آرژانتین با غلبه بر بلژیک به نیمه نهایی رسید/ مسی و یاران در انتظار برنده دیدار هلند - کاستاریکا



 

اخبار,تیم فوتبال آرژانتین

اخبار ورزشی - آرژانتین با غلبه بر بلژیک به نیمه نهایی رسید/ مسی و یاران در انتظار برنده دیدار هلند - کاستاریکا

تیم فوتبال آرژانتین با غلبه بر بلژیک به مرحله نیمه نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا آغاز شد و تیم‌های آرژانتین و بلژیک به مصاف هم رفتند که در پایان یاران مسی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند.

در نیمه اول این دیدار شاگردان سابلا موفق شدند با گلزنی هیگواین در دقیقه 8 به گل برسند و این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند. در این نیمه مصدومیت دی‌ماریا باعث شد تا این بازیکن بالاجبار زمین را ترک کرد و انزو نیکولاس پرز در دقیقه 33 جایگزین هافبک رئال مادرید شد.

در این نیمه بلژیک به هیچ وجه تیمی دست و پا بسته نبود و بارها موقعیت‌هایی را روی دروازه آلبی سلسته تدارک دید اما نتیجه یک بر صفر در پایان 45 دقیقه اول باقی ماند.

در آغاز نیمه دوم باز هم آرژانتینی‌ها بودند که حملات خود را ادامه دادند و ضربه هیگواین در دقیقه 54 به تیرک دروازه کورتوا برخورد کرد تا دومین گل آرژانتین به ثمر نرسد.

در ادامه ویلموتس سرمربی بلژیک لوکاکو را به جای میرالاس وارد زمین کرد تا قدرت هجومی بلژیکی‌ها بیشتر شود. این تعویض باعث شد تا حدودی بلژیکی‌ها بر توپ و میدان مسلط شوند اما آن‌ها در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه آرژانتین ناتوان بودند، در دقیقه 94 هم یک موقعیت استثنایی برای مسی به وجود آمد که کورتوا آن را مهار کرد.

در ادامه حمله خطرناک بلژیک نزدیک بود در دقیقه 95 به گل تبدیل شود که ویتسل آن را از دست داد.

در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید تا مسی و یاران در انتظار دیدار هلند و کاستاریکا بنشینند تا ببینند حریف آن‌ها در مرحله نیمه نهایی کدام تیم خواهد بود.

دیدار هلند و کاستاریکا 30 دقیقه بامداد یک‌شنبه برگزار می‌شود.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------