اظهارات قلعه نویی پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان/ باقری‌نیا: از نظری خواستم برای شوک به تیم جایم نفر دیگری را بیاورد



اخبار,استقلال,امیرقلعه نویی

اخبار ورزشی- سال قبل دو تیم بودیم اما امسال یک‌دل هستیم!
قلعه‌نویی: استقلال با حرفه‌ای‌گری گل زد/شاید پنالتی گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه اول بازی متعادل بود و به گل رسیدیم. بازی را کنترل کردیم و با حرفه‌ای‌گری گل زدیم. اما نیمه دوم بازی دست حریف بود و حتی می‌توانست برنده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد‌سلیمان بعد از تشکر مدیررسانه‌ای استقلال از مهمان نوازی مردم مسجد سلیمان و تسلیت درگذشت دکتر کاتوزیان گفت: از هر نظر تماشاگر مسجد سلیمان با فرهنگ بود آنها در این زمینه هم نشان دادند اول هستند. با فرهنگ بودند. همچنین عرض تسلیت دارم به خانواده کاتوزیان پدر علم حقوق ایران.

وی افزود: نیمه اول بازی متعادل بود و به گل رسیدیم. بازی را کنترل کردیم و با حرفه‌ای گری گل زدیم. نیمه دوم بازی دست حریف بود و حتی می‌توانست برنده شود. باقری نیا که استاد من است با یک مشت جوان فوتبال خوبی بازی کرد خیلی خوب بازی کردند و کمترین خطر را روی دروازه این تیم داشتیم این تیم در نیمه دوم از هر جهت لیاقت برد را داشت. از بچه ها تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند شانس هم آوردیم شاید اگر پنالتی گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: از لحاظ فنی این جوان ها خوب بازی کردند و در تبریز هم خوب بودند بحث زانتیا و موتور گازی نیست. نفت جایگاهش این جا نیست. ما سال قبل از نظر فنی و مسائل دیگر دو تیم بودیم. اما امسال یکدل هستیم. ان‌شاالله مصدومان ما هم بازگردند تا مجبور نشویم قاضی را انقدر جا به جا کنیم و او را به چپ وسط و مهاجم ببریم.

وی افزود: مسجدسلیمان قدرت تاکتیکی را دیکته کرد مربی نیستم که دروغ بگویم. آنها خوب کار کردند اما ما هم بازی را بستیم. نمی‌خواهم راجع به پنالتی هم حرف بزنم. ما تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم و سپس باید به بازی نفت تهران فکر کنیم.

قلعه‌نویی در مورد بازی‌های خوب تیمش در فصل اخیر اظهار داشت: ما یکسری مشکلات داریم. بازیکنان مصدوم داریم و یکی دو نفر هم در تیم ملی هستند اگر همه بازیکنان ما در اختیار باشند قشنگ تر هم بازی خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: ما روی عمق دفاع نفت کار کردیم و هر دو گل هم از همانجا زدیم. بازی تمام شده و اجازه بدهید در مورد نقطه ضعف حریف صحبت نکنم.

وی در مورد ورزشگاه و امکانات نفت مسجد سلیمان گفت: من تشکرم را دیروز انجام دادم این ورزشگاه از خیلی جاهای دیگر امکانات بیشتری دارد کاش بازی یک ساعت عقب می‌افتاد نور ورزشگاه بالای 1200 لوکس و بیش از حد استاندارد بود مطبوعات را نمی‌خوانم و نمی‌دانم چه جوسازی شده است امیدوارم فرودگاه شهر هم آماده شود که مردم راحت تردد کنند و دیگر مشکلی از این بابت هم نباشد.برای نفت مسجدسلیمان و مردم این شهر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به جایگاه خوبی برسد.

وی افزود: مردم خوزستان و مسجدسلیمان را دوست دارم شما یک مربی بزرگ دارید که استاد خودم هم است. اگر بستر را آماده کنید و دغدغه مالی هم حل شود قول می‌دهم مشکل حل شود. سلیمان فلاح و درویشی بازیکنان خوبی هستند. ما قبل از فصل روی درویشی و موسوی پیگیری کردیم که اگر قرارداد نداشتند اول فصل جذب کنیم. زنیدپور هم دارد به شرایط خوب باز می‌گردد فکر کنم 2 تن از بازیکنان شما هم در این دیدار حضور نداشتند.

 

------------------------------

استقلال به اندازه ما موقعیت داشت ۱۰ گل می‌زد
باقری‌نیا: از نظری خواستم برای شوک به تیم جایم نفر دیگری را بیاورد/ بازیکنان چک ۱۵ درصدی باشگاه را نگرفتند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نمی‌دانم این طلسم را چطور بشکنیم این همه موقعیت می‌سازیم اما گل نمی‌کنیم اگر استقلال این همه موقعیت داشت بیش از ۱۰ گل می‌زد. .

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ عبدالمجید باقری‌نیا بعد از شکست 2بر صفر تیمش مقابل استقلال در حالی که از سوی خبرنگاران حاضر در نشست تشویق شد، در پاسخ به این سوال که امروز حق تیمش باخت نبود و چه نظری در این مورد دارد، گفت: بدترین هفته ما در 3 ماه اخیر بود. باشگاه حرکت بدی کرد درصد کمی از قرارداد بازیکنان را داد که همه چیز را بهم ریخت! نمی‌دانید این هفته چقدر حرف زدم تا این بازیکنان آماده شوند که فوتبالی را بازی کنند که شما دیدید. صحبت دوستم قلعه‌نویی را می‌گویم حریف در نیمه دوم کاری نکرد تیمی که جدول نشان می‌دهد بهترین ایران است. 2 اشتباه کردیم و دروازه ما باز شد. با این بضاعت و امکاناتی که داریم به این تیم افتخار می‌کنم به آنها خسته نباشید می‌گویم هر تیم دیگری بود امروز فوتبال بازی نمی‌کرد چه بچه‌های خوزستانی و چه غیر خوزستانی ها خوب بودند. بازیکنان تیم حریف ملی پوش بودند بازیکن برزیلی ما هم امروز قرارداد بسته و از فردا کار خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: دیروز بعد از اتمام تمرین تیغ‌نورد و زنیدپور هر کدام 13 تا 14 پنالتی زدند. زنیدپور دیروز همه را گل کرد. همه پنالتی ها را زمینی و چپ زد اما امروز راست و بالا زد. نمی‌دانم این طلسم را چطور بشکنیم این همه موقعیت بسازیم اما گل نکنیم اگر استقلال این همه موقعیت داشت بیش از 10 گل می‌زد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه عنوان کرد: شما فکر می‌کنید ما هفته قبل آنقدر خوب بازی نکردیم. شما وقتی طرحی دارد و مقابل استقلال که 3 بازی ما را آنالیز کرده است خیلی خوب بازی کردیم. بچه ها ما شارژ بودند. بله بازی با استقلال از لحاظ روحی کمک می‌کند اما از لحاظ تاکتیکی نه. ما امروز از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب کار کردیم.

وی در مورد اینکه باید مشکل گلزنی را حل کند، خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکز و فکرم این است که چطور این مشکل را حل کنیم. مهاجم گل زن معمولا ذاتی گلزن است. امیدوارم این بازیکن برزیلی جدید مشکل ما را حل کند. در کنار آن باید سایر مشکلات هم حل شود. حموله اینجا هست از نظری خواستم برای اینکه شوکی به تیم وارد شود کس دیگری را برای تیم بیاورد من تلاش می‌کنم نه اینکه قول بدهم.

باقری‌نیا گفت: از حسن توجه شما تشکر می‌کنم اما آیا من باید بازیکن بگیرم من یک لیست 10 نفره همین الان به باشگاه می‌دهم مشکلات بزرگی داریم. روز گذشته نظری مصاحبه کرد. از او پرسیدند برای تغییر کادرفنی برنامه دارید او گفت ما مشکلات بزرگتری داریم ما با هزار مشکل می‌جنگیم. بازیکن برزیلی ما فردا می‌آید شما به من بگویید او را باید کجا ببریم؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت: ما آزمایشات زیادی کردیم. ما بازی با صبای قم با 3 دفاع بازی کردیم. یک بازی سالارزاده محروم شد. اگر یک نفر دیگر مصدوم می‌شد دیگر بازیکن نداشتیم با توجه به شرایط بازی می‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دیروز یک چک 15 درصدی به بچه ها دادند که هیچکدام نگرفتند وعده اصلی 40 درصد بوده است قرار بود هفته دوم 40 درصد را بدهند. بچه ها گفتند این چک را بگیریم بقیه را کی می‌دهند من هم این سوال را پرسیدیم اما جوابی نگرفتم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: من تصمیم گیر نیستم یک بار باید در مورد مشکلات حرف بزنیم و این مسئله را حل کنیم من به همین خاطر به مدیرعامل می‌گویم مربی را عوض کنید تا شوک وارد شود در حالی که مشکل جای دیگری است. به اصولی در کارم اعتقاد دارم و می‌خواهم بازیکن ناراضی را راضی کنم.

در پایان کنفرانس مطبوعاتی بازهم مجید باقری‌نیا از سوی خبرنگاران مورد تشویق قرار گرفت.
اخبار ورزشی- فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------