رونالدو در بین 100 چهره تاثیرگذار جهان



"اخبار,کریستیانو


اخبار ورزشی - رونالدو در بین 100 چهره تاثیرگذار جهان

مجله TIME یکصد چهره تاثیرگذار جهان در سال 2014 را منتشر کرد که نام کریستیانو رونالدو به عنوان تنها فوتبالیست حاضر در این فهرست به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو برترین فوتبالیست جهان در سال 2013 میلادی، در تیم رئال‌مادرید عملکرد خوبی از خود نشان داده و امیدوار است بتواند در جام جهانی 2014 همراه پرتغال عملکرد خوبی داشته باشد.

پله، اسطوره فوتبال برزیل در این شماره از مجله تایم، کریستیانو رونالدو را به اوزه بیو تشبیه کرد . ستاره سابق فوتبال برزیل در توصیف کریستیانو رونالدو گفت: "من به شدت برای ذهنیت رقابت‌طلب رونالدو در زمین مسابقه احترام قائل هستم. ازاینکه او در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا شناخته می‌شود، اصلاً جای تعجب ندارد."

پله ادامه داد: "کریستیانو به هیچ وجه در به کار گرفتن تمام توان خود برای باشگاهش متوقف نمی‌شود. او مرا یاد دوست قدیمی و اسطوره فوتبال پرتغال، اوزه بیو می اندازد. آنها هر دو ظرافت و خلاقیت یکسانی دارند."

دنیای ورزش در میان 100 چهره تاثیرگذار جهان در سال 2014 میلادی، 5 ورزشکار به نمایندگی از خود دارد.

کریستیانو رونالدو (فوتبال)، سرنا ویلیامز (تنیس زنان)، لیدیا کو (گلف)، جیسون کالینز (بسکتبال) و ریچارد شرمن (فوتبال آمریکایی) این 5 ورزشکار برگزیده هستند. 

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------