بازگشت فولاد به جمع بزرگان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


دو گل از شريفات و چاگو براي شکست مجدد استقلال

فولاد پس از هفته ها ناکامي با ارائه يک نمايش تهاجمي در نيمه دوم استقلال را در اهواز شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"،فولاد که در نیمه اول نمایش ضعیفی داشت در نیمه دوم با ارائه یک بازی فوق العاده توانست دومین شکست متوالی را به تیم امیر قلعه نویی تحمیل کند. آنها با استقلال هم امتیاز شدند تا دوباره به جمع مدعیان بازگردند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 18:55 ورزشگاه غدیر اهواز

داور: محسن ترکی کمک ها: رضا سخندان، سعید قاسمی
اخطار: خرسندنیا (34)،بیک زاده (49) ابراهیمی (92) از استقلال؛ چاگو (38) وکیا (58) خالدی (88) از فولاد

فولاد خوزستان:
علی سلیمی، بهمن کامل، مساریچ، مهرداد جماعتی (27 خالدی)، یوسف وکیا، چاگو، ساسان انصاری،مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال:
محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا (46 میلاد نوری)، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، هاشم بیک زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی (87 محسن کریمی) و یعقوب کریمی (برهانی)
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح گل:
0 – 1 (استقلال): ارسال امید ابراهیمی در محوطه جریمه فولادی با ضربه سر مهاجم این تیم روبرو شد اما این توپ به مدافعین این تیم برخورد کرد و توپ برگشتی را عنایتی در دهانه دروازه فولاد به درون این تیم فرستاد.
1 - 1 (فولاد): ضربه ایستگاهی محسن مسلمان و پرواز بلند اسماعیل شریفات کوتاه قامت به گل تساوی فولاد منجر شد.
2 - 1 (فولاد): در حالی که بازی با حملات فولادی ها ادامه داشت، در دقیقه 83 شوت ناگهانی و سرکش ماتیاس چاگو از پشت محوطه جریمه استقلال از بین بازیکنان این تیم عبور کردو تبدیل به دومین گل فولادی ها در این بازی شد.

شرح بازی:
بازگشت فولاد به لیگ از اواسط نیمه دوم اولین بازی قرمزپوشان در سال 94، رقم خورد. جایی که اسماعیل شریفات با قد و قامت کوتاهش بالاتر از برج های بلند قامت استقلال به پرواز درآمد و دروازه این تیم را باز کرد. آنها با این گل به بازی برگشتند و با شور و حرارت هواداران خونگرمشان توانستند بازی را در دست بگیرند و فرصت های دیگری را روی دروازه استقلال به وجود بیاورند و در نهایت به گل دوم هم برسند.
استقلال که حالا شروع خوب خود در نیم فصل دوم را دوباره با شکست های سریالی از دست داده است در نیمه دوم طرح و برنامه خاصی برای اداره مسابقه نداشت و مقهور حرکات مسلمان، چاگو و شریفات و البته دفاع فداکارانه خالدی، مساریچ و وکیا بود. آنها که حالا از قافله صدرنشینی دورتر هم شده اند برای ادامه لیگ به اتفاقات دل بسته اند.
برای فولاد این یک برد خوب در ابتدای سال 94 بود و آنها را به جمع مدعیان بازگرداند و احتمالا دراگان اسکوچیچ هم در فکر همین موضوع بود که بعد از هرگل شادی گل بی سابقه ای را از خود بروز می داد.

دقایق حساس:
دقیقه 8: ضربه استگاهی استقلالی‌ها را امید ابراهیمی با شوتی زیبا روانه دروازه استقلال کرد اما این توپ با عکس العمل سلیمی به کرنر رفت.
دقیقه 12 : پاس فوق العاده چاگو در گوشه محوطه جریمه استقلال به شریفات رسید اما ضربه وی را فروزان با عکس العملی سریع دور کرد.
دقیقه 19: حرکت محمد قاضی از جناح راست و جاگذاشتن بازیکن پیش رو توسط، منجر به ارسال توپی خطرناک در محوطه شش قدم استقلالی ها شد اما بازیکنی از تیم فولاد حضور نداشت تا بتواند از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 23: همکاری چاگو و شریفات، موقعیتی را نصیب شریفات کرد که ضربه وی با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 25: شوت محکم مهاجم فولاد را فروزان مهار کرد.
دقیقه 28: فخرالدینی با جا گذاشتن مدافع فولاد، ضربه ای دیدنی را روانه دروازه این تیم کرد که با اختلاف کمی از بالای دروازه سلیمی راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 29: باز هم همکاری چاگو و شریفات که در این بازی چند بار اتفاق افتاد، با فرار شریفات همراه شد که فروزان سریعتر از این بازیکن توپ را مهار کرد.
دقیقه 45+2: سانتر بازیکنان فولاد روی دروازه استقلالی ها را فروزان از روی دروازه این تیم دور کرد.
دقیقه 46: ارسال فولادی ها را فروزان مهار کرد اما برخورد وی با محمد قاضی باعث مصدومیت او شد.
دقیقه 54: حرکت یعقوب کریمی از جناح چپ استقلال صورت گرفت و ضربه محکم وی را سلیمی مهار کرد.
دقیقه 64: ضربه ناگهانی رضا عنایتی را سلیمی راهی کرنر کرد.
دقیقه 70: فولادی ها ضربه خطای به دست آمده را از سمت راست دروازه استقلال به درون محوطه جریمه این تیم فرستادند و اسماعیل شریفات با پروازی بلند، این توپ را با ضربه سر به گل تیم فولاد تبدیل کرد.
دقیقه 85: شوت تماشایی محمد قاضی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 89 : خطای امید خالدی، ضربه ایستگاهی به بازیکنان تیم استقلال داد و سانتر بازیکنان این تیم را هاشم بیک زاده در موقعیتی ایده آل، با ضربه سر از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.
دقیقه 90 + 1 : توپ دزدی شریفات و پاس او به چاگو، یک فرصت عالی را نصیب فولاد کرد اما شوت محکم چاگو با واکنش عالی فروزان به کرنر رفت.

بهترین بازیکن:
اسماعیل شریفات و ماتیاس چاگو دو گلزن فولاد در این مسابقه عملکرد فوق العاده در سراسر بازی داشتند تا فولاد پس از مدت ها ناکامی بردی شیرین را در حضور هواداران به دست آورد.

اتفاق ویژه:
فولاد از چهاربازی برابر استقلال و پرسپولیس دوازده  امتیاز کامل به دست آورده است. دو برد دو بر صفر و دو بر یک برابر پرسپولیس و دو پیروزی یک بر صفر و دو بر یک برابر استقلال عملکردی فوق العاده از این تیم خوزستانی برابر سرخآبی ها به ثبت رسانده است.

حاشیه‌های بازی:
*محمد قاضی، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات و مهدی بدرلو در ابتدای بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند و با امیر قلعه نویی نیز به خوش و بش پرداختند.
*سروش رفیعی، کوروش بختیاری زاده، سروش سعیدی، کرمی و آلویز نانگ با حضور در قسمت وی آی پی ورزشگاه، مشغول تماشای بازی هستند.
*امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ مربیان دو تیم در پایان نیمه اول به داور مسابقه، محسن ترکی، اعتراض زیادی داشتند.
*ایمان موسوی بازیکن نیم فصل اول فولادی ها که توسط اسکوچیچ کنار گذاشته شده است، در بین تماشاگران فولادی ها حاضر شد و به دیدن این بازی پرداخت.
*امیر قلعه نویی در بین دو نیمه به سمت فروزان رفت و به وی اعتراض کرد.
* پس از به ثمر رسیدن و گل اول فولادی ها، هواداران این تیم یک صدا و بدون لحظه ای مکث، به تشویق هواداران تیم خود پرداختند.
*شریفات پس از به ثمر رساندن گل خود به استقلال، شادی پس از گل نداشت.
*امید ابراهیمی که کمتر عصبانی می شود روی تصمیم داور در دقیقه 92 اعتراض شدیدی به کمک داور بازی داشت و در حالیکه امیرحسین صادقی قصد داشت او را از اعتراض باز بدارد با عصبانیت هم تیمی ها را کنار می زد تا به کمک داور برسد. استقلالی ها می ترسیدند ابراهیمی کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود.
اخبار ورزشی- ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------