آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

اظهارات مربی استقلال پس از پیروزی برابر راه آهن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


شاید محروم شوم!
زرینچه: ترکی خیلی اذیت‌مان کرد/ شعار علیه صادقی را تایید نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: محسن ترکی امروز خیلی اذیت مان کرد. .

به گزارش خبرگزاری فارس،جواد زرینچه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بحث فنی داشته باشیم در مورد قضاوت ترکی باید حرف بزنیم و شاید محروم شوم. ان‌شاالله که محروم نشوم اما او بعد از مدت‌ها برای ما قضاوت کرد. در بازی با پرسپولیس نیلسون مدام روی زمین بود 6 دقیقه وقت اضافه گرفته شد اما در این بازی هم ترکی 5 دقیقه وقت اضافه گرفت و دیدید که در دقایق پایانی بازی چه خطاهایی به ضرر ما گرفته می‌شد در نقاطی که نقطه ضعف ما بود خطا می‌گرفت خیلی ما را اذیت کرد و بعد هم با آن محرومیت ها تیم ما را قلع و قمع کردند.ولی داور برای همه تیم ها تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم و در بازی‌های گذشته باید نتیجه می‌گرفتیم که نگرفتیم. امروز هم بازی سنگینی بود با این انگ‌هایی که به ما می زدند و یک مقدار با این برد آْرامش به تیم ما می‌آید و راه خودمان را پیدا می‌کنیم و جز مدعیان باشیم.

به گزارش فارس، مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد این بازی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: چندین روز از بازی استقلال و تراکتورسازی می‌گذرد اما احکام صادر نشد.

زرینچه در مورد شعار علیه امیر حسین صادقی گفت: متوجه نشدم شاید مجموعه تیم ملی بوده ان‌شالله که خود جوش نباشد و همه باید کمک کنیم. این تیم مال هواداران است و ما میهمان آنها هستیم و بهتر است از تیم و بازیکن که پیراهن تیم بر تنش است حمایت کنیم و من این کار را تایید نمی‌کنم. از همه هواداران ناراحت تریم و از آنها می خواهم به ما کمک  کنند که این روند را تغییر دهیم.
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------