اظهارات قلعه نویی پس از سومین شکست متوالی استقلال / واکنش گل محمدی به پیروزی تیمش برابر استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید



اخبار ورزشی - قلعه‌نویی: سه شکست اخیر، حقمان نبود/ عدالت فوتبال رعایت نشد

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش شایسته باخت برابر ذوب آهن نبوده است با این‌حال مطمئن است که آبی‌پوشان راحت تر از همیشه قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر می شوند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی بسیار خوبی بود و ذوب آهن هرچقدر در هفته های گذشته بدشانس بود در این هفته خوش شانس بود. موقعیت های بسیار خوبی را گل نکردیم. خداوکیلی این سه شکست اخیرمان حق ما نبود. امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: ما بعد از گلی که خوردیم توپ دست ما بود. از چپ و راست حمله می‌کردیم. شهباززاده دو سه فرصت خوب را از دست داد. در نیمه دوم استقلال فوتبال خوبی را ارائه داد. ما در سه قدمی دروازه توپ را به گل تبدیل نکردیم. تیم ما تلاش می‌ کند و خوب بازی می‌کند. امیدوارم این بازی خوب ما با امتیاز همراه شود. من مطمئنم که این تیم قهرمان می‌ شود. شما ببینید که چقدر حضور کرار در تیم ما تاثیر گذاشت. من البته باید گل دوم ذوب آهن را ببینم اما آن توپ خیلی راحت از دفاع ما گذاشت و این واقعا عجیب بود.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار بیان کرد: قرار شده درباره داوری صحبت نکنیم. به داوری خسته نباشید می‌گویم. روی باخت ما موثر نبودند. فخرالدینی البته می گفت یک ضربه به پایش خورده است.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ذوب آهن اظهار کرد: قبلا هم گفتم ذوب آهن خوب بازی می‌کند اما فکر می‌کنم عدالت فوتبال این نبود که ما این بازی را ببازیم. من به ذوب آهن تبریک می گویم. آنها خوب بازی کردند ولی این بازی می شد تا با نتیجه 4-2 یا 5-2 به سود ما تمام شود. ذوب آهن در این دیدار بر خلاف سایر بازی هایش که هفت یا هشت موقعیت گل داشت، موقعیت آنچنانی نداشت.

قلعه نویی درپاسخ به سوالی مبنی بر نتایجه ضعیف استقلال در هفته های اخیر اضافه کرد: فوتبال همین است. این تیم فعلا دوم جدول است. ما تنها بازی ای که باید می باختیم، بازی با سپاهان بود. ما تا الان خوب نتیجه گرفتیم. مطمئنم این تیم خیلی راحت تر از سال های قبل قهرمان است. همیشه قرار نیست انقدر در یک بازی بدشانسی بیاورید. بدن های بازیکنان ما شادابی خوبی دارد ولی چند بازیکن از سایر بازیکنان عقب تر هستند.

 

------------------------------

 

ضربات ایستگاهی پاشنه آشیل ذوب‌آهن است
گل‌محمدی: 10 نفره شدیم، اما باز هم می‌توانستیم به استقلال گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مقابل استقلال 10 نفره شدیم، اما باز هم می‌توانستیم به این تیم گل بزنیم. .

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم خطاهای بی مورد زیادی انجام دادیم که یکی از آنها به گل تبدیل شد با وجود 10 نفره شدن می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. بازی امروز خوب بود، بازیکنان تلاش زیادی کردند و انگیزه فراوانی داشتند. این 3 امتیاز را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: در گل اول به خاطر خوشحالی گل کارت اول را رجب‌زاده گرفت و دلیل نداشت این کار را بکند. او کارت دوم را هم گرفت تا 15 دقیقه 10 نفره بازی کنیم. بازیکنان باید خود را کنترل کنند و وقتی تحت فشار روحی هستند و گل می‌زنند نباید خیلی راحت کارت بگیرند.

گل‌محمدی گفت: دروازه‌بان ما باید روی خروج‌ها دقت بیشتری می‌کرد و در کل بد نبود. محمد باقر صادقی هم یکی از بهترین دروازه‌بان ها است. این استراحت به او کمک می‌کند تا بهتر شود و در آینده به شرایط بهتری برسد.

سرمربی ذوب آهن در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: حریف امروز ما استقلال بود و وقتی یک بر صفر جلو بودیم در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم. سپس به گل برتری رسیدیم و این برتری را حفظ کردیم. در ضد حملات در چند صحنه 4 به 2 یا 3 به 2 بودیم که خیلی راحت این فرصت را از دست دادیم که باید بیشتر دقت کنیم.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل نفت تهران، افزود: در هر صورت همه بازی ها سخت است. بازی بعدی ما مقابل نفت تهران یکی از تیم‌های قوی لیگ برتر است. تا به اینجا کار تیمی ما چیزی کم ندارد. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. مقابل گسترش فولاد باید برنده می‌شدیم اما روی عدم تمرکز در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم. باید این اتفاق درس عبرت شود. هنوز کمبود بازیکن داریم. سینا عشوری امروز مشکل سربازی داشت و قاسم حدادی فر هم نتوانست برای ما بازی کند.

وی در مورد اینکه تیمش روی ضربات ایستگاهی خیلی گل می‌خورد خاطرنشان کرد: آماری که شما می‌گویید خیلی بد است. 10 بازی کردیم و 8 گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم. این هفته یک جلسه از تمرین را روی همین موضوع اختصاص دادیم. این قضیه ما را به فکر فرو برده و پاشنه آشیل تیم شده است. باید بیشتر تمرکز کنیم و با تمرین بیشتر شرایط بهتر می‌شود. روی این مسئله راحت گل می‌خوریم و خودمان هم ناراحتیم. تلاش کردیم این نقص را برطرف کنیم که متاسفانه هنوز موفق نشدیم. در دفاع چپ هم کمی مشکل داریم. پویا سیف‌پناهی کمی دیر آمده و شرایط بازی را نداشت، او امروز اولین بازی خود را کرد و باید بیشتر تلاش کند.

سرمربی ذوب آهن در مورد موقعیت‌های زیادی که از دست رفت، خاطرنشان کرد: البته خوشحالم در این بازی و مسابقه قبلی مهاجمان ما گل زدند. مسعود حسن زاده در ابتدای فصل به خاطر تصادف نبود، در این بازی جای امیدواری است که او توانست خوب کار کند. او در بازی‌های کمی که به میدان رفته، اما توانسته 3 گل بزند. خیلی خوشحالم که روز به روز بهتر می‌شود و حسن‌زاده به یک مهاجم 6 دانگ تبدیل می‌شود. روی زدن گل خیلی تمرین می‌کنیم و در فاز حمله هم بهتر خواهیم شد. ما خیلی موقعیت‌ داشتیم در یک موقعیت‌ 4 به 2 می‌توانستیم با یک پاس ساده شرایط را بهتر کنیم اما این اتفاق نیوفتاد.

اخبار ورزشی - ایسنا،فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------