اظهارات قلعه نویی پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی- برخی بعد از جام‌جهانی گفتند جام ملت‌ها مهم نیست اما من را به خاطر همان محاکمه کردند
قلعه‌نویی: برخی به دنبال خوار کردن ایران و ایرانی هستند/فکر نمی‌کنم زرینچه گفته باشد بد بازی کردیم

سرمربی استقلال گفت: برخی از آقایان به دنبال خوار کردن ایران و ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر صفر مقابل گسترش پس از حضور در  نشست خبری بیرون از سالن نشست خبری در گفت و گو با دوربین‌ها تلویزیونی، گفت: این برد را به مظلومی تقدیم می‌کنیم بازیکنان تلاش می‌کنند و از نظر نفراتی روبه جلو هستیم و این برد را باید فراموش کنیم از فردا باید به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشیم.

وی در مورد اینکه زرینچه گفته خوب بازی نکردیم و سه امتیاز گرفتیم، گفت:  این چه سوالی است که می پرسید سه گل زده‌ایم و فکر نمی‌کنم زرینچه این حرف را زده باشد. باید بهتر شویم و بازیکنان ملی باید به فرم ارمانی برسند و بقیه مدافعان‌مان هم برسند.یکی دو نفر در پست غیر تخصصی بازی می‌کنند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید همه موجودی بیایند و  80 درصد قدرت تهاجمی تیمی بالا می‌رود

قلعه نویی در مورد وضعیت کی روش گفت: دوست دارم او بماند اما متاسفانه قلم و میکروفن برخی از آقایان به نفع فوتبال ما نیست و جو را جوری درست کردند که به نفع فوتبال ما نیست. در جام جهانی نه خوب بازی کردیم نه خوب نتیجه گرفتیم در جام جهانی برخی تیم‌ها که خوب نتیجه نگرفتند قراردادشان را برای جام ملت‌های اروپا تمدید کردند حتی آلمان هم که قهرمان شد قرارداد سرمربی اش تمدید شد این آدم ها که گفتم به فکر فوتبال ما نیستند این قرارداد نباید ترکمنچای باشد باید بماند چون سه چهار سالی است در فوتبال ایران است و در جام ملت‌ها به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آنهایی که می‌گویید منتقد هستند یا دوستان او،  گفت: یکسری هم میکروفن و قلم دارند دنبال خوار کردن ایران و ایرانی هستند.

وی در مورد نقش وزارت ورزش در قرارداد کی‌روش گفت:دکتر گودرزی خودش مدیر ورزشی است موضعش را اعلام کرده است هر فدراسیون کارش را انجام می‌دهد و ایشان هم مشاوره می‌گیرد ولی این موضوع را به کفاشیان محول کرده است. خیلی جالب است این آقایان که میکروفن و قلم دارند قبل از عقد قرارداد می‌گفتند جام ملت‌ها مهم نیست اما من را به خاطر جام ملت‌ها محاکمه کردند ولی در مناظره وقتی  گفت خوب دویدیم به به چه چه کردند وقتی در 2007 من گفتم ما خوب دویدیم به من گفتند می رفتید دونده می‌آورید.

وی در مورد اینکه جانشین کی روش ایرانی باشد یا خارجی گفت: کفاشیان تصمیم می‌گیرد نه من

سرمربی استقلال در مورد دلیل نیمکت نشینی تیموریان، گفت: اندو باید به شرایط ایده الش برسد و هفته به هفته هم بهتر می‌شود.

 

-----------------------------

 

استقلال از تجربه خود استفاده کرد
تارتار: این نتیجه قابل توجیه نیست/ اختلاف فنی دو تیم زیاد نبود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نتیجه باخت سه بر صفر مقابل استقلال قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: باید بگویم همانطور که پیش بینی می‌کردیم اختلاف فنی خیلی بین دو تیم نبود اما بحث تجربه هم هست بازیکنان استقلال از کوچکترین‌ موقعیت‌هایشان نهایت استفاده  را کردند اما از ارزش بازیکنان ما کم نمی‌کند. شاید اگر بازی را ندیده باشند بگویند قصد توجیه داریم اما واقعیت این است که بازیکنان ما خوب بازی کردند. این نتیجه قابل توجیه نیست.

وی در مورد اینکه چرا عناصر هجومی را به میدان فرستادید درحالی که استقلال حمله می کرد، گفت: نتیجه دو بر صفر یا سه بر صفر فرقی نمی‌کند ما می‌خواستیم به امتیاز برسیم اما تجربه استقلال از ما بیشتر بود خیلی خوب ما را کنترل کردند. تمامی عناصر هجومی خود را به میدان آوردیم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------