اظهارات حمید درخشان پس از پیروزی / مرزبان: ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مسابقات قبلی هم مثل دیدار مقابل پدیده مشهد عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش فارس، حمید درخشان پس از پایان دیدار مقابل پدیده مشهد که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ما در بازی قبلی هم عملکرد بدی نداشتیم اما چون نتیجه به سود ما رقم نمی‌خورد، عملکرد خوب ما مشخص نمی‌شد. خوشبختانه در این دیدار از فرصت‌هایمان بهره بردیم و توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

درخشان افزود: در مسابقه مقابل ملوان هم میدان‌دار بودیم و بازی روی یک دروازه انجام می‌شد. ناگفته نماند که پدیده تیم بسیار خوبی است که هفته قبل مقابل تراکتورسازی کار بزرگی انجام داد و توانست در این دیدار به پیروزی برسد. اگر فرصت‌های ما در آن مسابقه هم گل می‌شد سه امتیاز را به خودمان اختصاص می‌دادیم. در مجموع از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم آنها زحمت زیادی کشیدند. این برد را به همه هواداران که در این مدت صبور بودند و ما را تحمل کردند تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چطور او در شرایطی که باشگاه از لحاظ مدیریتی کاملا وضعیت نامشخصی دارد، برنامه 2 ساله ارائه کرده است، اظهار داشت: برنامه دو ساله برای پیشبرد کارها ارائه کردیم. چه ایرادی دارد اگر ما اینجا نبودیم مربی بعدی برنامه را نگاه کند و اگر برنامه خوب بود آن را ادامه دهد. اصلا این مسائل مطرح نیست. مدیر جدیدی که می‌آید هم برنامه می‌خواهد و شاید این برنامه‌ای که ما دادیم روزی به کار او بیاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب برخی بازیکنان مثل میردورقی در نقل و انتقالات نیم‌فصل اظهار داشت: اگر به گذشته برگردید این بازیکن در تیم‌های پایه سپاهان سال‌ها بازی کرده و در تیم‌های دیگر هم حضور داشته. نباید فراموش کنیم که این بازیکن سهمیه زیر 23 سال ماست و تمام تیم روی یک نفر نیست. این بازیکن جوان آینده‌داری است و مثل بازیکنان جوان سال قبل است که به تیم پیوستند.

درخشان در رابطه با اینکه آیا پدر این بازیکن در جذب او تاثیر داشته است، خاطرنشان کرد: مگر بازیکنانی که قبلا به پرسپولیس آمدند به خاطر پدرشان بود. این هم یک جوان است که کار خود را دنبال می‌کند.

وی در مورد کاغذ کوچکی که در جریان بازی در دستش داشت، عنوان کرد: من نکات تاکتیکی را روی آن می‌نوشتم و در حاشیه بازی هم چندبار این کاغذ را بیرون آوردم و یا موضوعات تاکتیکی را روی آن یادداشت کردم.

-------------------------------

مرزبان: ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم/ میانه میدان را به پرسپولیس دادیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان در جمع خبرنگاران پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما 5 بازیکن تأثیرگذار خود را در این بازی دراختیار نداشتیم که عدم حضور آنها به علت محرومیت یا مصدومیت بود تأثیرگذار بودند که به نوبه خود به تیم ضرر زد، البته کیفیت بهتری را باید به نمایش می‌گذاشتیم و واقعاً من به دنبال این بودم که بازی بهتری را انجام بدهیم و کنترل کنیم.

وی ادامه داد: کیفیت لازم را نشان ندادیم چون وقتی بازیکنان باکیفیت ما نیستند ضربه می‌خوریم.

مرزبان در مورد اینکه توانسته شور و نشاط را بین تماشاگران ببرد، گفت: بحث اصلی ارتباط خوب و انسانی با سکوها است، اینکه سبک تشویق‌ها آلمانی هست یا خیر نمی‌دانم اما احساس مثبتی به مردم مشهد دارم چون فوتبال ما را درک می‌کنند، پس وظیفه من است که وقتی صدایم می‌کنند به سمت‌شان بروم.

مرزبان پس از این گفت و گو به سالن نشست خبری رفت و در مورد بازی گفت: احساس می‌کردم می‌توانیم بازی بزرگ مقابل پرسپولیس را با موفقیت پشت سر بگذاریم که این اتفاق نیفتاد. بازی خوبی انجام ندادیم و فقط روی ضربات ایستگاهی شانس گل داشتیم. میانه میدان را از دست دادیم و سعی کردیم با آوردن بازیکنانی از جناحین روی دروازه حریف حمله کنیم.

مرزبان در مورد داوری مسابقه گفت: داوری فغانی نقشی در باخت ما نداشت.

سرمربی پدیده در مورد تعویض غلامی گفت: ما می‌خواستیم از کناره‌ها به دروازه حریف حمله کنیم به همین دلیل این تعویض را انجام دادیم.

وی در مورد غیبت میلان مدافع خارجی پدیده گفت: ما بهترین مدافعان وسط ایران را امروز نداشتیم اما جانشینان ایگور و میلان امروز خوب بازی کردند. مشکلات مالی هم کمی بازیکنان ما را ناراحت کرده است.

به گزارش فارس، در پایان نشست خبری فردی از مرزبان پرسید چرا پدیده بعد از یک برد خوب افت کرد؟ و وقتی مرزبان خواست پاسخ این فرد را بدهد خبرنگاران به او گفتند او اصلا خبرنگار نیست.

طاری بخش‌ مدیر رسانه‌ای پدیده هم گفت که چرا فردی که خبرنگار نیست در نشست حاضر می‌شود.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------