آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

اسفندماه سخت در انتظار پرسپولیس/ 8700 کیلومتر روی هوا!



اخبار,اخبار امروز,تیم پرسپولیس

تیم پرسپولیس در اسفندماه 5 بازی سخت پیش روی دارد که 4 بازی در خانه حریفان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرخپوشان پایتخت در اولین بازی اسفندماه روز سه شنبه آینده در آزادی میزبان لخویا قطر هستند تا برای آخرین بار در سال 93 در تهران به میدان بروند. پرسپولیس پس از این بازی باید آماده سفر به تاشکند شود که حدود 1670 کیلومتر فاصله این شهر با تهران است و با پرواز مستقیم حدود 6 ساعت برای رفت و برگشت باید روی هوا باشند. پرسپولیس سه شنبه 12 اسفند در تاشکند به مصاف بنیادکار می رود و بلافاصله به تهران بازمی گردند و پس از دو روز آماده سفر به تبریز می شوند.

پرسپولیس روز یکشنبه 17 اسفند در تبریز به دیدار تراکتورسازی می رود که فاصله هوایی رفت و برگشت به تبریز نیز حدود هزار و 50 کیلومتر است. سرخپوشان دوشنبه و سه شنبه در تهران تمرین می کنند و چهارشنبه عازم اهواز می شوند که مسافت رفت و برگشت به این شهر نیز حدود 1100 کیلومتر است. پرسپولیس علاوه بر سفر هوایی باید فاصله 145 کیلومتری اهواز تا مسجد سلیمان را زمین طی کند و روز پنج شنبه 21 اسفند در این شهر به مصاف نفت برود.

سرخپوشان پایتخت پس از بازگشت به تهران باز هم باید آماده سفر دیگری شوند و این بار ریاض عربستان مقصد پرسپولیس است. از آنجایی که پرواز مستقیم بین تهران و ریاض وجود ندارد، پرسپولیسی ها باید راهی دوحه شده و از آنجا به ریاض بروند. این مسیر رفت و برگشت نیز حدود 3300 کیلومتر است و پرسپولیس روز سهش شنبه 26 اسفند در این ریاض میهمان النصر خواهد بود.

در مجموع سرخپوشان اسفندماه سختی پیش روی دارند و علاوه بر سفر هوایی باید معطلی در فرودگاه ها و زمان انتظار و ... را نیز در نظر داشت و در این میان قرعه و شانس نیز از پرسپولیس روی برگردانده است چرا که به حکم جدول مسابقات این تیم در دو بازی متوالی آسیایی میهمان است و البته دو بازی متوالی لیگ برتر نیز مهمان خواهد بود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------