اظهار نظر جنجالی درخشان پس از اولین تساوی با پرسپولیس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - این پرسپولیس خوب تمرین نکرده‌، بازیکنان از دقیقه 50 خسته می‌شوند
درخشان:اگر می‌باختیم، سرم را می‌بُریدند/همچنان می‌خواهم کریمی کنار پرسپولیس باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش در نخستین دیداری که او روی نیمکت نشسته بود گفت: بازی نسبتا قابل قبولی را برابر نفت مسجد سلیمان به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. وی همچنین تاکید کرد اگر تیمش در دیدار هفته هشتم برابر نفت مسجد سلیمان بازنده زمین را ترک می‌کرد، سر او را می‌بریدند!

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم به نسبت مشکلاتی که تیم ما در هفته گذشته داشت به جرات می‌توانم بگویم بازی نسبتا خوبی را انجام دادیم ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم که چند دلیل داشت و آنها را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم تیم را رفته رفته آماده کنیم. جا دارد از نفت تشکر کنم وبه آنها تبریک بگویم که یک امتیاز گرفتند.

درخشان در نشست خبری در مورد اتفاقات داخل ورزشگاه مثل اتفاقاتی بود که چند فصل پیش برای حمید استیلی رخ داد نیز تاکید کرد: در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم من غریبه نیستم و پرسپولیسی هستم وافتخاراتی با این تیم به دست آوردم اما این دلیل نمی‌شود که ما تبعیض قائل شویم. یک پرسپولیسی رفته و یک پرسپولیسی قدیمی آمده است. مگر بد است که ما از خود پرسپولیس مربی بیاوریم. من تیم رده نهم را تحویل گرفته‌ام و با این مشکلات آمده‌ام که به تیم کمک کنم. شانس آوردیم که مساوی کردیم و اگر می‌باختیم سرم را می بردیدند. تحویل گرفتن این تیم دل شیر می‌خواست و بمن ما همه مشکلات آمدم که به تیم کمک کنم.

وی در مورد اینکه شاید نوع جا به جایی با علی دایی مشکل ایجاد کرده گفت: از هواداران می‌خواهم که تیم‌شان را دوست داشته باشند و حداقل کاری نکنند که دیگر هیچ مربی پرسپولیسی به این تیم نیاید. قبلا برای این تیم زحمت کشیدم و امیدوارم آنها قدردان زحمات ما باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هوادارانی که شما را تشویق می‌کردند متعلق به دهه 70 بودند و اکنون این هواداران مثل قبل صبور نیستند، شما به علی دایی در تیم ملی پاس گل هم داده‌اید، که در این لحظه مدیر رسانه‌ای پرسپولیس از خبرنگاران خواست سوال حاشیه‌ای نپرسند، که خبرنگار گفت سوالم فنی است، به نظر می‌رسد که برخی از بازیکنان همراه تیم نیستند، گفت: آن‌گونه که شما می‌گویید نیست و  آنها وقتی نمی‌تواننند انتظارات مردم را برآورده کنند تحت فشار قرار می‌گیرند. وقتی تحت فشار روانی هستید نباید انتظاری از بازیکن داشت. همه بازیکنانم زحمت کشیدند و محمد نوری با تمام وجود بازی کرد. بزرگ‌ترین مشکل ما این است که بازیکنان ما از نظر بدنی عقب هستند و اشتباه‌های زیادی دارند و از دقیقه 50 به بعد خسته هستند اما به شما قول می‌دهم که تیم را به آمادگی ایده آل برسانیم.

درخشان در مورد استفاده از پرتاب اوت و ارسال از جناحین گفت: ما فقط 20 دقیقه کار ریکاوری انجام دادیم و با 20 دقیقه کسی نمی تواند تغییر ایجاد کند. ما همه مشکلات‌مان را باید تغییر بدهیم. فوتبال زمان می‌خواهد و خیلی نمی‌توان به سرعت به همه چیز رسید. یکسری از بازیکنان را تغییر پست دادم. باید دید آنها در پست دیگر موفق می‌شوند. امروز علی عسگر را از دفاع راست به دفاع چپ بردم و نوروزی را جلو بردم که خدا را شکر بد نبود هرچند عالی هم نبودند.

درخشان درمورد پاسخ منفی علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس گفت: از او تشکر می‌کنم که جوابم را داده اما دوباره تلاش می‌کنم. اجباری برای بازگشت کریمی نداریم اما دوست دارم که این بازیکن کنار ما باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد جایگاه این تیم در آخر فصل گفت: در آخر فصل تیم ما جزو چهار تیم بالانشین خواهد بود و این را تضمین می‌دهم اما قهرمانی را نه.
 
وی در مورد مشکل بدنی بازیکنان پرسپولیس از این هفته شروع شده یا از قبل بوده، گفت: ما که چیزی را کتمان نمی‌کنیم شما تیم ما را دیدید و نشان می‌دهد که تیم ما خوب تمرین نکرده و مشکلات بدنی آن از قبل نمایان بوده است.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------