فلسطین هم حریف امیدهای ایران نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تيم ملي اميد ايران امروز در دومين بازي دور مقدماتي المپيک به مصاف تيم ملي فلسطين رفت و در پايان با نتيجه سه بر صفر پيروز شد.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی المپیک میزبان تیم ملی امید فلسطین بود که در یک بازی یک طرفه موفق شد با سه گل میهمان خود را در هم بکوبد.

دومین بازی مرحله انتخابی المپیک، ورزشگاه آزادی
داور: محمد موسی ابولوم، کمک ها: علی محمد احمد الحسنی، سرگی گریشنکو
اخطار: احمد نوراللهی (85) از ایران؛ رزاق (83) از فلسطین

ایران:
محمدرضا اخباری، یوسف وکیا، وحید حیدریه، حسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، علی کریمی، سردار آزمون (83 آزمون)، شاهین ثاقبی (70 جهانبخش)، میلاد کمندانی (67 نوراللهی)، ارسلان مطهری و مهدی ترابی
سرمربی: محمد خاکپور

فلسطین:
رامی حمدا، ابراهیم جلیتا، احمد زرایکو، موساب باتات، محمدمرحبا، محمد یامین، عبدالله جابر، یوسف الشهاب، محمد شیخ حسین ،فادی زیادن، محمد ابوصفر
سرمربی:عبدالله ناصر برکات

شرح گل:
1-صفر (ایران): وحید حیدریه مدافع تیم ملی ایران توپ را از روی یک ضربه کاشته به خوبی سانتر کرد و سردار باز هم با تیزهوشی توپ را وارد دروازه کرد.
2-صفر (ایران): جهانبخش در محوطه جریمه شوت زد که دروازه بان فلسطین در دفع توپ اشتباه کرد و توپ جلوی پای مطهری افتاد و او دومین گل را زد.
3-صفر (ایران): فرار ارسلان مطهری در عمق دفاع فلسطین با خطای دروازه بان این تیم همراه شد تا داور ضربه پنالتی اعلام کند. خود مطهری پشت این ضربه ایستاد و توپ را، پس از یکبار تکرار ضربه پنالتی، به گل سوم ایران تبدیل کرد.

شرح بازی:
این بازی تقریبا یک طرفه بود و در جریان کل بازی فلسطینی ها فرصت آنچنانی نداشتند و فقط یک بار با ضربه برگردان دروازه ایران را تهدید کردند. در این بازی مهاجمان امید ایان بیشتر از 10 موقعیت گل داشتند که سردار آزمون هر 5دقیقه دروازه حریف را تهدید می کرد. خط دفاعی هم در بیشتر دقایق بازی منسجم بود و در نهایت ایرلن این بازی را برد و 6 امتیازی شد. آزمون، علی کریمی، وکیا، مطهری، مهدی ترابی و سایر بازیکنان آمادگی بالایی داشتند و ایران در این بازی عملکرد خوبی داشت و با دو گل پیروز شد تا خاکپور باز هم با تیم المپیک طعم برد را بچشد.

دقایق حساس:
دقیقه 2: علی کریمی روی یک ضربه کاشته توپ را به محوطه جریمه فرستاد که شوت سردار آزمون با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 7: در یک ضد حمله سردار آزمون پا به توپ فرار کرد که از جلوی مدافعان فلسطین به میلاد کمندانی پاس داد اما او نتوانست در موقعیتی که گلزنی آسان بود توپ را وارد دروازه کند.
دقیقه 10: علی کریمی توپ را فرستاد که شاهین ثاقبی با سر پاس رو به بیرون داد اما سردار آزمون نتوانست توپ را وارد دروازه کند.
دقیقه 12: باز هم علی کریمی توپ را برای سردار آزمون فرستاد که شوت او از بین مدافعان فلسطین را دروازه بان حریف گرفت.
دقیقه23: سردار آزمون پاس در عمق عالی را برای مطهری فرستاد که شوت او ثمری نداشت.
دقیقه 24: سردار آزمون از میانه زمین فرار تند و تیزی داشت و شوت زد که دروازه بان فلسطین توپ را ناقص دفع کرد و در برگشت باز هم سردار صاحب توپ شد اما شوت او از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 25:میلاد کمندانی کرنر را کوتاه فرستاد که توپ طی یک پاسکاری به سردار آزمون رسید اما مدافعان فلسطین باز هم توپ را به کرنر فرستادند و شوت سردار را قطع کردند.
دقیقه 29: مهدی ترابی با ارسال بلند مطهری را صاحب توپ کرد که ضربه سر او با فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه 32: بازیکن فلسطین از سمت راست به شکل خطرناکی توپ را فرستاد که اخباری با نوک دستانش توپ را به بیرون زد.
دقیقه 38:حسین کنعانی شوت از راه دور محکمی زد که فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه 44:سردار آزمون با استارت قوی صاحب توپ شد اما ضربه روی پای راستش بیرون رفت.
دقیقه 60: ارسلان مطهری در شرایط نامتعادل پاس عالی به شاهین ثاقبی داد که شوت محکم او با فاصله کمی به اوت رفت.
دقیقه 75: موسی باتاب توپ را فرستاد که محمد ابوصفر با ضربه قیچی خطرناکی دروازه ما را تهدید کرد.

حواشی بازی:
*حبیب کاشانی مدیر تیم های امید که به مشهد سفر کرده بود بعد از بازگشت بلافاصله از فرودگاه به استادیوم آزادی رفت.


*علیرضا جهانبخش که با مصدومیت کوچکی در اردوی امیدها حاضر شده بود و به جهت عدم افزایش آسیب دیدگی در بازی قبلی به میدان نرفت نیز کماکان در ترکیب اولیه حضور ندارد اما همچنان به نظر می رسد در نیمه دوم با صلاحدید مربیان به بازی گرفته شود.


*بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید در بازی امروز روی نیمکت نشسته و روزبه چشمی در این بازی بازوبند کاپیتانی را بسته است.


* علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی محمدی رئیس اتحادیه فوتبال با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.


* هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارد و این بازی را تماشا می کند او با حبیب کاشانی هم خوش و بشی کرد.


* کادر فنی تیم ملی امید قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت فلسطین رفت و به مربیان این تیم خوشامد گفته است.


* به خاطر درگذشت دو خبرنگار فقید ورزشی (میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی) بازیکنان تیم ملی امید ایران بازوبندهای مشکی بر دست داشتند. همچنین به یاد این دو عزیز از دست رفته بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.


* با توجه به اینکه این بازی از شبکه ورزش پخش می‌شد تلویزیون‌های جایگاه VIP در پخش این بازی دچار مشکل بود که ناظر AFC به این مسئله ایراد گرفت و تذکر جدی به مسئولان داد تا این مشکل را حل کنند.

اخبار ورزشی  -ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------