درخشان سال را با «حیا کن» آغاز کرد/ تساوی پرسپولیس با تیم ۱۰ نفره



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پرسپولیس که سال گذشته را با اتفاقات عجیب و غریب و نتایج ضعیف به پایان رسانده بود، در نخستین دیدار سال جدید برابر تیم انتهای جدول که دقایق زیادی ۱۰ نفره بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.

دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی  به پایان رسید. رامین رضاییان(۳۸) و امین منوچهری(۷۷) برای راه آهن گلزنی کرد و مهدی طارمی(۷۶) و محمد نوری(۹۰ - پنالتی)برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیس که در این دیدار سوشا مکانی دروازه بان اصلی خود را در فهرست ۱۸ نفره هم نداشت و از مسعود همامی استفاده کرد نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد و با ارائه یک بازی ضعیف نیمه اول را با شکست به پایان برد.

در دقیقه ۴۰ این دیدار  ابراهیم کریمی به خاطر دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا راه آهن ادامه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند. پرسپولیس که روی یک ضربه ایستگاهی و توسط رامین رضاییان بازیکن ملی پوش راه آهن دروازه خود را باز شده دیده بود، در یک دقیقه پایانی چند حمله خطرناک را روی دروازه حریف پی ریزی کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند و با شکست راهی رختکن شد.

در شروع نیمه دوم پرسپولیس برای رسیدن به گل تلاشش را آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد اما این حملات آنقدر جدی و تاثیرگذار نبود که بتواند برای تیم بحران زده حمید درخشان موقعیت خطرناک ایجاد کند. راه آهن هم از همان دقایق ابتدایی دل به ضد حملات بسته بود.

در دقیقه ۷۶ بالاخره پرسپولیس موفق شد از یک موقعیت استفاده کند و پاس در عمق محسن بنگر را مهدی طارمی به گل تساوی تبدیل کند اما خوشحالی سرخپوشان خیلی دوام نداشت و راه آهن یک دقیقه بعد از ضد حمله توسط امین منوچهری به گل دوم دست پیدا کرد تا کار سخت حمید درخشان برای تساوی دوباره آغاز شود.

در دقایق پایانی پرسپولیس موقعیت های مناسبی برای رسیدن به گل تساوی و فرار از شکست داشت اما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا اینکه در اولین دقیقه وقت اضافه رامین رضاییان روی محمد نوری مرتکب خطا شد و صالحی داور این دیدار اعلام پنالتی کرد که خود محمد نوری این ضربه را به گل تبدیل کرد.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار درخشان حیا کن، پرسپولیس را رها کن خواستار ترک این تیم از سوی سرمربی سرخپوشان شدند.
اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------