مصاحبه قلعه نویی در موردعنایتی،بیگ زاده،صادقی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - مصاحبه قلعه نویی در موردعنایتی،بیگ زاده،صادقی

سرمربی تیم استقلال گفت:با تغییراتی که می دهیم می خواهیم تیم را جوانتر کنیم و میانگین سنی را پایین بیاوریم. .

ه گزارش کاپ،امیر قلعه نویی درباره بحث جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال عنوان کرد:آندو یک ماه و خورده ای بود کنار تیم نبود.در آخرین جلسه گفتند که توافقاتی که قرار بوده انجام نشده است.از این بابت گلایه مند بود.البته بازیکن یا مربی حتی اگر پولش را نگرفته بود باید می آمد و بازی اش را برای مردم انجام می داد.باشگاه هم باید تعهدش را انجام بدهد.به هر حال آندو در اختیار باشگاه است.

وی درباره وضعیت امیر حسین صادقی گفت:ما صحبت هایی درباره صادقی داشته ایم.به نظر من بهتر است در فضای جدیدی کار کند تا آرامش بیشتری داشته باشد و به خودش لطمه نزند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت وحید طالب لو اظهار داشت:ما از قانون تمکین می کنیم.طالب لو از نظر فنی مورد تایید ما هست و اگر مشکلش برطرف شود در خدمت او هستیم.

وی ادامه داد:قبل از اینکه نیم فصل تمام شود به همه دوستان گفتم هر بازیکنی که فکر می کند از اینجا برود بهتر است ما مشکلی نداریم.بیگ زاده اگر می خواهد برود اشکالی ندارد،هر چند او در لیست ما هست.هر بازیکنی می خواهد برود  باشگاهش را معرفی کند یا بازیکن می گیریم یا پول می گیریم.ببینید برای مسلمان چه رقمی در نظر گرفته اند.ما هم همین کار را می کنیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت محسن مسلمان بیان داشت:از آذری گلایه دارم.او با من تماس گرفت و گفت که دوشنبه تهران است.گفت بیاییم درباره مسلمان صحبت کنیم.با هم جلسه گذاشتیم و از همانجا با گل محمدی تماس گرفتیم.گل محمدی هم خواسته هایی داشت که ما گفتیم ایرادی ندارد با بازیکن صحبت کنید و از نظر ما بلامانع است.خود آذری گفت که با مسلمان قرارداد داخلی امضا کنید.البته آذری هم باید منافع باشگاهش را در نظر بگیرد ولی او با من تماس گرفت و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که 180 درجه تغییر کرد.

سرمربی تیم استقلال درباره وضعیت رضا عنایتی در جمع آبی پوشان تصریح کرد:عنایتی از بازیکنانی است که به او علاقه دارم و من هم استقبال می کنم تا این بازیکن به تیم ما اضافه شود.البته عنایتی یک اشتباهی کرده که متاسفانه برای تعطیلات دو هفته مالزی رفته و این مساله کار را خراب کرد.ما فکر کردیم که او منصرف شده است ولی امروز گفته می خواهم به استقلال بیایم.باز هم می گویم من استقبال می کنم که عنایتی به استقلال بیاید و اگر او به جمع ما اضافه شود خیلی از مشکلات ما رفع خواهد شد.

قلعه نویی درباره اینکه آیا به قول خود برای قهرمانی پایبند است یا نه گفت:صد در صد همه فکر و ذکر ما این است استقلال را قهرمان کنیم.با تغییراتی که می دهیم می خواهیم تیم را جوانتر کنیم و میانگین سنی را پایین بیاوریم.انگیزه و جوانی در فوتبال اهمیت زیادی دارد.

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------