اظهارات قلعه نویی پس از شکست مجدد مقابل فولاد; به من توهین کردند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تماشاگران نود دقیقه به من توهین کردند/ این پیروزی ارزشی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای من جالب است که چگونه ممکن است 90 دقیقه در شهری به من توهین کنند که یک سال بهترین خاطرات خود را در آن دارم.

 امیر قلعه نویی شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت کسب این پیروزی به سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تبریک می گویم. همچنین لازم می دانم شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در حمیدیه را تسلیت عرض کنم و به تیم مذاکره هسته ای به زحمات فراوانی کشیدند بابت این موفقیت تبریک بگویم.

وی افزود: برای من جالب است که چگونه ممکن است 90 دقیقه در شهری به من فحش ناموسی بدهند که من یک سال بهترین خاطرات خود را در آن دارم. این پیروزی و شکست ها پشیزی برای من ارزش ندارد ولی اینکه 90 دقیقه در چشم من و دروازه بان لیزر بیندازند تا پیروز شوند قابل قبول نیست زیرا آنها در زمین فوتبال باید ما را شکست می دادند.

قلعه نویی در خصوص تعویض خرسدنیا نیز گفت: این تعویض اشتباه نبود زیرا من قصد داشتم تیم خود را هجومی تر کنم به همین دلیل میلاد نوری را وارد زمین کردم به این دلیل که من قصد داشتم گل دوم را نیز وارد دروازه فولاد کنیم ولی متاسفانه اینگونه نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: اتفاقا در این بازی فولاد طوری بازی کرد که ما انتظار داشتیم زیرا آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی موقعیتی روی دروازه ما خلق نمی کردند و این موضوع همان چیزی بود که ما انتظارش را داشتیم. ولی فوتبال همین است زیر آنها تنها سه موقعیت ایجاد کردند که دوتای آنها وارد دروازه ما شد.

قلعه نویی تصریح کرد: فوتبال چقدر ارزش دارد که امروز در چشم من و فروزان این همه لیزر زدند. ما در تهران هم به فولاد باخته بودیم ولی هیچ یک از هواداران ما چنین کاری در مورد بازیکنان فولاد خوزستان انجام ندادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به اتمام رسید. اسماعیل شریفات(۷۰) و ماتیاس چاگو(۸۳) برای فولاد و رضا عنایتی(۱۳) برای استقلال گل زدند.

---------------------------------

دراگون اسکوچیچ:
حمایت امروز هواداران فولاد را در همه عمرم ندیده بودم

سرمربي تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حمایتی که امروز از تیم فولاد از سوی هواداران شد را هیچگاه در تمام عمرم در خصوص تیمهایم ندیده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از برتری تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: من سال هاست که سابقه بازی و مربیگری دارم ولی حمایتی که امروز از تیم فولاد از سوی هواداران شد را هیچگاه در تمام عمرم در خصوص تیمهایم ندیده بودم به همین دلیل از همه طرفداران فولاد بابت این حمایت تشکر می کنم.

وی افزود: امروز برای این بازی احمد آل نعمه و نونگ دو بازیکن تاثیر گذار خود را نداشتیم. همچنین مهرداد جماعتی کاپیتان موثر تیم نیز در نیمه اول مصدوم شد و از زمین بیرون رفت ولی بازیکنان جانشین با شهامت بازی کردند و در کل تیم ما به خوبی در برابر استقلال ظاهر شد.

اسکوچیچ همچنین با اشاره به گلی که از استقلال تهران دریافت کردند، عنوان کرد: استقلال در حالی از روی ضربه ایستگاه دروازه ما را گشود که من بارها به بازیکنان خود بابت این شرایط تذکر داده بودم. پیش از بازی به بازیکنان خود گفته بودم که باید مراقب ضربات ایستگاه استقلال بود زیرا این امر نقطه قوت حریف است.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: استقلال تهران یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر است و ما در این بین بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم ولی امروز بازیکنان فولاد با جانفشانی در برابر حریف نامدار خود قرار رفتند و در نهایت یک پیروزی شیرین برای ما رقم زدند.

اسکوچیچ در خصوص عملکرد محمد قاضی که نیم فصل اول در استقلال تهران بازی می کرد و در این بازی به عنوا بازیکن فولاد در برابر استقلال قرار گرفت، عنوان کرد: قاضی بازیکن بررگی است و من انتظار دارم در همه بازی های فولاد اینگونه با انگیزه بالا ظاهر شود. من از بازیکنان فولاد همیشه انتظاراتی دارم که اگر درخواست هایی را که از آنها می خواهم انجام بدهند صد برابر آن را به آنها برمی گردانم. در کل قاضی امشب از بهترین های فولاد بود. البته در این بین شاید نیازی نباشد که بگویم؛ چاگو امروز عملکرد درخشانی در میانه میدان فولاد داشت ولی باید عملکرد خوب او را تحسین کنم.

وی در خصوص ضعف فولاد در این فصل نیز گفت: متاسفانه ما در برابر تیم های ضعیف، با انگیزه ظاهر نمی شویم که این مشکل باشد حل شود چرا که در این بین ما تاکنون امتیازات فراوانی از دست داده ایم.

اسکوچیچ به بازی آینده فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الهلال عربستان اشاره کرد و گفت: ما تنها پنج روز برای بازی با این تیم قدرتمند فرصت داریم که امیدوارم با حفظ آمادگی تیم، بتوانیم با امتیاز از عربستان برگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به اتمام رسید. اسماعیل شریفات(۷۰) و ماتیاس چاگو(۸۳) برای فولاد و رضا عنایتی(۱۳) برای استقلال گل زدند.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------