فولاد همه چیز داشت، شانس نداشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کلين شيت عربي به کمک تير دروازه

دو تيم الهلال و فولاد در يک ديدار جذاب به تساوي بدون گل رضايت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الشمرانی به دلیل محرومیت، محمد الشلهوب، عبدالله عطیف و یاسر القحطانی به دلیل مصدومیت و نواف العابد به دلیل خودداری از سفر به اهواز غایبین قطعی الهلال در بازی با فولاد بودند.

روز سوم لیگ قهرمانان آسیا ، ورزشگاه غدیر اهواز
تماشاچی: 37500 ؛ داور: گیلت گاوان (استرالیا)
اخطار: سلمان الفرج (11) و سعود کریری (63) از الهلال و محسن مسلمان (38) و محمد قاضی (54)از فولاد

فولاد: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان(80 سروش رفیعی)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و محمد قاضی(74 آلویز نونگ).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

الهلال: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، سعود کریری، عبدالعزیز الدوساری(81 یوسف السالم)، سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی (61 سالم الدوساری) و جورجوس ساماراس(74 الفرج)
سرمربی: جورجوس دونیس

شرح بازی:
این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2015 که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شد با حمایت 35 هزار نفری هواداران فولاد خوزستان آغاز شد، در نیمه اول و بعد از پانزده دقیقه ابتدایی بازی، الهلال حاکم میدان شد و سعی کرد با استفاده از سانترها و پاس های به جای تیاگو نوس و حرکات خطرناک واراس در خط حمله خود، دروازه فولادی ها را با خطر روبرو کند که چندبار هم موفق به انجام این کار شد اما مدافعان و دروازه بان فولاد با هوشیاری، خطر را از روی دروازه خود دور کردند.
اما در نیمه این فولاد خوزستان بود که با تیمی متحول شده پا به میدان گذاشت و تقریبا تا دقیقه 75 بازی را کاملا در اختیار داشت و در این میان چند موقعیت مسلم و بسیار باارزش را به دست آورد که تیر دروازه و دروازه بان الهلال آن را از فولادی ها گرفتند. آنها سعی کردند تا بتوانند از راههای مختلف به دروازه الهلال برسند اما در نهایت ناموفق ماندند، حتی حضور سروش رفیعی به تازگی بخشیده شده در دقایق پایانی هم نتوانست کاری را از پیش ببرد تا فولادی در کسب تساوی های آسیایی شان هت تریک کنند و از سه بازی گذشته شان فقط سه امتیاز را به دست بیاورند و به انتظار بازی دیگر دو تیم گروه بمانند.
فولاد خوزستان فعلا با این سه امتیاز در رده سوم گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 ایستاده اند.

دقایق حساس:
دقیقه 4 - ساسان انصاری توپ ارسالی را با ضربه ای محکم از بالای دروازه الهلال به بیرون زد.
دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه سنگین دیاگو روبرو شد که این توپ را علی سلیمی دفع کرد.
دقیقه 28 - تیگو نوس کرنری را روی دروازه الهلال ارسال کرد و ضربه سر خطرناک الدوساری را سلیمی با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد.
دقیقه 30 - ضربه کاشته تیم الهلال توسط تیاگو نوس به صورت خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 39 - ضربه کاشته دیگری توسط تیاگو نوس به سمت دروازه فولاد فرستاده شد که این توپ توسط مدافعان فولاد دفع شد.
دقیقه 44 - شوت سنگین مهاجم الهلال به صورت خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 45 - پاس فوق العاده محسن مسلمان پشت مدافعان الهلال به اسماعیل شریفات رسید اما وی این موقعیت تک به تک و استثنایی را از دست داد.
دقیقه 57 - ضربه ایستگاهی فولادی را از فاصله ای دور، احمد آل نعمه زد که با فاصله ای کم از روی دروازه الهلال به بیرون رفت.
دقیقه 59 - کرنر تیم فولاد را محسن مسلمان روی دروازه الهلال فرستاد که ضربه سر دیدنی و خطرناک قاضی را دروازه بان الهلال از روی خط دروازه به بیرون فرستاد.
دقیقه 60 - پاس دیدنی شریفات پشت مدافعان الهلال به چاگو رسید و ضربه رو پای محکم و خطرناک او به تیر دروازه الهلال برخورد کرد.
دقیقه 63 - سانتر از جناح راست در محوطه جریمه الهلال فرستاده شد که قاطی کردن چاگو و قاضی باعث از دست رفتن این موقعیت برای فولادی شد.
دقیقه 72 - حمله سریع الهلالی ها به درون محوطه جریمه فولاد کشیده شد و ساماراس دروازه فولاد را تهدید که عکس العمل سریع سلیمی باعث ناکام ماندن وی شد.

اتفاق ویژه:
تعداد نباختن های تیم فولاد در آسیا به 11 بازی رسید. فولادی ها که در لیگ قهزمانان آسیا 2015 تاکنون سه بازی انجام دادند و در هر سه بازی به تساوی رسیدند، در 8 بازی سال گذشته این لیگ نیز مغلوب حریفان خود نشدند. هرچند که تعداد بازی هایی که فولادی ها در این 11 مسابقه به تساوی رسیدند بسیار بیشتر از برد آنها بود، اما نباختن آنها در مسابقات آسیایی ویژه ای است که باید از آن گفت.

بهترین بازیکن زمین:
تیاگو نوس بازیکن برزیلی تیم الهلال در بازی امروز بسیار با سانترها و پاس های خود باعث اذیت مدافعان فولاد شد. در طرف دیگر اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو و مهرداد جماعتی نیز از تیم فولاد، بازیکنان برتر بازی بودند.

حاشیه‌های بازی:
*شکستگی یکی از لوله های آب واقع در زیر چمن محل برگزاری مسابقه در فاصله بیست دقیقه مانده به شروع بازی فولاد و الهلال باعث سرازیری آب به چمن ورزشگاه شد که این مسئله با دخالت کارگران و مسئولان ختم به خیر شده است.
*بلیط هایی که در بازار سیاه قرار بود به فروش برسد، روی دست بلیط فروشان باد کرده بود و با قیمت پایین تر از آن چیزی که در باجه ها عرضه می شد به مبلغ 4000 تومان به فروش می رسید.
*پلاکاردای فولاد اف سی، دور تا دور ورزشگاه را به رنگ زرد درآورده است.
*حرکت ساسان انصاری در دقیقه 20 که با دریبل دوسه بازیکن در جناح چپ، شور و هیجان ویژه ای را به تماشاگران بخشید.
*تماشاگران فولاد از دقیقه 66 به تشویق سروش رفیعی پرداختند و خواستار حضور او در بازی شدند.

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------