عزت اللهي در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتيکو / عليرضا حقيقي به پنافيل پيوست(+عکس)



اخبار, سعيد عزت اللهي

اخبار ورزشی  -گزارش روزنامه موندو دپورتيوو از سعيد عزت‎اللهي‎
عزت اللهي در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتيکو

اتلتيکو مادريد توانست سعيد عزت اللهي مستعدترين بازيکن حال حاضر ايران را به خدمت بگيرد. روزنامه موندو دپورتيوو روزنامه چاپ ايالت کاتالونيا گزارشي درباره سعيد عزت اللهي منتشر کرد.

 این هافبک دفاعی 17 ساله توان فنی بالایی دارد که نسبت به قد 1.86 متری او فوق العاده است. عزت اللهی در سن 15 سالگی اولین بازی خود را در لیگ برتر ایران انجام داد و در سال 2017 کاپیتان تیم زیر 17 سال ایران در جام جهانی در امارات بود. عزت اللهی یکی از پدیده های آن مسابقات به شمار می رفت.


این بازیکن قرارداد خود را امروز امضا کرد. توافق بین او و اتلتیکو حاصل شده بود اما به علت مشکلات جزئی در زمینه نقل و انتقال هنوز این خبر رسمی نشده بود . او امروز قراردادی یک ساله را با تیم جوانان اتلتیکو به امضا رساند که این قرارداد در صورت تبدیل شدن به قرارداد حرفه ای تا چهار سال قابل تمدید خواهد بود.


عزت اللهی یکشنبه گذشته در سرو اسپینا (استادیوم تیم رزروهای اتلتیکو) بازی میان تیمهای رزرو اتلتیکو و رئال را از سکوها تماشا کرد و به همراه پدر و وکیلش به فروشگاه باشگاه رفت. آکادمی اتلتیکو در بازار جهانی به دنبال جوانان مستعد می گردد. این بار آنها موفق شدند که برای خرید عزت اللهی روبین کازانی را شکست بدهند که در آستانه به خدمت گرفتن بازیکن ایرانی  بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

عليرضا حقيقي به پنافيل پيوست

عليرضا حقيقي دروزاه‌بان تيم ملي ايران در جام‌جهاني 2014 به اف‌ث‌پنافيل پرتغال پيوست.

حقیقی 26 ساله با قراردادی قرضی به مدت یک سال از روبین کازان به این باشگاه پرتغالی رفت.

پنافیل تازه به لیگ برتر پرتغال صعود کرده و حقیقی که در این مدت اختصاصی تمرین می‌کرد بالاخره در تمرینات این باشگاه شرکت می کند.

لیگ پرتغال یکی از لیگ های بزرگ دنیاست و حضور حقیقی در این لیگ ارزش بسیاری دارد . حقیقی پارسال در تیم کوبیلیا بازی کرد.

اخبار ورزشی - ورزش3

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------