مهار پدیده بارسا توسط یک ایرانی (+عکس)



بهرنگ صفري، دفاع چپ ايراني اف سي بازل در بازي مقابل پورتو توانست کريستين تيو، بال سابق بارسلونا را از کار بيندازد.

به گزارش "ورزش سه" بازی های مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا یک نماینده ایرانی هم داشت. بهرنگ صفری با اف سی بازل مقابل پورتو به میدان رفت و توانست بازی قابل قبولی ارائه بدهد. صفری که از سال 2008 تا 2011 در یک مقطع عضو بازل بود، بعد از یک جدایی دو ساله ، از سال 2013 دوباره به بازل برگشت و توانست یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم لقب بگیرد.

صفری در بازی مقابل پورتو هم مثل همیشه در ترکیب اصلی بازل حضور داشت و با پیراهن شماره 19 سدی محکم بود مقابل بازیکنان حریف. نکته جالب حضور تیو مقابل او بود. پدیده سابق بارسلونا که بعد از چند فصل حضور در این تیم ، ابتدای این فصل به پورتو پیوست تا بیشتر فرصت بازی بدست بیاورد.

صفری در این بازی درست بازیکن مقابل تیو بود. دفاع چپ ایرانی بازل با هماهنگی والتر ساموئل- مدافع سابق تیم ملی آرژانتین- توانست تا حدود زیادی تیو را از کار بیندازد و اجازه ندهد او مثل همیشه از سرعت و تکنیکش استفاده کند.

 

اخبار,بهرنگ صفري

 

صفری 30 ساله که از سال 2008 عضو تیم ملی سوئد است و تاکنون 31 بازی ملی انجام داده می تواند در ادامه لیگ قهرمانان اروپا نماینده ای موفق برای فوتبال ایران باشد. هر چند او پیشنهاد حضور در تیم ملی ایران را نپذیرفت و برای تیم ملی سوئد به میدان رفت. 

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------