واکنش دایی به اولین برد پرسپولیس در لیگ برتر



اخبار,علی دایی,اخبار ورزشی


اخبار ورزشی  - هنوز باورم نمی‌شود مهدی از بین ما رفت
دایی: افرادی که منتظر باخت پرسپولیس بودند ناراحت شدند/ می‌خواهیم یکی دو بازیکن جدید بگیریم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به یکی دو بازیکن جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن گفت: «ابتدا درگذشت مهدی نفر را تسلیت می‌گویم. بازی سنگینی داشتیم. ذوب‌آهن در نیمه دوم بهتر از ما كار كرد و ما را تحت فشار قرار داد. ولی به چیزی كه می‌خواستیم رسیدیم. ما كمتر صاحب توپ بودیم اما موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم دو گله هم بشویم.»
او ادامه داد: «ما توانستیم بعضی‌ها كه منتظر باخت پرسپولیس بودند را ناراحت كنیم. ما تیم بزرگی را شكست دادیم. ذوب‌آهن می‌توانست برنده شود ولی خدا را شكر كه ما بردیم. پرسپولیس نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته. ما نیاز به زمان داریم و هواداران باید این فرصت را به ما بدهند. امروز 4 بازیكن تیم خود را نداشتیم. ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. مردم به ما وقت بدهند تا روز به روز بهتر شویم.»


دایی در مورد جذب اومانیا گفت: «ما تقریبا تمام حرف‌ها را با اومانیا زده‌ایم. او فردا در تست پزشكی شركت می‌كند و در صورتی كه قبول شود، قراردادش را امضا می‌كند. با جذب او خط دفاع تقویت می‌شود و باید به فكر تقویت خط هافبك هم باشیم. ما پیام صادقیان را نداریم و باید نقاط ضعف را برطرف كنیم.»


سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «می‌توانیم پرسپولیس را در هفته‌های آینده تقویت كنیم. می‌خواهیم یكی دو بازیكن دیگر را اضافه كنیم. وضعیت پولادی هنوز مشخص نیست. در مورد صادقیان هم امیدواریم كه تصمیم جدیدی گرفته شود. ما امروز سه نفر از بازیكنان خوب تیم را در جلو تیم نداشتیم و باید با جذب نفرات جدید، ضعف‌ها را برطرف كنیم.»

 

 ------------------------------

 

گل‌محمدی: درگذشت مهدی نفر برایم خیلی سخت بود/ او از دوستان صمیمی‌ام بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مهدی نفر از دوستان صمیمی‌ام بود و درگذشت او خیلی برایم سخت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در حالیکه بازوبند مشکی بر بازو داشت، گفت: به نوبه خودم درگذشت مهدی نفر را به جامعه رسانه‌ای و جامعه فوتبالی کشور تسلیت می‌گویم. او از دوستان نزدیک من بود و درگذشت او برایم خیلی سخت بود و این درگذشت را به خانوده نفر و شما خبرنگاران تسلیت می‌گویم.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین،فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------