آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی



اخبار اتهام امير قلعه نويی به نبی


اخبار ورزشی - پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی

دبیرکل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اتهام امير قلعه نويى عنوان كرد سرمربى استقلال چون اطلاعاتش كامل نيست بی‌جهت تهمت زده است.

مهدى محمد نبي در گفت‌وگو با مهر پيرامون مصاحبه اخير امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازى استقلال و تراكتورسازي پروژه نبى بود چرا كه كميته استيناف راى محروميت هواداران تراكتورسازي را تائيد كرده بود و متعاقبا اين بازي حساس بايد بدون تماشاگر برگزار مى شد، گفت: اين صحبت بي اساس درحالى مطرح شده است كه كميته استيناف غروب چهارشنبه راى را صادر كرد و روزهاي پنجشنبه و جمعه دبيرخانه فدراسيون فوتبال تعطيل بود از اين جهت اصلا حكمى به دست من نرسيد كه بخواهم به زعم آقايان آن را در كشوى ميز كارم پنهان كنم.

وى در ادامه خاطرنشان كرد: روز شنبه دبيرخانه فدراسيون، حكم محروميت تراكتورسازى از به همراه داشتن تماشاگرانش را به دست بنده رساند كه بلافاصله آن را امضا و ابلاغ كردم.

دبيركل فدراسيون فوتبال سپس به ديگر ادعاى قلعه نويى مبنى بر محروميت تيموريان پرداخت كه در آن سرمربى استقلال گفته بود چگونه حكم آندو يكساعته اعلام شد. نبى در اين مورد به خبرنگار مهر گفت: من از شنيدن اين صحبت تعجب كردم چرا كه اصلا در آن برهه در ايران نبودم و اين هادى آيت الهى بود كه حكم تيموريان را امضا كرد.

وى در پايان با ابراز ناراحتي از رواج قضاوت هاي يكطرفه خاطر نشان كرد: متاسفانه دوستان بدون دانستن جزئيات و داشتن اطلاعات كافي شروع به اظهار نظر مي كنند و قاعدتا خروجى اين نوع قضاوت تنها، تهمت بي اساس درباره ديگران است.  

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------