آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اظهارات تند قلعه نویی علیه کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


چرا با روح و روان مردم بازی می‌کنند؟ قرارداد کی‌روش باید شفاف‌سازی شود

قلعه‌نویی: بازی استقلال و فولاد برای هر دو تیم یک فینال است/چرا حا‌ج‌صفی به تهران برمی‌گردد اما حیدری نه؟!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و فولاد برای هر دو تیم حکم فینال را دارد و هر تیمی که برنده این مسابقه باشد می‌تواند به جدول مسابقات برگردد.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد خوزستان در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی، از دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنم که باعث سربلندی ایران و ایرانی شدند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان تیمش گفت: در بازی فردا از ملی‌پوشان‌مان می‌توانیم استفاده کنیم، البته خسرو حیدری مصدوم است و امروز صبح از پای او عکس گرفتیم و مشخص شد که نمی‌تواند بازی کند، البته مدت دوری او از میادین را به ما نگفته‌اند، ولی بقیه بازیکنان و ملی‌پوشان امیدمان را دراختیار خواهیم داشت.

قلعه‌نویی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل فولاد نیز گفت: بازی‌های استقلال و فولاد همیشه جذاب بوده و هر دو تیم فوتبال بازی کرده اند، امیدوارم سوای هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، فردا شاهد بازی خوبی باشیم و به نظر من این بازی حکم فینال را برای هر دو تیم دارد و هر تیمی برنده این مسابقه باشد به جدول بازی‌ها بازخواهد گشت.

سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: امروز اولین جلسه‌ای بود که بازیکنان ملی‌پوش بزرگسال و ملی را دراختیار داشتیم. طی دو روز گذشته با 8 نفر تمرین می‌کردیم و از روزی که ما قهرمان شدیم، این پروژه وجود داشته است. در این دو سال اخیر من 5 بازی هم تیمم را به صورت کامل دراختیار نداشته‌ام و ماجرای کرار هم یکی از همان مسائلی است که پیرو این پروژه به راه افتاد. با این وجود، با صحبت‌هایی که با بازیکنانم داشته‌ام، باید مقابل فولاد خوب بازی کنیم و می‌دانیم که آنها در انتقال توپ از دفاع به حمله خوب و سرعتی کار می‌کنند.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی افزود: اسکوچیچ جزو مربیان خوب تاریخ فوتبال ما است و فولاد یک مدیر معرفتی به نام دهکردی دارد و من هم قبلاً یک سال در اینجا بودم و با دهکردی کار کرده‌ام. به اعتقاد من فولاد و سپاهان به معنی واقعی می‌توانند اسم باشگاه را به یدک بکشند.

خبرنگاری پرسید: آیا افت فولاد طی هفته‌های گذشته به نفع شماست یا به ضرر شما؟ که قلعه‌نویی پاسخ داد: این سؤال خیلی کلی است و در چنین شرایطی نمی‌توان به آن پاسخ داد. تیم‌های بزرگ همیشه دوره افت دارند و مثلاً رئال مادرید امسال آماری تاریخی در پیروزی به جای گذاشت، اما حالا دچار افت شده و فکر می‌کنم اینکه بپرسید چرا فولاد دچار افت شده، اشتباه است. مثلاً من می‌توانم بهانه ای داشته باشم و بگویم حقوق بازیکنم پرداخت نشده است، اما رئالی‌ها که بهانه‌ای ندارند. این شرایط برای هر تیمی پیش می‌آید. زمانی که در استقلال اهواز بودم، در نیم فصل دوم از نظر آماری دومین تیم جدول شدیم و در مجموع رتبه دهم را کسب کردیم. در مس کرمان هم همین شرایط وجود داشت. عزت و ذلت دست آن بالایی است. به اعتقاد من، فولاد بحرانی ندارد و این تیم تنها دچار بدشانسی شده است. فولادی ها در بازی با الهلال باید دو سه گل به این تیم می‌زدند و مطمئن باشید خدمات اسکوچیچ در آینده به فوتبال خوزستان مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است استقلال در نیم فصل دوم در برخی از بازی‌ها مثل نفت تهران دچار افت شود؟ گفت: ما در نیم فصل دوم، قبل از بازی با نفت، از نظر نتیجه‌گیری خیلی خوب کار کردیم و در آن بازی هم روی اشتباه فردی گل خوردیم، حتی می‌توانستیم نفت را دو بر یک ببریم، اما عکس‌العمل‌های خوب بیرانوند مانع این مسئله شد. با این حال، تیم ما از نظر روحی و روانی بهتر از نیم فصل اول است. متأسفانه شیطنت‌هایی در نیم فصل اول روی تیم ما وجود داشت و حتی دو سال است این رویه را روی استقلال پیاده می‌کنند تا این تیم با قلعه‌نویی نتیجه نگیرد، حتی جلساتی را برای نتیه نگرفتن ما برگزار می‌کنند، اما با حضور بازیکنانی مانند عنایتی و طالب‌لو نگرش ما عوض شده است.

وی با اشاره به تقابل تیمش با فولاد که یکی از مدعیان قهرمانی است، گفت: هدف ما در این بازی، گل نخوردن است و اگر این کار را انجام دهیم، با آرامش بیشتری به بازی ادامه می‌دهیم. بازیکنان ایرانی احساسی هستند و اگر تیم‌شان گلی نخورد، بهتر کار می‌کنند. ملی‌پوشان ما فقط نیم ساعت ریکاوری کرده‌اند و نتیجه آن هم دست خدا است.

به گزارش فارس، خبرنگاری گفت: چرا حاج‌صفی وقتی مصدوم شد به ایران برگشت، اما حیدری این شرایط را تجربه نکرد؟ که قلعه نویی پاسخ داد: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد، من نمی خواستم در این باره صحبت کنم، اما حالا می‌گویم. دو سال است که این شرایط برای ما وجود دارد و چرا فضا برای برخی ملی‌پوشان اینگونه می‌شود که حاج‌صفی به تهران برمی‌گردد اما حیدری نه؟ امروز تعطیل بود و ما ناچار بودیم یک پزشک را از خانه خود بیاوریم تا از پای حیدری عکس بگیرد. جالب است، آنها نتیجه عکس را به کانادا ایمیل کردند و به خاطر اختلاف ساعت، هنوز نتیجه ام‌آر‌آی را نگرفته‌ایم.

قلعه‌نویی افزود: درباره تصمیمات و آرای کمیته انضباطی هم همین شرایط راداریم. درباره تیم من 24 ساعته رأی می دهند، اما برخی آرا چند ماه دیگر صادر می‌شود. برخی وقت‌ها بازیکنان ضعیف ما را به تیم ملی دعوت می‌کنند و مشخص نیست ملاک این دعوت‌ها چیست. امیدوارم در نظرسنجی‌هایی که در برنامه‌ها می‌کنند، اینگونه مسائل هم مشخص شود. هر چند اینها نظرسنجی نیست، بلکه نظرسازی است.

خبرنگاری گفت: نظر شما در مورد بحث جدایی کی‌روش چیست؟ که قلعه نویی پاسخ داد: من از مسئولان فدراسیون می‌خواهم دو موضوع را برای مردم روشن کنند، اول اینکه کی‌روش چقدر حقوق گرفته و دوم اینکه، هزینه سایر اردوها و دستیاران او چقدر است؟ بحث دیگر هم این است که من در حال حاضر مربی استقلال هستم و نمی‌توانم به یکباره بگویم دیگر به کارم ادامه نمی دهم. در این زمینه هم باید شفاف‌سازی شود. وظیفه ما این است که از حیثیت مربیان ایرانی دفاع کنیم و نباید تفاوتی بین ما و خارجی‌ها باشد.

وی افزود: در دو سه سال اخیر گفته‌اند که قراردادهای من یک میلیارد و 300 و یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده، البته 20 درصد جریمه شدیم و بخشی از این پول را نگرفته‌ایم، اما پارسال دریافتی من 500 میلیون هم نشد. همه فکر می‌کنند من بالای 2 میلیارد پول می‌گیرم، اما دوست دارم همان‌هایی که درباره مربیان نظرسازی می‌کنند، حالا بگویند چرا کی‌روش جدا شد. او از فوتبال ما شناخت داشت و استاد و استادتر شد، اما مردم باید بدانند که چه اتفاقی افتاده و چرا با روح و روان آنها بازی می‌شود. کی‌روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید، اما لازم است در این خصوص شفاف‌سازی شود.

به گزارش فارس، قبل از آغاز نشست خبری سرمربی تیم استقلال، به احترام دو خبرنگار ایرانی که در حادثه هواپیمایی سقوط کردند، یک دقیقه سکوت انجام شد.

 

--------------------------------

از قلعه‌نویی ممنونم، اما ما از اول فصل دچار مشکلات بودیم
اسکوچیچ: از فردای خودم بی‌خبرم و پیش‌بینی نمی‌کنم/ مقابل استقلال به دنبال موفقیت هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیش‌بینی کردن درست نیست و ما در بازی فردا به دنبال سه امتیاز هستیم، هر چند من از فردایم بی‌خبرم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم، ولی احمد آل‌نعمه به دیدار فردا نخواهد رسید و چند بازیکن دیگر ما هم هستند که در نبود آنها مشکلاتی داریم، ولی سعی می‌کنیم تا فردا ترکیب تیم‌مان را مشخص کنیم.

وی افزود: با وجود چنین شرایطی که در پیش است، مشکل خاصی نخواهیم داشت و در این هفته‌های اخیر به این مشکلات و شرایط عادت کرده‌ایم، اما به بازیکنانم گفته‌ام که هر بازیکنی که به زمین می‌رود باید برای برد تلاش کند.

اسکوچیچ با اشاره به اهمیت بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی مقابل استقلال برای بازیکنان جوان ما مهم است و قطعاً این مسائل می‌تواند در روند تیم ما تأثیرگذار باشد.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی در نشست خبری خود داشته و از وی تعریف و تمجید کرده بود، گفت: از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم، ولی ما از ابتدای امسال دچار مشکلات بودیم و در بعضی از بازی‌ها دچار کمبود بازیکن هم بودیم. ما می‌توانستیم دو شرایط را تجربه کنیم که یکی این بود که بهتر از وضعیت فعلی باشیم و یا اینکه حتی ممکن بود به خاطر مشکلاتی که داشتیم، در شرایط بدتری قرار می‌گرفتیم.

سرمربی فولاد تأکید کرد: ما این مشکلات را قبول کرده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را از بازی‌ها بگیریم.

خبرنگاری گفت: آیا پیش‌بینی شما از بازی فردا برد فولاد است؟ که اسکوچیچ پاسخ داد: من با پیش‌بینی موافق نیستم و آن چیزی که در ابتدای فصل با آن روبه‌رو شدم این بود که روی تک‌تک بازی‌ها تمرکز کنیم. اگر قرار بود از فردای خود باخبر باشم، هر روز یا باید خوشحال بودم یا ناراحت، اما شرایط عادی اینگونه است که از فردای خود باخبر نیستم. از بازیکنان و تماشاگران تیمم هم خواسته‌ام که با تمام وجود در مقابل حریفان بازی کنند.

وی در خصوص حضور جماعتی در پست غیرتخصصی گفت: ما بیش از هر تیم دیگری در بازی‌های امسال ریسک کرده‌ایم و با تغییراتی که در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم به دنبال حفظ تعادل بودیم.

اسکوچیچ در پایان در خصوص حضور یوسف وکیا در تیم ملی امید گفت: از اینکه او یک بازیکن ملی‌پوش در تیم ما محسوب می‌شود خوشحالم، اما او دچار مصدومیتی جزئی شده و امیدوار هستم که به بازی فردا برسد.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------