واکنش قلعه نویی به پیروزی استقلال برابر ملوان/ پیشکسوت واقعی یعنی فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - عده‌ای در دفاترشان به همراه آقای میکروفن به دست برای استقلال بحران‌سازی کردند
قلعه‌نویی: مسلمانی عده‌ای عمرو عاصی است!/ ۵۰ روز تعطیلی؟! من این برنامه را قبول ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بحرانی نداریم، اما برخی آقایان در دفاترشان برای تیم ما بحران‌سازی کردند در حالی که ما تیم دوم لیگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: دو عرض تسلیت دارم؛ یکی به مناسبت شهادت امام باقر(ع) و همچنین ایام مسلمیه . همچنین عرض تبریک دارم به مدال آوران بازی های آسیایی.

قلعه نویی ادامه داد: باید از هواداران خوب‌مان تشکر کنم و حمایت‌ خوبی انجام دادند و باعث شد که یک بازی خوب با یک نتیجه خوب بگیریم. از فرهاد مجیدی هم باید تشکر کنم نشان داد که پیشکسوت و بامعرفت این است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: برخی آقایان در دفاتر و روزنامه‌هایشان بحران سازی کردند. برای استقلال که تیم دوم جدول است و به جز سه باخت چه بحرانی است؟ این چه بحرانی است؟! برخی هم به دنبال چاپ عکس‌شان هستند و دوتا مصاحبه می‌کنند وگرنه تیم دوم کجای دنیا بحران دارد و شرایط تیمی‌اش هم از نظر بدنی بالانس نبوده اما ما سه بازی خوب انجام دادیم که موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در همین بازی با ملوان 11 موقعیت گلزنی داشتیم. پیشکسوت واقعی فرهاد مجیدی است که کمک به تیم می‌کند واگر کمک نمی‌کند ضربه دهم نمی‌زند.

وی ادامه داد: ما چه بحرانی داریم؟ برخی آقایان در دفترهایشان برای ما بحران سازی کردند و ما چه بحرانی داشتیم. بماند؛ به ملوان و استقلال تبریک می‌گویم. ملوان فوتبال خوبی بازی کرد و دنبال سه امتیاز بود و هرچند از دو سه بازیکن تیم گلایه دارم. وقتی 2 بر صفر بودیم می‌توانستیم بازی را 3 بر صفر کنیم در مجموعه هرکسی بازی‌های استقلال را می‌بیند لذت می‌برد و مهم نیست مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم. در بازی با فولاد اوج بدشانسی ما بود. به هر دو تیم تبریک می‌گویم و دفاتر آقایان حاشیه ساز احتمالا تا دو هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه نشست خبری گفت: تا انتقاد نباشد پیشرفت هم نیست. وقتی ما 18 امتیازی بودیم این آقایان کجا بودند؟! فولاد حتی یک کرنر هم نزد. ما البته یکسری ایرادها داریم که قبول داریم. دو توپ روی دروازه ما آمد که یکی گل شد و یکی هم تبدیل به تک به تک شد. بازی با هیچ تیمی آسان نیست، ملوان، راه‌آهن و تیم‌های بزرگ من این حرف را قبول ندارم و مثل همیشه خوب بازی کردیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: حر ف بزنیم یک آقای میکروفن به دست است و با دو سه روزنامه‌ای که هماهنگ هستند علیه ما مطلب می‌نویسند که احتمالا مسلمانی‌ آنها عمروعاصی است و  این کار را می‌کنند. چرا لیگ 50 روز تعطیل است؟! به میزبان آسیایی و ژاپن و کره مراجعه کنید. من این برنامه را قبول ندارم و این جوری به لیگ و تیم‌ها لطمه زده می‌شود. اگر قرار بر اعتراض باشد ما رسمی به این تعطیلی اعتراض می‌کنیم اما بعید است که به حرف ما گوش کنند.

وی در مورد حضور هاشم بیک‌زاده در دفاع آخر گفت: امیدوارم در دو هفته آخر به شرایط آرمانی برسیم. هاشم یکی دو اشتباه داشت اما می‌تواند دفاع خوبی شود. یکی دو اشتباه انفرادی داشتیم و امیدوارم بعد از تعطیلات یکی دو مدافع مصدوم ما برسند.

سرمربی استقلال در مورد شایعه اخراج شدن و نشدنش و صدای پای فرهاد مجیدی می‌آمد،ولی او برای حمایت آمده است، گفت: استقلال ارث پدری‌ام نیست. ما نهم و سیزدهم بودیم و مسلمان‌های عمرو عاصی این مسایل را نمی‌نویسند. استقلال را قهرمان ایران و قهرمان جام میلز کردم و در شاهین و راه آهن بودم بهترین دوران راه‌آهن همان موقع بودم. با استقلال 59 جهان شدیم و مربی چندم شدیم. این مسایل به چشم این آقایان نمی‌آید. فرهاد مجیدی آدم باهوشی است و نسل بعد از ما باید کار کنند. یکی از شاگردانم اکنون در لیگ سرمربی است. خوشحالم که زمان من سه بازیکن بزرگ استقلال خداحافظی کردند. یک روز هم آدم‌هایی که آبدیده می‌شوند ما خسته می‌شویم و می‌رویم همان طور که قبلی‌ها رفتند. مربی مثل پدری است کسی که پدر است و با کسی که فرزند ندارد فرق دارد. برای مربیگری باید از دسته‌های پایین‌تر کار کنی. من برای مربیگری به کشاورز و برق رفتم. فرهاد از راه خوبش این کار را می‌کند و دو سه نفر دیگر هم هستند که لیاقت حضور در استقلال را دارد.
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------