آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

جدیدترین اتهام 90 به روایت قلعه نویی / درخشان:وارث خرابی هایی هستیم که باید درستشان کنیم



اخبار,حمید درخشان امیرقلعه نویی

اخبار ورزشی - جدیدترین اتهام 90 به روایت قلعه نویی:80 هزار تماشاگر را کردند 2 هزار نفر!

امیر قلعه نویی جدیدترین جنایت برنامه 90 در فوتبال ایران را هم کشف کرد؛ فردوسی پور دلیل تبدیل شدن 80 هزار تماشاگر به 2 هزار نفر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی در روزی که حمید درخشان مهمان حضوری برنامه ورزش و مردم بود به عنوان مهمان تلفنی روی خط آمد و خاطره یک سالی را زنده کرد که با درخشان در قطر بازی می کرده و از شبی گفتند که بهرام شفیع را به رستوران بروسلی برده بودند!

قلعه نویی بعد از این شروع به گفتن کرد و در 5 دقیقه تحلیلی از مشکلات فوتبال داشت و توانست بگوید چرا تماشاگران دیگر به ورزشگاه نمی آیند! او با تشکر از ضرغامی برای 10 سال مدیریتش در تلویزیون شروع کرد صاف رسید به برنامه 90! ؛«همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند غیر از ایران. با ورود یکسری از آقایان سیاسی و نظامی فوتبال جایگاه و هدفش را از دست داد. فینال باشگاه های اروپا بین بایرن مونیخ و منچستر کلا همه چیز در دو دقیقه عوض شد اما همه فقط از زیبایی یک فوتبال لذت بردند. اتفاقا من همان زمان در آلمان بودم!» قلعه نویی باز بر حضورش در تمرینات بایرلورکوزن تاکیدی کرد و ادامه داد:«ببین فوتبال الان به چه روزی افتاده. امیدوارم طوری شود که همه از فوتبال لذت ببرند. من الان اگر از شما بپرسم سال 70 چه کسی دربی را برد کسی یادش می آید؟ ولی قهرمانی های آقا تختی را همه یادشان هست. فوتبال ما روزی این مسیر را در پیش گرفت که بازیکن را روبروی مدیر باشگاه گذاشتند. این اتفاق در تلویزیون ملی افتاد.» او داشت از برنامه معروفی می گفت که علی باغمیشه به عابدینی در 90 اعتراض کرد. از اینجا به بعد روی کلام قلعه نویی به فردوسی پور بود و ادامه داد:« اگر من نقدی به عملکرد ضرغانی دارم به همین دلیل است. رسانه ملی را گذاشتند در اختیار گروهی تا این کارها را بکنند. آقای ضرغامی باید جلوی این بداخلاقی ها را می گرفت. در مقابل آن برنامه برنامه ورزش و مردم را داشتیم ، شما پدر ورزش هستید. شما به آرشیوتان رجوع کنید .بعد از جام ملتها  4 برنامه علیه من گذاشتید اما چون نقد کردید ،خود من هم نشستم و لذت بردم. ولی یک برنامه دیگر هم بود که شما دیدید ! انشالله فوتبال ما به جایی برسد که احترام ها حفظ شود. الان در این فوتبال بازی را ببری برای بازیکن است ، باخت برای سرمربی. آنهایی که قلم می زنند ، آنهایی که مربی اند هدف شان باید خدمت باشد. بخل و حسادت دارد فوتبال ما را نابود می کند. در کشورهای پیشرفته ، به استعدادها کمک می کنند ، اینجا می خواهند آنی که موفق است را پایین بکشند.»

او در ادامه از جدیدترین خیانت برنامه 90 به فوتبال ایران به زعم خود گفت:«یک برنامه چند ساله بود که تماشاچی  فوتبال ایران را را کم کنند که موفق هم شدند! یک زمانی بازی های ما 80 هزار تماشاگر داشت اما الان 80 هزار نفر را رسانده اند به 8 هزار نفر یا 2 هزار نفر!» او البته در کنار این نقش رسانه ای دلایل دیگری هم آورد:«سرمایه فوتبال همان مردم هستند. یک مقدار فشار اقتصادی است. اگر بگوییم { تحریم} کاغذپاره است دروغ گفتیم. مردم می دانند مشکل اقتصادی دارند ، 5 هزار تومن پول بلیط می گیریم ، فوتبال بی کیفیت هم انجام می شود معلوم است تماشاچی نمی آید. شرایط درست شود قطعا جمعیت می آیند.»

او درباره دربی هم گفت:«انشاالله تماشاگران بیایند و یک بازی زیبا ببینند . خواسته ام این است که بازی با کیفیت باشد و برنده هم داشته باشد.البته دوست دارم تیم خودم ببرد و مردم یک بازی هجومی و زیبا ببینند.»

 

--------------------------------

درخشان:وارث خرابی هایی هستیم که باید درستشان کنیم/رفتار بازیکنان به نوع تربیت شان بر می گردد

سرمربی پرسپولیس می گوید:«آنها که به خوردبین سلام نکرده اند،آیا در خانه به بزرگترشان هم سلام نمی کنند؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حمید درخشان سرمربی پرسپولیس امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود.او در ابتدا و در واکنش به این سوال شفیع که از او درباره دربی پرسید گفت:«این بازی با بقیه بازی ها فرق می کند.امیدوارم شرایط طوری باشد که هواداران لذت ببرند.من از هواداران می خواهم که تیم خودشان را تشویق کنند.برد و باخت نباید اهمیتی داشته باشد.در این بازی به نظر من کیفیت اهمیت بیشتری دارد.»

درخشان این را گفت و ادامه داد:«شما بازی رئال و بارسلونا را ببینید.این بازی همیشه برنده داشته است و پس از بازی هم اتفاقی نیفتاده است.مردم آنجا هم لذت می برند.باید بگویم که این بازی ها 3 امتیاز بیشتر ندارد.»

ادامه حرف های درخشان در رابطه با سوالی درباره حاشیه ها بود.آنجا که او گفت:«یک سری از حرمت ها شکسته شده است.بازیکنان وارد مسائلی شده اند که ارتباطی به آنها ندارد.من حرف های آقای قلعه نویی را شنیدم.ایشان استخوان خرد کرده فوتبال هستند و درد فوتبال را می دانند.ما زیبایی های فوتبال را محو کرده ایم و فقط به زشتی ها پرداخته ایم.»

چند درصد فکر می کنید که استقلال را شکست می دهید؟درخشان این طور پاسخ داد:«ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی خوبی را انجام بدهیم.می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم.با توجه به بضاعت تیم و مصدومان و محرومانی که داریم می خواهیم یک بازی زیبا انجام بدهیم.»شفیع در ادامه پرسید که آیا بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستند که درخشان این واکنش را نشان داد:«ببخشید،باید حرفه ای باشند.»شفیع دوباره پرسید که اما رفتارهای آماتورگونه دارند که درخشان گفت:«آنها یک سری کار انجام می دهند اما 5 دقیقه بعد پشیمان می شوند.می گویند اشتباه کردیم.به آنها می گویم چرا تصمیمات غلط می گیرید؟بچه ها آستانه تحملشان پایین است.همه چیز که فوتبال بازی کردن نیست.مسائل بیرونی هم اهمیت زیادی دارد.آنها باید بدانند که در تیم بزرگی بازی می کنند و زیر ذره بین هستند.»

مجری برنامه ورزش و مردم این بار از درخشان پرسید که با قبول جانشینی دایی می دانستید که چه معضلاتی دارید؟آیا اصلا موفق بوده اید که سرمربی پرسپولیس گفت:«تیم ما رشد داشته است و نتایج بدی نگرفته است.البته تیم حاشیه دارد.»سپس بهرام شفیع پرسید هیات مدیره چطور؟که درخشان گفت:«همه چیز خوب است و آنها دارند در آرامش کارها را پیش می برند.من باید تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم.اما باید بگویم که ما وارث خرابی هایی شده ایم که باید آنها را درست کنیم.»

اما حرف های پایانی درخشان.آنجا که او در واکنش به سوالی درباره رفتار بد بازیکنان با محمود خوردبین حرف زد و گفت:«متاسفانه این رفتار خیلی بد و ناراحت کننده است.می خواهم بگویم که این ها جای تعجب دارد.مگر می شود یک بازیکن به معلم خودش احترام نگذارد؟من می خواهم یک جسارت بکنم  دوستان من را ببخشند اما این نوع رفتارها به نوع تربیت بازیکنان بر می گردد.آنها در خانواده خودشان آیا به بزرگتر خانه سلام نمی کنند؟وظیفه بازیکنان احترام به بزرگترها است.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------