اظهارات جالب علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر صبا



اخبار,علی دایی پرسپولیس


اخبار ورزشی - یک کودک هم می‌تواند انتقاد کند/خوب بودیم و صبا را بردیم
دایی: قراردادم را شفاف گفتم چون دنبال پول‌های دیگر نیستم!/ بازیکن خارجی می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای برطرف کردن فاصله خط دفاع تا هافبک، می‌خواهیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم..

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبا در نشست خبری گفت: در این بازی خوب بازی کردیم و به برتری رسیدیم. صبا تیم خیلی خوبی است و با شروع نیمه دوم فشار زیادی روی تیم ما آورد. 25 دقیقه ما را تحت فشار قرارداد و فرصت گلزنی هم داشت اما ما موقعیت‌های دیگری هم خلق کردیم و گل زدیم. عملکرد ما خوب بود به خصوص خط هافبک ما عملکرد خوبی داشت.ما شناخت خوبی از اتیم صبا داشتیم و می دانستیم که شاگردان صمد مرفاوی می توانند در لحظات زیادی از جریان بازی روی ما فشار بیاورند.آنها یک فرصت خوب هم برای گلزنی داشتند که خوشبختانه ضربه حسن زاده وارد دروازه ما نشد.

وی در مورد عملکرد سوشا مکانی در درون دروازه پرسپولیس تاکید کرد: بهترین دروازه‌بان‌های لیگ را داریم و امروز هم همه خروج‌هایش خوب بود و عالی کار کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در ادامه گفت: کل مجموعه ما تحت فشار بوده است؛ هم از دوست و هم از رقیب. موقعی که نمی‌توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم همه می‌توانند انتقاد و حمله کنند. کاش دوستان ما و آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند و پرسپولیسی هستند به ما کمک کنند. یک بچه 7ساله هم می‌تواند انتقاد کند. بازیکنان جوان را به تیم تزریق کردیم و از هواداران می‌خواهم که به ما کمک کنند. در همه دنیا این اتفاق می‌افتد؛ یک تیم در اول فصل خوب نیست اما بعد خوب می‌شود. حمایت باید از سوی هواداران و پیشکسوتان عزیز باشند و به ما راه حل بدهند.

دایی خاطر نشان کرد: انتقادها‌ی همه پیشکسوتان را می‌خوانیم و هر کدام که خوب باشد استفاده می کنیم. ما نیاز به کمک داریم، هر کسی ایده و فکر جدید دارد به ما بدهد. هواداران به ما زمان بدهند و سعی می‌کنیم جبران کنیم.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد کلانش و اینکه لطف خدا شامل حالش شده، گفت: شفاف کار کردم و در طول فصل دنبال پول های دیگر یا کارهای دیگر نیستم و از این کارها بلد نیستم و این کار را نمی‌کنم. صحبت‌هایم را اول فصل می گویم و تا آخر فصل دنبال چیز دیگری نیستم، لطف خدا شامل حال همه می شود. من یک مربی هستم و شاید فردا جایی دیگر بروم کار می‌کنم شاید هم اصلا کار نکنم و خوشبختانه شرایط زندگی‌ام جوری است که می‌توانم خودم انتخاب کنم که کار کنم یا نکنم.

وی درباره بازی های بعدی پرسپولیس گفت: ما چند بازی در تهران داریم و می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم و از همه داشته‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن خارجی جدید اظهار داشت: در آوردن بازیکنان خارجی سعی کردیم که با دقت کار کنیم. بازی‌های کاستاریکا را دیدم که اومانیا گزینه خوبی است و او را انتخاب کردم. اگر او با تیم هماهنگ شود می‌تواند بهتر باشد و می‌خواهیم بازیکن خارجی بیاوریم که به تیم ما کمک کند و هم منظم بازی می‌کند و هم فاصله دفاع و هافبک را کاهش می‌دهد.

دایی در مورد استفاده از بازیکنان جوان تیمش هم گفت: چند بازیکن جوان دیگر داریم که شرایط به گونه‌ای بود که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و افشین اسماعیل زاده هم بعد از مدت‌ها توانست بازی کند و از بازیکنانی که می‌توانند به تیم ما کمک کنند در آینده استفاده خواهیم کرد.

 

--------------------------

 

به نشست خبری نرفتم چون بیکار نیستم که یک نفر هر چه دلش خواست حرف بزند
مرفاوی: بازی با پرسپولیس قشنگ نبود / آنها برای نباختن آمده بودند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به لحاظ فنی بازی با پرسپولیس قشنگ نبود. .

به گزارش خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی پس از شکست دو بر صفر صبای قم مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد اما در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی اظهارداشت: من بیکار نیستم که یک ساعت پشت در کنفرانس منتظر بمانم شاید کسی بخواهد دو ساعت در سالن حرف بزند، من نمی‌توانم پشت در منتظر بایستم تا او هرچقدر دلش می‌خواهد حرف بزند.

وی در مورد شرایط بازی گفت: بازی خوبی نبود، بازی با پرسپولیس بازی قشنگی نبود زیرا آنها برای نباختن آمده بودند اما توانستند به پیروزی برسند، ما یک فرصت نصفه و نیمه توسط حسن‌زاده داشتیم که از دست رفت و پرسپولیس هم دو فرصت گلزنی داشت که از آن استفاده کرد.

سرمربی صبا در مورد اینکه در این مسابقه در کنار زمین آرام ایستاده بود، گفت: بازی آنطور که می‌خواستیم نشد، به خاطر همین هم من آرام بودم.

مرفاوی در مورد دو شکست متوالی در لیگ برتر گفت: دو باخت داشتیم که مقابل دو مدعی قهرمانی بود، اولی مقابل تراکتورسازی و دومی هم مقابل پرسپولیس.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------