۴ ساعت پرالتهاب در ورزشگاه درفشی‌فر/ ما را با چاقو بزن و برو!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - دو کادر فنی بود اما تیم تمرین نکرد!
گزارش  از اتفاقات روز جنجالی تمرین پرسپولیس/ ما را با چاقو بزن و برو!

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که دو کادر فنی در ورزشگاه شهید درفشی‌فر حضور داشتند اما بازیکنان هیچ تمرینی را انجام ندادند! این در حالی بود که علی دایی همچنان اصرار دارد سرمربی سرخپوشان است و روز پنجشنبه هم در تمرینات شرکت می‌کند و البته تا زمانی که حکم برکناری‌اش را ندهند سرمربی است و روز جمعه روی نیمکت هم خواهد نشست!

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود. در حالیکه بعد از جلسه بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس از سرمربیگری حمید درخشان خبر داد و عنوان کرد که مراسم معارفه سرمربی جدید قرمزها در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود، علی دایی زودتر از آنها به این ورزشگاه رفت اما بازیکنان تمرین نکردند!

حضور دایی در تمرین پرسپولیس باعث شد تا هوادارانی که در این مجموعه حضور یافته بودند علیه سیاسی، رئیس هیات مدیره و حمید درخشان سرمربی منصوب هیات مدیره شعار دهند. این در حالی بود که حمید درخشان نیز در ورزشگاه حضور داشت تا پرسپولیس همزمان با دو سرمربی کارش را دنبال کند.

* برخی مخالفان علی دایی هم که از برکناری او خوشحال بودند بین هواداران شیرینی پخش کردند!

* علی دایی سرمربی سرخپوشان نیز که هنوز خود را سرمربی این تیم می داند با حضور در ورزشگاه درفشی فر دقایقی با بازیکنان گفتگو کرد و پس از آن با شاگردانش خداحافظی کرد. دایی پس از ملاقات با بازیکنانش به سمت زمین رفت و با نشستن روی نیمکت به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* در حالی که برخی لیدرهای پرسپولیس به شدت از علی دایی حمایت می کردند و برخی نیز به حمایت از درخشان پرداختند، برخی هواداران نیز به تشویق پرسپولیس پرداختند و این تیم را مهمتر از افراد معرفی کردند.

* محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه وضعیت پیچیده ای بر باشگاه پرسپولیس حاکم شده است از سمتش خود کناره گیری کرد.

* در این تمرین چند دستگی هواداران بسیار زیاد بود. برخی از آنها طرفدار دایی بود و ضمن شعارهایی برای حمایت از این مربی و علیرضا رحیمی که برکنار شده‌اند، علیه حمید درخشان، حمیدرضا سیاسی و حتی حمید استیلی شعار دادند. البته برخی از آنها هم علی کریمی و احمدرضا عابدزاده را تشویق کردند.

* نیروهای انتظامی هم برای برقراری نظم در محل تمرین حضور یافتند اما در این شرایط هم چندین مرتبه بین طرفداران و مخالفان علی دایی درگیری پیش آمد. ضمن اینکه برخی از طرفداران برکناری دایی، شیرینی هم پخش کردند.

* به محض ورود درخشان به محل برگزاری تمرین، برخی هواداران شعار "حیاکن - رها کن" سر دادند ولی برخی با شعارهایی به حمایت از سرمربی جدید پرسپولیس پرداختند. در این بین سیاسی از در پشتی وارد ورزشگاه شد تا با هواداران روبرو نشود.

* برخی از هواداران در اواسط تمرین به علی دایی توهین کردند که افشین پیروانی از روی نیمکت بلند شد و پاسخ آنها را داد که علی دایی به او تذکر داد و از ادامه این اتفاق جلوگیری کرد.

* محمد پنجعلی هم به عنوان رابط، بارها به رختکن رفت و به درون زمین آمد و با هواداران و کادرفنی قدیم و جدید صحبت کرد.

* در جریان تمرین امروز پرسپولیس علی دایی بارها اعلام کرد که باید به من دستخط رسمی بدهند در غیر اینصورت فردا هم به تمرین خواهم آمد.

* لیدرهای پرسپولیس به هنگام خروج دایی به وی گفتند باید ما را با چاقو بزنی و از اینجا بروی وگرنه اجازه نمی دهیم که پرسپولیس را ترک کنی!

* بازیکنان تیم پرسپولیس امروز تمرین نکردند و بیشتر زمان را در رختکن تیم حضور داشتند و به صحبت‌های درخشان گوش کردند.

* علی دایی بارها تاکید کرد تا زمانی که حکمش را ندهند در تمرین و نشست های خبری شرکت می کند و جمعه هم روی نیمکت خواهد نشت.


* علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس هنگام خروج از درفشی‌‌فر با مأموران پلیس درگیر شد.

دایی توقع داشت تا پلیس راه را برای او باز کند اما یکی از مأموران نسبت به او واکنش نشان داده و به دایی گفت که اینها هواداران شما هستند!

 

*هواداران پرسپولیس برای حمایت از علی دایی شعار سر دادند «سیاسی حیا کن، پرسپولیس را رها کن».

حمید‌رضا سیاسی پس از ترک ورزشگاه درفشی‌فر در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: علی دایی برکنار شده و باید از این تیم برود، از فردا هم حمید درخشان تیم را تمرین خواهد داد.

اخبار ورزشی - مهر،فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------