رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ; مدال نقره کمیل قاسمی و پیشتازی روس‌ها



اخبار,رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان


اخبار ورزشی - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - ازبکستان
رده‌بندی ۴ وزن نخست مشخص شد/ پیشتازی روس‌ها با ۲ مدال طلا و یک برنز

رده‌بندی ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شد..

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مسابقات چهار وزن نخست چهل و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده بود، کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورد. حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 86 کیلوگرم کشورمان را صاحب مدال برنز کردند. مصطفی حسین‌خانی هم وداعی زودهنگام با مسابقات داشت.

در پایان رقابت‌های روز اول کشتی آزاد تیم روسیه با کسب دو مدال طلا توسط ختیک تسابولوف در 70 کیلو و عبدالرشید سعداله‌یف در 86 کیلوگرم و برنز حاجی‌مراد گاتسالوف در 125 کیلوگرم پیشتاز است.

دیگر مدال طلای روز نخست نصیب ایل کیونگ یانک از کره‌شمالی در وزن 57 کیلوگرم شد.

در پایان روز نخست روس‌ها با 28 امتیاز صدرنشین هستند. ترکیه با 27 امتیاز دوم است و ایران هم با 25 امتیاز در تعقیب روسیه و ترکیه در جایگاه سوم قرار گرفته است. بلاروس هم با 22 امتیاز در رده‌ چهارم ایستاده است.

رده‌بندی 4 وزن نخست به شرح زیر است:

57 کیلوگرم:
1- ایل کیونگ یانگ (کره شمالی) 2- ولادیمیر خینچگاشویلی (گرجستان) 3- حسن رحیمی (ایران) و یولادیسلاو آندریف (بلاروس) 5- یوکی تاکاهاشی (ژاپن) و احمدنبی گواراتزیلوف (آذربایجان)

70 کیلوگرم:
1- ختیک تسابولوف (روسیه) 2- یعقوب گور (ترکیه) 3- بک‌زاد عبدالرحمن‌اف (ازبکستان) و علی شعبانوف (بلاروس) 5- نیکوب (کانادا) و زلیم‌خان یوسوپوف (تاجیکستان)... 13- مصطفی حسین‌خانی (ایران)

86 کیلوگرم:
1- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) 2- رینیرز سالاس (کوبا) 3- محمدحسین محمدیان (ایران) و سلیم یاشار (ترکیه) 5- اصلان کاخیدزه (قزاقستان) و عثمان‌اف (آذربایجان)

125 کیلوگرم:
1- طاها آکگول (ترکیه) 2- کمیل قاسمی (ایران) 3- حاجی مراد گاتسالوف (روسیه) و ترول دلاگنف (آمریکا) 5- آلکسی شیماروف (بلاروس) و آلکساندر خوتسیانوفسکی (اوکراین)

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------