جدیدترین اخبار از پرسپولیس; درخشان هم رفتنی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - بازداشت مدیرعامل باشگاه فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد
درخشان: شرایط به همین‌گونه باشد نمی‌توانم با پرسپولیس ادامه دهم/ آبرویم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط در باشگاه پرسپولیس به همین صورت باشد دیگر نمی‌توانم در این تیم کار کنم چرا که آبرویم را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم. .

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان با حضور در برنامه 4-4-2 رادیو جوان درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و موضوعات مختلف دیگری صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

حمید درخشان درباره حضورش در پرسپولیس گفت: من برای کمک به این تیم آمده‌ام و بعد از اینکه با مسئولان باشگاه مذاکره کردم و به توافقاتی هم رسیدم سرمربیگری پرسپولیس را قبول کردم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود درباره آینده کاری او در پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد، افزود: خود من درباره این مسائل تاکنون ابهاماتی نشنیدم و اگر ابهامی هست از بیرون از باشگاه است اما از طرف هیئت مدیره که تصمیم‌گیرنده باشگاه است تاکنون هیچ حرف و حدیثی درباره من و آینده کاری‌ام در میان نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل این باشگاه در ابتدای حضورش به عنوان سرمربی گفته بود درخشان سرمربی موقت پرسپولیس است، اظهار داشت: همه مربیان موقت هستند و هیچ مربی برای 10، 20 سال انتخاب نمی‌شود و مربی که یکی دو سال در تیم باشد موقت به حساب می‌آید و این طبیعت فوتبال است. چمدان مربی همیشه پشت در آماده است و فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد اما تاکنون کسی به من اولتیماتوم نداده و با اقتدار به کارم ادامه می‌دهم تا ببینیم بعداً چه پیش می‌آید.

وی گفت: باشگاه هیچ مسئله‌ای درباره بودن و نبودن من مطرح نکرده و بیشتر صحبت‌ها تحلیل دوستان در رسانه‌ها است اما هیچ‌گاه در باشگاه این حرف‌ها نبود و سیاسی همیشه با اقتدار از من حمایت می‌کرد و حضور او برای من قوت قلب بود. البته مدیرعامل می‌تواند در کادر فنی تغییرات ایجاد کند و این حق مسلم مدیرعامل است و در همه جای دنیا هم شرایط به همین شکل است و اگر نتیجه نگیری باید از تیم بروی چراکه فوتبال حرفه‌ای با کسی شوخی ندارد اما برای ارزیابی کار من باید دید آیا ابزار کامل در اختیار من بود؟ امکانات لازم را در اختیار داشتم؟ بازیکنانی که می‌خواستم جذب شدند؟ اگر این شرایط بود و من نتیجه نگرفتم می‌توانند کنارم بگذارند.

درخشان در خصوص اینکه پیش از حضور در پرسپولیس چه نگاهی به این باشگاه داشت و الان چه نگاهی به این باشگاه دارد، گفت: نگاه من این بود که این باشگاه موجودیت دارد و می‌توان به آن کمک کرد اما بازیکنان وقتی از بند مصدومیت رها شدند و دو بازیکن ما رسیدند اما دو بازیکن خوب مانند صادقیان و حقیقی را از دست دادیم. صادقیان محروم بود و پس از اینکه در آستان رسیدن به آمادگی قرار داشت مصدوم شد و حقیقی و عالیشاه هم همین‌طور  و من دلم خوش بود که بازیکنان می‌رسند اما این اتفاق نیفتاد و نه تنها تیم بدون مصدوم نشد بلکه محروم هم دادیم از اینجا به بعد مهم این است که الان گرفتار معضلی به نام  بازداشت مدیرعامل شده‌ایم و ما حتی برای جابه‌جایی یک کاغذ ساده برای جذب بازیکن دچار مشکل هستیم و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که دست ما بسته است البته از کاشانی، کلانی، خواجه‌وند، سلیمی و... تشکر می‌کنم و از آنها تقاضا کردم که جلسه‌ای بگذاریم تا مشخص شود چه راهکاری برای تیم در نظر بگیریم.

وی اظهار داشت: من درباره حضور محسن مسلمان در پرسپولیس حرف‌هایی زدم و حتی به توافقاتی هم رسیدیم اما این مسئله شخصی نیست که خودم بروم و دست بازیکن را بگیریم و با خودم بیاورم بلکه این یک سلسله مراتب است که باید راه قانونی آن طی شود ما الان 10 روز است که مکاتباتی با سایپا برای جذب بابک حاتمی انجام داده‌ایم اما مدیرعامل نداریم که چکی برای این باشگاه صادر کنیم و بابک حاتمی را در اختیار بگیریم در این شرایط من اذیت می‌شوم چرا که زمان طلایی برای جذب بازیکن از دست می‌دهیم ما بازی‌های سختی در پیش داریم و می‌دانیم که باید تیم ترمیم شود چون حریفان ما در آسیا قدرتمند هستند آنها بازیکن 6 میلیون دلاری دارند و تدارک خوبی برای بازی‌ها می‌بینند اما ما اگر اینگونه غفلت کنیم له می‌شویم و باید مجهز به مسابقات برویم البته سازمان لیگ مجوز جذب 6 بازیکن را برای ما صادر کرد اما هنوز هم این مسئله تأیید نشده و ما باید در حالی که تیم را تقویت کنیم همه مسائل در حد حرف باقی مانده است و حتی نتوانسته‌ایم یک نفر را جذب کنیم.

درخشان درباره بازداشت سیاسی هم گفت: کار خوبی نیست که سیاسی را بازداشت کردند و این مسئله هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتاد اما در کشور ما این مسائل پیش می‌آید هرچند که من نمی‌خواهم وارد ریز مسائل شوم. شرایط ما مثل خانواده‌ای شده که بزرگتر ندارد. البته می‌شد از آن زمان برای پرسپولیس سرپرست موقت در نظر گرفت که حق امضا داشته باشد اما هنوز این مسئله انجام نشده و ما هنوز بلاتکلیف هستیم. البته اگر زمان داشتیم عجله نمی‌کردیم.

وی درباره عملکرد نیلسون و سوشا مکانی در درون دروازه پرسپولیس اظهار داشت: هر دروازه‌بانی که کمترین اشتباه را داشته باشد در تیم ما بازی می‌کند اما شما به عملکرد دروازه‌بانان ما نگاه کنید که دروازه‌بانی مثل نیلسون با 38 سال سن و تجربه چه اشتباهاتی عجیبی انجام داد به طوری که او در سه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، سایپا و نفت تهران اشتباهاتی کرد که 9 امتیاز را از ما گرفت و البته سوشا مکانی هم در سه بازی عملکرد خوبی نداشت و این می‌شود 18 امتیاز. دروازه‌بان نقطه آخر تیم است و اشتباه دروازه‌بان برای مربی غیر قابل قبول است و مربی نمی‌تواند قبول کند که دروازه‌بان این‌طور اشتباه کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط قصد جذب دروازه‌بان دیگری دارید یا نه، گفت: الان به دروازه‌بان دیگر فکر می‌کنیم اما اگر نتوانیم دروازه‌بانی جذب کنیم باید با همین دروازه‌بانان کار را ادامه دهیم اما به هر حال دروزاه‌بان نقطه قوت تیم است اما اگر ما یک گلر داشته باشیم ما می‌شویم بنده دروازه‌بان و هرچه او می‌گوید باید گوش دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید با برخی از بازیکنان پرسپولیس مماشات می‌کرد، اظهار داشت: وقتی پرسپولیس را تحویل گرفتم این تیم 7 مصدوم داشت که از 18 بازیکن فقط 11 بازیکن باقی می‌ماند و اگر از این 11 بازیکن دو گلر را از تیم کنار بگذاریم و سه بازیکن را هم اخراج کنم  جمعاً 6 بازیکن برای من می‌ماند و با این شرایط نمی‌توان وارد مسابقات شد اما بعد از اینکه ما با یکسری از بازیکنان برخورد کردیم دیگر کسی موردی از آنها ندید اما ما مجبور بودیم که چون دست‌مان خالی بود قدری دست به عصا حرکت کنیم اما اگر بازیکن بگیریم دیگر کسی نمی‌تواند برای ما ناز کند و با هرکس که شرایط خوبی نداشته باشد برخورد می‌کنیم.

درخشان درباره اینکه کی‌روش در تیم ملی با بازیکنان متخلف برخورد می‌کرد اما در پرسپولیس شرایط این طور نیست، اظهار داشت: اگر کی‌روش دو دروازه‌بان داشت آیا او هم از این کارها می‌کرد؟ به هر حال شرایط ما با تیم ملی فرق دارد و باید در این میان تعامل می‌کردیم تا بازیکنان درست شوند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر شرایط به همین گونه بماند او در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا نه، اظهار داشت: واقعاً شرایط سخت است و اگر وضع به همین منوال بماند نمی‌توانم کار را ادامه دهم چرا که من اعتبار و آبرویم را وسط گذاشتم و به پرسپولیس آمدم اما آبرویم را بیشتر دوست دارم و به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم نه اینکه فنا شوم چرا که هواداران پرسپولیس از من انتظارات زیادی دارند.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: آستانه تحمل من تا همین‌جا است که بازیکن جذب کنیم اما بعد از آن دیگر آستانه تحملی وجود ندارد که بخواهیم به خاطر آن فرصت را از دست بدهیم.
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------