تساوی خانگی سپاهان / پیروزی «فروزان» استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - تساوی خانگی سپاهان / پیروزی «فروزان» استقلال

استقلال تهران موفق شد از هفتمین دیدار خود در لیگ برتر نیز یک پیروزی دیگر کسب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها که بعد از 43 سال به شهر مسجدسلیمان سفر کرده بودند، موفق شدند با حساب 2بر صفر از سد حریف خود بگذرند.


در نیمه اول این بازی، آبی پوشان بهتر از حریف خود عمل کردند و بازی را به صورت منطقی پیش بردند اما نفتی ها که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند، کاملا شتاب زده و سراسیمه بازی می کردند. استقلال در دقیقه 42 و روی یک ضدحمله سریع، به گل رسید. آرش برهانی در کنج محوطه جریمه، توپی برای محمد قاضی مهیا کرد تا قاضی از راه رسیده و با یک شوت سرکش، دروازه میزبان را باز کند. خشونت بازیکنان نفت در نیمه اول، کاملا مشهود بود.


در نیمه دوم، استقلالی ها که با بحران کمبود مدافع میانی مواجه بودند، به دفاع فشرده رو آوردند تا نفت مسجدسلیمان با کمک هوادارانش، حملات سنگینی به سمت دروازه استقلال داشته باشد. آنها حتی در دقیقه 57 دروازه استقلال را باز کردند اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و از سوی داور بازی مردود اعلام شد. نفت به عملکرد درخشان خود در فاز حمله ادامه داد و تعویض های امیر قلعه نویی نیز کاملا تدافعی بود زیرا استقلال نیاز به ضدحمله داشت. با این حال نفت در دقیقه 79 صاحب پنالتی شد که این پنالتی، بازی را به اوج هیجان رساند ولی ضربه بسیار بد میلاد زنیدپور توسط محسن فروزان گلر استقلال مهار شد. تلاش نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی بازی نیز بی نتیجه ماند اما در سمت دیگر، استقلال به گل دوم رسید. در دقیقه 90 بازی، آرش برهانی در یک ضدحمله دیگر، با پاس عرضی، سجاد شهباز زاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن، گل دوم استقلال را به ثمر برساند. با این نتیجه استقلال به ششمین برد خود در 7 بازی گذشته از لیگ چهاردهم دست یافت.

نکته جالب این بازی، استقبال بی نظیر تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمودی بود. حتی ساکنان منازل اطراف استادیوم نیز از پشت بام ها، نظاره گر بازی بودند.


اما در دیگر بازی این هفته، سپاهان در خانه به مصاف ملوان رفت. این دو تیم مدتی است که در بحران نتیجه گیری به سر می برند. تلاش سپاهان و ملوان در نیمه اول نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک نداشت. لوسیانو پریرا در دقیقه 5 برای سپاهان گلزنی کرد و جلال رافخایی گل تساوی را در دقیقه 30 بازی از خط دروازه سپاهان عبور داد. در نیمه دوم نیز با اینکه سپاهانی ها بهتر بودند اما نتیجه نیمه اول تغییر نکرد تا دو تیم به تساوی رضایت بدهند.
سایر نتایج
استقلال خوزستان    1 - 1    پديده
گسترش فولاد    1 - 1    نفت تهران

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------