آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

دایی: مگر دیکتاتوری است که در مورد داوری حرف نزنیم!/ واکنش منصوریان به اختلاف نکونام و قلعه‌نویی



اخبار,علی دایی,لیگ برتر

اخبار ورزشی  - نیمه دوم بهتر از نفت بودیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم
دایی: مگر دیکتاتوری است که در مورد داوری حرف نزنیم!/ آقایان؛ چقدر علیه داور ایران و آرژانتین حرف زدید؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بهتر از نفت تهران بازی کردیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: در ابتدا درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی را به خانواده آنها و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.بازی با نفت برای شروع کار خوب بود. در نیمه دوم موقعیت‌های ما بهتر بود و فشار زیادی را روی دروازه نفت آوردیم اما از موقعیت‌های‌مان نتوانستیم استفاده کنیم

وی ادامه داد: این بازی با تساوی به پایان رسید، اما روند رو به رشدمان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در  ادامه نشست خبری در مورد گل نفت نیز گفت: این قانون فوتبال است و از یک قدمی نتوانستیم گل بزنیم و آن توپ به سمت دروازه ما زده شد که دروازه بان گرفت و بعد توپ به تیرک خورد و با اصابت به بدن دورازه‌بان‌مان گل شد. با تیم دسته و پا بسته‌ای بازی نداشتیم و آنها نماینده ایران در آسیا هستند و مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بازی می‌کردیم. سه امتیازی را با یک امتیاز عوض کردیم. ما کاری کردیم در نیمه دوم نفت نتواند کاری انجام بدهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مسایل داوری و اینکه یکی از بازیکنان نفت با دست به توپ ضربه زد گفت: همان‌طور که ابلاغیه دادند نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم اما دیدید که داوران چگونه در جام جهانی قضاوت کردند اما اینجا قوانینی وضع شده که همه می‌دانند. دیدید که در بازی ایران و آرژانتین بازیکنان و مسئولان ماچقدر به داوری اعتراض کردند. آقایان این همه به داور ایران و آرژانتین اعتراض کردید، اگر شما اعتراض نمی‌کردید می‌توانستید این توقع را داشته باشید که ما هم اعتراض نکنیم اما من قضاوت را به مردم می‌سپارم و خبرنگاران خودشان بگویند این بازی چقدر وقت اضافه داشت؟ برای صالحی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بیشتر به داوری ما کمک کند.

دایی در مورد آنکه چرا در مورد داوری حرف نمی‌زند و ممکن است این یک امتیازها در آخر فصل به ضرر تیمش شود، گفت: مطمئنا باید حواسم به تیمم باشد اما مسابقه‌ای که در اهواز به فولاد باختیم و در همان بازی افشین راحت با دست توپ را لمس کرد. باید کلاس‌های آموزشی قوی با مدرسان بزرگ برگزار کنیم و با این کلاس ها می‌توانیم سطح داوری‌مان را بالا ببریم. اینکه بگوییم نباید در مورد داوری حرف نزنید مگر دیکتاتوری است؟ با صحبت کردن و نکردن چیزی حل نمی‌شود. ما هم به قانون احترام می‌گذاریم اما اول آقایان خودشان به قانون احترام بگذارند و بعد از دایی بخواهند به قانون احترام بگذارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در بازی روز گذشته هواداران استقلال علیه او شعار سردادند و چرا از هفته اول این اتفاق ها رخ می‌دهد ولی برخوردی صورت نمی‌گیرد، گفت: نمی‌توانم حرفی بزنم، چون قانونی وضع شده است اگر قانون گذاشتید آن را اجرایی کنید. هواداران استقلال هم برایم محترم هستند اما تلاشم این است که با پرسپولیس خوب نتیجه بگیرم.

 

 ------------------------

 

اصول حرفه‌ای می‌گوید که به مسئله نکونام و قلعه‌نویی ورود نکنم
منصوریان: اخراجی نمی‌دادیم، پرسپولیس را می‌بردیم/بلند قد‌ها اسلحه پنهان ما هستند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان بلند قد اسلحه پنهان ما در مسابقات هستند و به همین دلیل در تورنمنت پیش فصل شرکت نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: روند بازی به گونه‌ای بود که تیم دوم و سوم جدول فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و فکر می‌کنم برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در نیمه دوم براساس مالکیت توپ می‌توانستیم حتی گل دوم را هم بزنیم.

وی افزود: طبیعی بود که پرسپولیس از امتیازی میزبانی‌اش استفاده کند و فکر می‌کنم اگر اخراجی نمی‌دادیم می‌توانستیم در چند دقیقه آخر پیروز شویم. می‌خواستیم از پرسپولیس روی ضربه کاشته گل نخوریم که این اتفاق افتاد البته پرسپولیس هم این توانایی را داشت که سه امتیاز را برای خود بگیرد.

منصوریان در مورد اینکه گفته بود سلاح پنهان برای این بازی دارد، گفت: روی ضربات کاشته خیلی کار کرده بودیم و نمی‌خواستیم دست‌مان را باز کنیم و به همین دلیل در تورنمنت پیش از فصل شرکت نکردیم و اسلحه پنهان ما بازیکنان قد بلند ما هستند و می‌توانستیم از این حربه به گل برسیم وباید تیمم را پنهان می‌کردم. از تیم و بازیکنانم راضی هستم زیرا 5 ستاره از تیم ما جدا شده‌اند و می‌خواهیم از بازیکنان تیم ملی جوانان و امید استفاده کنیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه شما بیشتر مالک توپ نبودید، گفت: شما در ورزشگاه بودید؟ هر وقت می‌خواستیم و زمانی که مبعلی و پورعلی گنجی به توپ ضربه می زدند صاحب موقعیت می‌شدیم.

وی در مورد صحبتش با بیرانوند در جریان بازی گفت: وقتی پرسپولیس با دو سرزن بازی را شروع کرد روی بیرانوند و پرش ‌هایش حساب کرده بودم و از او خواستم که حساس نشود و چون او اجازه صحبت با مدافعانش را دارد با او صحبت کردم. در همه دنیا یک درواز‌ه بان تیمش را هدایت می‌کند.

منصوریان در مورد اینکه بازی در عرض به نفت کمک کرد، گفت: پیام صادقیان یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که نمی‌خواستیم بازی را به عرض بکشاند که وقتی این اتفاق رخ می‌داد باید آنها را کنترل می‌کردیم.

سرمربی نفت در مورد ماجرای قلعه نویی و نکونام گفت: اصول حرفه‌ای آن است که به این مسئله ورود نکنم زیرا 15 سال آنجا بودم اما یک چیز را یاد گرفته‌ام که بهتر است برخی مسایل به رسانه‌ها کشیده نشود. نکونام کاپیتان تیم ملی است و قلعه نویی سرمربی استقلال است و شان دو نفر باید حفظ شود و حواس‌مان باشد که پسر 10 تا 20 ساله به رفتارمان نگاه می‌کند و باید الگو باشیم.

اخبار ورزشی  -فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------