کارلوس ومدرسه پیرمردها!(+آنالیزسنی تیم ملی)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فهرست اعلام شده از سوی مردپرتغالی نشان می دهدتیم ملی ازجام جهانی هم پیرتراست

کارلوس ومدرسه پیرمردها!(+آنالیزسنی تیم ملی)

تیم کارلوس کی روش از جام جهانی هم پیرتر است. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که مردپرتغالی در همه خطوط به جز خط میانی تلاش کرده بازیکنان جوان تری به ترکیب تیم ملی اضافه کند اما با توجه به زمان 6ماهی که از جام جهانی تا امروز می گذرد بازیکنان او مسن تر شده اند و در نتیجه جوانگرایی کارلوس کی روش خیلی جواب نداده. .

 کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا را اعلام کرد . فهرستی که نشان می دهد تیم کارلوس کی روش از جام جهانی هم پیرتر است. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که مردپرتغالی در همه خطوط به جز خط میانی تلاش کرده بازیکنان جوان تری به ترکیب تیم ملی اضافه کند اما با توجه به زمان 6ماهی که از جام جهانی تا امروز می گذرد بازیکنان او مسن تر شده اند و در نتیجه جوانگرایی کارلوس کی روش خیلی جواب نداده. علی الخصوص که در ترکیب اصلی کی روش کارخاصی نکرده و می خواهد تقریبا با همان ترکیب حاضر در مسابقات جام جهانی به جام ملت های آسیا برود.این یک گزارش است صرفا در مورد شرایط سنی تیم ملی در جام ملت های آسیا و سن بازیکنان براساس اولین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا محاسبه شده است. ترکیب اصلی تیم ملی هم براساس سیستم 4.3.3 چیده شده و تغییر سیستم کمی معدل سنی هر پست را تغییر خواهد داد.

دروازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، محسن فروزان، علیرضا بیرانوند
معدل کل : 24.6
معدل ترکیب اصلی : 25.7
کی روش دروازه تیمش را کاملا جوان کرده او اگر بتواند در کوتاه مدت بیرانوند را به دروازه تیم ملی برساند خدمت بزرگی به تیم ملی کرده است. کی روش در این پست مهدی رحمتی را کنار گذاشته و البته این روزهای مهدی رحمتی هم چندان تعریفی ندارد.کارلوس کی روش درون دروازه فعلا علی رضا حقیقی را دارد که 6ماه پیرتر شده و البته به نظر نمی رسد انتخاب بهتری وجود داشته باشد.

مدافعان: هاشم بیک‌زاده، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی
معدل کل:28.1
معدل ترکیب اصلی : 32
خط دفاعی منطقه هشدار برای تیم ملی است. در ترکیب اصلی احتمالا کارلوس کی روش مجبور خواهد شد که خسروحیدری رادو خط عقب بیاورد و در خطوط دفاعی کار کند. این سبب می شود که همه بازیکنان خط دفاعی اصلی کی روش برای بازی بالای 30 سال باشند. همین معدل نشان می دهد که تیم ملی در بازی هایش در جام ملت های آسیا خیلی جلو بازی نخواهد کرد چون ممکن است سرعت پایین بازیکنان تیم ملی به خوردن گل منجر شود. کی روش با از دست دادن پولادی اگر خانزاده را وارد ترکیب اصلی تیم کند حتما اوضاعش بسیار بهتر خواهد شد اما خوب خیر.

بازیکنان میانی: وحید امیری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی
معدل کل : 30
معدل ترکیب اصلی :31.4
بازی کردن همزمان نکونام و آندو تیموریان در صورتی که تیم ملی 3 بازیکن خط میانی داشته باشدی معدل سنی خط هافبک را وحشتناک بالا می برد. این دوبازیکن با توجه به ماه تولدشان در روز شروع جام ملت ها روی هم 66 سال سن دارند. به نظر می رسد کارلوس کی روش برای بازیکن مکمل این دوبازیکن از اشکان دژاگه استفاده کند که 28 ساله است و معدل سنی خط هافبک به 31.4 برسد. اگر کی روش سیستم را به 4.4.1.1 تغییر دهد و شجاعی در این خط قرار بگیرد معدل ترکیب اصلی 0.3 کاهش پیدا می کند و به 31.12 می رسد که تغییر ویژه ای نیست.

مهاجمان: اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، خسرو حیدری، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون
معدل کل : 23.8
معدل ترکیب اصلی :26.3
این نقطه عطف ترکیب اصلی کارلوس کی روش است. خطی پر از بازیکن جوان که به تنهایی آمارتیم ملی را بسیار پایین آورده اند. کی روش برای ترکیب اصلی اش احتمالا از قوچان نژاد ، جهانبخش و شجاعی استفاده خواهد کردچیزی که معدل را بالا خواهد آورد. تیم جوان کی روش در خط حمله این امیدواری را ایجاد می کند که تی ملی گل زدن آن هم برای هر بازی یک گل مشکلی نداشته باشد و باید امیدوار بود که تیم تدافعی مسن ایران مشکل ساز نشود. البته که خط حمله تیم ملی ایران استاندارد ترین قسمت هم با توجه به شرایط سنی است و باید جور دوندگی بقیه خطوط را هم بکشد.

اخبار ورزشی - عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------