حاشیه‌های نشست خبری سرمربی استقلال



اخبار,سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران,اخبار جدید


قلعه‌نویی: کم دقتی مانع صدرنشینی ما شد/ بازی دلچسب نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال از موقعیت‌ها استفاده نکردند و برای همین نتوانستیم به گلی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر جمعه پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی دلچسب نبود و تماشاگران نیز از بازی لذت نبردند، گفت: اگر بازیکنان استقلال دقت می کردند به گل می رسیدیم و می توانستیم با دست پر تبریز را ترک کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی با بیان اینکه بازی کاملا بسته بود و دو تیم بازی جالب و خوبی ارائه نکردند، ادامه داد: جا دارد که تشکر ویژه ای از مسئولان تیم گسترش فولاد داشته باشم چراکه آنها در دادن زمین تمرین به ما کمک کردند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه وزش شدید باد در جریان بازی تاثیرگذار بود، گفت: از کیفیت بازی راضی نیستم اگرچه ما یک یا دو موقعیت خوب داشتیم و اگر شهباززاده یک پاس عرضی می‌ داد به گل می‌ رسیدیم و حالا صدرنشین لیگ بودیم.

این نشست خبری با اعتراض خبرنگاران تبریزی به نحوه برخورد قلعه نویی با خبرنگاران تبریزی نیمه تمام ماند.

--------------------------

نشست خبری قلعه‌نویی پنج دقیقه طول کشید/ ترک سالن توسط خبرنگاران

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از بازی این تیم با گسترش فولاد حاشیه هایی داشت، نشستی که فقط پنج دقیقه طول کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر جمعه پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و در حالیکه فقط چند دقیقه از آغاز نشست سپری می شد سوال یکی از خبرنگاران فضای نشست را متشنج کرد و باعث شد خبرنگاران تبریزی سالن کنفرانس را ترک کنند.

یکی از خبرنگاران درباره دلیل و چرایی عمر و عاص خواندن یکی از خبرنگاران تبریزی توسط قلعه نویی سوال کرد که سرمربی استقلال با بیان اینکه بنده به این سوال ها پاسخ نمی‌ دهم، گفت: به ما گفته اند که به سوالات حاشیه ای پاسخ ندهید.

خبرنگاران تبریزی بلافاصله در واکنش به این جواب قلعه‌نویی از سالن کنفرانس بیرون رفتند و این مصاحبه را نیمه تمام گذاشتند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------