آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

برزيل-لهستان؛ فيناليست‌هاي جهاني واليبال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - واليبال قهرماني جهان - لهستان

برزيل-لهستان؛ فيناليست‌هاي جهاني واليبال

: تيم هاي ملي واليبال برزيل و لهستان با پيروزي در ديدارهاي نيمه نهايي مقابل فرانسه و آلمان به فينال رقابت‌هاي قهرماني جهان را يافتند.

در نخستین دیدار از مرحله نیمه پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان که در لهستان در حال برگزاری است، تیم‌های برزیل و فرانسه رودرروی هم قرار گرفتند که برزیل موفق شد در مصافی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 و با نتایج (25-18، 23-25، 25-23، 22-25 و 15-12) فرانسه را شکست داده و نخستین فینالیست این رقابت‌ها لقب بگیرد.

 

در دیگر دیدار نیمه نهایی كه از ساعت 22:55 شنبه شب بین تیم‌های لهستان و آلمان آغاز شد تيم ميزبان (لهستان) در ست هاي اول، دوم و چهارم با نتايج 26-24 و 28-26 و 25-21  در مقابل ست سوم (25-23) موفق شد 3-1 از سد آلمان عبور كند تا به عنوان دومين تيم به فينال راه يابد، بدين ترتيب برزيل و لهستان ديدار فينال را برگزار خواهند كرد و آلمان  و فرانسه براي مقام سومي پيكار مي كنند. گفتني اينكه تیم ملی والیبال کشورمان عصر شنبه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب روسیه شد و به مقام ششمی جهان دست یافت.

اخبار ورزشی - بهار

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------