درگیری شدید در ورزشگاه تختی و اعتراض بی‌پایان استقلالی‌ها/ ویسی با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - حاشیه دربی خوزستان
درگیری شدید در ورزشگاه تختی و اعتراض بی‌پایان استقلالی‌ها/ ویسی با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد

دربی خوزستان در حالی به پایان رسید که این دیدار در نهایت با درگیری‌هایی همراه بود..

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد از ساعت 19:25 امشب در وزشگاه تختی دربی خوزستان را برگزار کردند که این دیدار با یک گل به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

این دیدار در حالی آغاز شد که در همان ابتدا عبد‌الله ویسی به خاطر نتایج به دست ‌آمده بسیار عصبانی بود و از همان آغاز مسابقه نسبت به عملکرد داوری اعتراض می‌کرد.

در دقیقه 73 این دیدار هادی خنیفر کاپیتان استقلال خوزستان به خاطر آنچه که داور تمارض عنوان کرده بود او را اخراج کرد که همین موضوع جرقه درگیری‌های پایان بازی را زد.

در دقیقه 90 مسابقه و زمانی که استقلال خوزستان گل مساوی را به ثمر رساند، کمک داور این گل را هند اعلام کرد که همین موضوع باعث شد تا روشنایی سرپرست استقلال به همراه سایر نفرات کادر فنی به سمت کمک داور حمله‌ور شده و تا مرز درگیری فیزیکی با او پیش بروند اما این پایان کار نبود و زمانی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد تماشاگران استقلال به شدت علیه ویسی شعار سر داده و به او فحاشی کردند.

در همین بین مدیر رسانه‌ای تیم استقلال خوزستان یعقوب پیری به مأموران نیروی انتظامی اعتراض کرد که چرا پشت نیمکت این تیم مستقر نشده‌اند تا از درگیری‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورند. نکته قابل توجه اینکه ابراهیم صالحی و چند بازیکن دیگر استقلال خوزستان قصد داشتند با بالا رفتن از فنس‌های ورزشگاه با هواداران درگیر شوند که در نهایت با وساطت نیروی انتظامی این غائله‌ها خاتمه یافت.

با این حال باز هم این پایان درگیری‌ها نبود و زمانی که ویسی قصد داشت به نشست خبری پس از بازی برود باز هم درگیری‌های دیگری به وجود آورد و سرمربی استقلال خوزستان با مأموران نیروی انتظامی به صورت فیزیکی درگیر شده تا حاشیه‌های این دیدار همچنان ادامه داشته باشد.

 

------------------------

 

برای استقلال تهران زمین‌وزمان را به هم می دوزند ولی برای ما اشتباهات بزرگ نادیده گرفته می‌شود
ویسی: عده‌ای را شارژ می‌کنند تا علیه ما فحاشی کنند/می خواستند بچه من را با چاقو بزنند

سرمربی استقلال خوزستان گفت:نمی‌توانیم در مورد داوری حرف بزنیم و باید به همین حد بسنده کنیم که وقتی یک بچه 15 ساله که با دمپایی به ورزشگاه می‌آید و بالای سر من داد می‌زند که تو دلال هستی مشخص می‌شود که قضیه از کجا آب می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل فولاد در نشست خبری پس از این دیدار گفت: مثل بازی قبل جاندار، جذاب و شرافتمندانه بازی کردیم اما متأسفانه اسیر اشتباهات داوری شدیم و باختیم. امروز همه چیز دست به دست هم داد تا بازنده از میدان خارج شویم و نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. همه تیم‌های دنیا حاشیه دارند اما حواشی تیم ما طوری است که به یک عده پول می‌دهند و آنها را شارژ می‌کنند تا علیه تیم ما فحاشی کنند.

وی ادامه داد: آنها به خانواده من در این بازی فحاشی کردند اما باید بگویم حق من این نیست که این طور با من رفتار شود. از قبل از بازی به من پیامک و تلفن‌های تهدید‌آمیز می‌کنند تا شرایط من را به هم بزنند در حالی که من برای اهواز وقت می‌گذارم و تعهد داده‌ام که فوتبال خوزستان را به جایگاه واقعی‌اش برسانم اما یک عده شارژ می‌شوند و پول می‌گیرند تا علیه من شعار سر دهند.

ویسی گفت: من پیش از فصل از 4 تیم برای مربیگری دعوتنامه داشتم اما چون خوزستانی هستم استقلال خوزستان را برای ادامه کار انتخاب کردم اما یک عده که مشخص نیست از کجا آمده‌اند مدام به من فحاشی می‌کنند. آنها فوتبال را نمی‌فهمند و باید جلوی ورود آنها به ورزشگاه‌ها جلوگیری شود. آنها که دلال‌های واقعی هستند می‌خواستند بچه من را با چاقو بزنند که این بسیار بد است.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: برادر و خانواده من در ورزشگاه هستند و به هیچ وجه درست نیست که به خانواده من فحاشی می‌کنند.

وی یادآور شد: تیمی بودیم که مقابل فولاد همه کار کردیم و فرصت‌هایمان از حریف بیشتر بود بنابراین تماشاگران نمی‌توانند به من ایراد بگیرند چون ما همه کار کردیم و حتی توانستیم سرعت تیمی فولاد خوزستان را کم کنیم و این تیم نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. با این حال هر تیمی یک زمان بحران دارد اما مطمئن باشید در آینده بهتر خواهیم شد.

ویسی افزود: باید با آنهایی که از بازی خوب ما سودشان خراب می‌شود و بردهای ما برایشان فایده‌ای ندارد بگویم که شرایط استقلال در آینده بهتر از این هم خواهد شد.

وی در مورد اخراج خنیفر گفت: هادی از بازیکن مقابل خود عبور کرده بود و دلیلی نداشت که از موقعیت تک به تک خود را زمین بزند اما متأسفانه نمی‌دانم چطور به خاطر تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد و به نوعی تیم و داور با این کار به نوعی تیم ما را در شرایط بد قرار داد در حالی که اگر یک پنالتی به ضرر استقلال تهران گرفته شود زمین و آسمان را به هم می‌دوزند اما نسبت به تیم ما چنین اشتباهات بزرگی نادیده گرفته می‌شود. نمی‌توانیم در مورد داوری حرف بزنیم و باید به همین حد بسنده کنیم که وقتی یک بچه 15 ساله که با دمپایی به ورزشگاه می‌آید و بالای سر من داد می‌زند که تو دلال هستی مشخص می‌شود که از کجا آمده و قضیه از کجا آب می‌خورد.

وی در پایان گفت: همیشه در فوتبال پاک بوده‌ام و اگر سر سوزنی ناپاکی از من پیدا کردید می‌توانید آن را با قدرت بیان کنید.
اخبار ورزشی -  فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------