرماني تاريخ رقابت‌ها را به نام خود ثبت و رکورد فصل گذشته‌شان را خواهند شکست.

امشب همچنين تيم بورسيا دورتموند، نايب قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا هم با نتيجه 3 بر صفر از سد ميزبان خود هانوفر گذشت که در اين بازي متس هوملز در دقيقه 43، روبرت لواندوفسکي در دقيقه 52 و مارکو رويس در دقيقه 90 گلزني کردند. دورتموند با اين پيروزي 51 امتيازي شد وجايگاه خود در رده دوم جدول را حفظ کرد.

نتايج ساير بازي‌هاي امشب به شرح زير است:
اشتوتگارت يک – هامبورگ صفر
ولفسبورگ يک – آگزبورگ يک

در تنها ديداري باقيمانده از بازي‌هاي امشب، تيم بورسيا مونشن‌گلادباخ از ساعت 22 به وقت تهران ميزبان هرتابرلين خواهد بود.
اخبار ورزشی - ورزش 3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------