اظهارات قلعه نویی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر پیکان



اخبار, تیم فوتبال استقلال


اخبار ورزشی - از فردا به فکر بازی‌های آینده هستیم
قلعه‌نویی: پیکان موقعیت ۳۰درصدی هم نداشت/فوتبال سال ۸۳ را نمایش دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که هفته به هفته بهتر می شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری گفت: شکر خدا بازی خوبی انجام دادیم. منطقی بودیم و در نظم دفاعی و حمله هم خوب بودیم.

وی افزود: برد شیرینی بود و خوشحالم که هفته به هفته بهتر می شویم. البته هنوز هم جا دارد که بهتر شویم.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: امیدوارم که کیفیت زمین تختی بهتر شود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. گرچه پیکان سه گل دریافت کرد اما آنها سرمربی بزرگی دارند که شرایط این تیم را در آینده بهتر می کند. من یک سال با او همکار بودم. ابراهیم زاده از بهترین های ایران است.

قلعه نویی در مورد اینکه استقلال به شرایط ایده آل رسیده گفت: در این بازی فوق العاده بودیم. سه گل زدیم درحالی که حریف موقعیت ۳۰درصد هم نداشت. زمان می خواهیم تا بهتر شویم. مردم از این فوتبال لذت بردند. ما فوتبال سال ۸۳ را بازی کردیم اما این خوشحالی فقط برای امشب است. از فردا به فکر بازی های آینده هستیم. هنوز هفته پنجم است و  زود است که بخواهیم خوشحالی بیش از حد داشته باشیم.

 

-----------------------------------

 

دقیقی از استرس خارج شود بهتر می‌شود
ابراهیم‌زاده: 2 پنالتی به سود ما گرفته نشد/ در مسئولیت‌پذیری دچار اشتباه شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برخی از بازیکنان ما کوتاهی کردند و در مسئولیت‌پذیری دچار اشتباه شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: در مسئولیت‌پذیری دچار اشتباه شدیم. با اینکه بازی پایاپایی را انجام می‌دادیم و بازیکنان می‌توانستند توپ را دفع کنند دچار اشتباه شدند و گل دریافت کردیم. بازیکن ما روی زمین می‌افتاد و توپ به بازیکنان باهوش استقلال می‌رسید که آنها به خوبی از این توپ‌ها استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم همین عدم مسئولیت‌پذیری باعث شد تا گل دریافت کنیم. سجاد شهباززاده در صحنه‌ای صاحب موقعیت شد که هیچ بازیکنی او را نگرفته بود، این مسلم است که بازیکنی کوتاهی کرده است. ما در شروع‌های مجدد می‌توانستیم با دقت عمل کنیم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

سرمربی پیکان یادآور شد: از داوری می‌خواهم که منصفانه‌تر شرایط را ببیند، در نیمه اول در صحنه‌ای توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و می‌توانست پنالتی باشد، در نیمه دوم هم چنین اتفاقی تکرار شد، فکر می‌کنم کارشناسان می‌توانند در این باره نظر بدهند.

ابراهیم‌زاده تأکید کرد: این بازی یک نکته مثبت برای ما داشت و آن اینکه بازیکن شماره 88 ما که بوسنیایی است خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم در آینده شکل تیمی بهتری پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد خط حمله این تیم برنامه‌ای برای تهاجم ندارد، عنوان کرد: امیرحسین فشنگچی از سمت راست و چپ حمله می‌کرد اما باید کار کنیم، فشنگچی در این دیدار آسیب دیده هم بود. دقیقی هم اگر از استرسش خارج شود و شکل اصلی خود را پیدا کند بهتر می‌شود.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------