آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

حمله سرپرست تیم فوتبال استقلال به کارلوس کی روش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


زمان مربیگری ژوزه در پرسپولیس هم اینکارها را انجام می‌دادند
ماجدی: کی‌روش با استقلال و قلعه‌نویی خصومت شخصی دارد/ تفاوت حاج‌صفی و حیدری چه بود؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش با رفتارهایش نشان داده که با استقلال و قلعه‌نویی خصومت شخصی دارد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مصدومیت خسرو حیدری و اینکه او نمی‌تواند استقلال را در دیدار فردا همراهی کند، اظهار داشت: متاسفانه رفتارهای کی‌روش به شکلی است که همه چیز را برای هواداران استقلال روشن کرده است.

وی افزود: او با استقلال و امیر قلعه‌نویی خصومت شخصی دارد و در حالی که حیدری در آنجا مصدوم بوده او را به تهران نفرستاده و حالا که این بازیکن به تیم ملی برگشته است، متوجه شده‌ایم که مصدومیت دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه تاکید کرد: سؤال ما اینجاست که چه تفاوتی بین احسان حاج‌صفی و خسرو حیدری وجود دارد و در حالی که کی‌روش می‌توانست حیدری را هم مثل حاج‌صفی به تهران بفرستد او از این کار امتناع کرد و حالا بازیکن ما با این شرایط به تهران برگشته است. اینگونه رفتارها از نظر ما نخ‌نما شده است و همه به این موضوع اذعان داریم که حتما خصومتی با باشگاه استقلال دارند یا می‌خواهند امیر قلعه‌نویی را خراب کنند که چنین حرکاتی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اگر کادر پزشکی ما می‌دانست که حیدری چنین شرایطی دارد قطعا این بازیکن را به تهران فرا می‌خواند و او را تحت درمان قرا می‌داد ولی همانطور که گفتم رفتارهای متناقض آقایان پیرامون حیدری و احسان حاج‌صفی مصداق بارز خصومت شخصی با استقلال است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در زمان سرمربیگری ژوزه در پرسپولیس افتاده بود، گفت: آن زمان کی‌روش با سرمربی وقت پرسپولیس مشکل داشت و بیش از 6 بازیکن این تیم را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا آنها ضربه بخورند حالا هم این اتفاق برای استقلال افتاده و آقایان می‌خواهند به شکلی رفتار کنند که نفرات مدنظر خودشان سرمربی استقلال و پرسپولیس باشند. این حرکات از نظر مایی که سال‌ها در این فوتبال خاک خورده‌ایم نخ‌نما شده و بهتر است آقایان راه دیگری را برای نشان دادن خصومت شخصی با استقلال در پیش بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی فرودگاه مهرآباد خواهد شد و ساعت 14 و 30 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------