آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

سرمربی راه‌آهن مشخص شد



اخبار,سرمربی راه‌آهن,حمید استیلی سرمربی جدید راه آهن


اخبار ورزشی   -حمید استیلی سرمربی راه‌آهن شد/ اگر وزارت ورزش بخواهد در پرسپولیس هم می‌مانم

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن با بیان این که در پرسپولیس کار اجرایی ندارد، گفت: از هر تصمیمی که وزارت ورزش درباره حضور من پرسپولیس بگیرد، تبعیت می‌کنم؛ چرا که یک پرسپولیسی هستم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه راه‌آهن معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پس از این که فروش باشگاه راه‌آهن به مالک جدید انجام گرفت و مراحل نهایی خود را طی کرد، حمید استیلی سکان هدایت این تیم را به مدت یک سال در اختیار گرفت. علی لطیفی کمک استیلی در فصل آینده خواهد بود.

همچنین صادق رئیسی‌کیا، کماکان به عنوان مدیرعامل در راه‌آهن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حمید استیلی و علی لطیفی پس از قطعی شدن این موضوع امروز در اولین تمرین تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافتند و از سوی رئیسی‌کیا به بازیکنان تیم معرفی شدند.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن با بیان این که در پرسپولیس کار اجرایی ندارد، گفت: از هر تصمیمی که وزارت ورزش درباره حضور من پرسپولیس بگیرد، تبعیت می‌کنم؛ چرا که یک پرسپولیسی هستم.

حمید استیلی پس از به دست گرفتن هدایت تیم فوتبال راه‌آهن اظهار کرد: راه‌آهن یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است که در آستانه فروپاشی قرار داشت اما خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت این اتفاق نیفتاد و انتقال باشگاه به مالک جدید با موفقیت انجام شد. قرار شد تیم کماکان در تهران به فعالیت خود ادامه دهد که البته کار سختی بود ولی تمام تلاش خود را کردیم تا به این مهم نایل شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره‌ برنامه خود در باشگاه پرسپولیس پس از آمدن به راه‌آهن گفت: در باشگاه پرسپولیس در هیأت مدیره عضو هستم و تنها هفته‌ای یک جلسه داریم ولی تصمیم‌گیری درمورد آینده من در باشگاه پرسپولیس را به هیأت مدیره و وزارت ورزش واگذار کرده‌ام. اگر آنها بخواهند کماکان در خدمت پرسپولیس خواهم بود چرا که یک پرسپولیسی هستم. در آنجا کار اجرایی ندارم و تمام کار اصلی من در راه‌آهن خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های خود در تیم فوتبال راه‌آهن اظهار کرد: هدف‌گذاری من در این تیم 5 ساله و حتی 10 ساله است و تمام سعی خود را می‌کنیم که بازیکن تولید کنیم و همچنین جایگاه خوبی در لیگ داشته باشیم. انشاء‌الله بتوانیم با تمرینات خوبی که پشت سر خواهیم گذاشت، این سه هفته تأخیر در تمرینات پیشرفت را جبران کنیم و قصد داریم انشاء‌الله برای آمادگی بیشتر یک اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار کنیم.

استیلی درباره دستیاران خود در راه‌آهن نیز خاطرنشان کرد: تاکنون حضور علی لطیفی به عنوان مربی در راه‌آهن قطعی شده و درباره بقیه اعضای کادر فنی در حال بررسی هستم تا بهترین نفرات را انتخاب کنم.

سرمربی جدید باشگاه راه‌آهن در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: سعی می‌کنیم تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را به خدمت بگیریم و جذب کنیم اما درباره حفظ بازیکنان جدید نیز فعلاً این موضوع را بررسی نکرده‌ام و باید نحوه تمرینات بازیکنان را برای ادامه همکاری و یا قطع همکاری با آنها زیر نظر بگیرم اما مطمئناً سعی خواهیم کرد بیشتر نفرات را حفظ کنیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------